Золоте яєчко: ТОП 4 органічних виробників яєць

Золоте яєчко: ТОП 4 органічних виробників яєць

1 місце

Organic Chicken

ТМ належить фермерському господарству «Домашня курочка», існує майже 2 роки. 

Це найбільший виробник органічних яєць в Україні. 

У господарстві утримується 24 000 курей-несучок і 20 тис. курчат на підрощуванні.  Споживають лише органічні корми. 

Для вільного вигулу курей використовують власні фермерські поля. Курчат завозять з Чехії, це порода спеціальної селекції, яка найкраще підходить для утримання в органічних умовах. Профілактичні заходи, хороші умови, повноцінне харчування і як результат – яйця смачні та корисні, з високим вмістом Омега-3.

Продукцію можна придбати в усіх національних торгових мережах, в спеціалізованих торгових мережах (Eco Shop, Eco Club, OrganicLife, Natur Boutique) та інтернет-магазинах (Rozetka та інші). Також експортується в Дубаї.

facebook.com

2 місце

Дунайський аграрій

Торгова марка належить господарству «Дунайський аграрій», яке засноване у 2013 році. Господарство є одним з основних виробників яєць за органічним стандартом.

«Дунайський аграрій» один з лідерів у рейтингу ТОП-15 найвпізнаваніших органічних брендів України

В господарстві вирощують стійкі до хвороб, спеціально виведені породи курей, тому що антибіотики та інші препарати в органічному виробництві суворо заборонені.

Усі птахи на вільному вигулі, харчуються лише органічними кормами (вирощеними в самому ж господарстві). Для них створені «курортні» умови: сучасний курник, кілька вигульних майданчиків з зеленою травою, можливість «приймати пилові ванни» – саме такі умови для птахів передбачають органічні стандарти.

Продукція ТМ «Дунайський аграрій» широко представлена в національних торгових мережах: Goodwine, WineTime , Сільпо, Novus, Ашан, Велика Кишеня, МегаМаркет та ін.; регіональних торгових мережах, в спеціалізованих магазинах здорового харчування. Також постачають до багатьох країн світу: Швейцарії, Німеччини, Румунії, Польщі, США, Канади.

facebook.com

3 місце

VO!

Торгова марка нова – створена рік тому, належить компанії «Агроекологія» , яка є першим та найбільшим органічним господарством в країні.

Понад 40 років працюють за органічними технологіями, добре відомі в Україні та за кордоном.

Досі компанія зосереджувалася на виробництві сировини, а тепер вийшла на ринок з готовим продуктом.

Для відгодівлі птахів використовують  тільки власну сировину, виробництво якої контролюють на всіх етапах. Бренд орієнтований на молодих, прогресивних людей. Мають помітний дизайн, ретельно продуману  концепцію. 

Продукцію Vo! можна придбати у мережі Winetime, Goodwine; в магазинах фермерських та екологічних продуктів або замовити онлайн.

facebook.com

4 місце

Дача Органік

Бренд «Дача Органік» існує  з 2017 року, належить ФГ «Дача». Ферма сертифікована, має статус органічної.

У господарстві утримується від 2000 до 3000 курей-несучок спеціальної породи  німецької селекції. Корми для годування птиці купують у сертифікованих органічних виробників. Кури знаходяться на вільному випасі.  

Органічні яйця «Дача Органік» представлені  у мережах Goodwine,  WineTime, МегаМаркет,  Selecto Markets, у власних магазинах «Дача».

facebook.com

Методологія формування рейтингу

Торгові марки ранжувалися за трьома критеріями: 

Обсяги виробництва – оцінювалися за інформацією, наданою сертифікаційним органом «Органік Стандарт», статистичними органами та самими компаніями.   

Представленість брендів в торгових мережах: оцінювали експерти-маркетологи за інформацією, наданою торговими мережами, магазинами органічної і фермерської продукції, а також компаніями-виробниками.  

Медіа та піар активність брендів: оцінювалася за результатами моніторингу. Враховувалася кількість та якість згадувань ТМ у ЗМІ, кількість публікацій, рекламні та маркетингові прояви; представленість в соцмережах: проводився аналіз якості контенту та активності сторінок компаній, охоплення та залученість аудиторії. 

Також враховувалися відкритість компаній та готовність до комунікації.  Окремо експерти (спеціалісти з брендингу) оцінювали загальну концепцію бренду, його смислову та візуальну складову.

Рейтинг підготовлено за сприяння «Органік Стандарт»

Матеріал доступний англійською. Переклад забезпечило "Бюро перекладів "Ідіома"

Связанные теги: