ТМ належить фермерському господарству «Домашня курочка», існує майже 2 роки.
У господарстві утримується 24 000 курей-несучок і 20 тис. курчат на підрощуванні. Споживають лише органічні корми.
Продукцію можна придбати в усіх національних торгових мережах, в спеціалізованих торгових мережах (Eco Shop, Eco Club, OrganicLife, Natur Boutique) та інтернет-магазинах (Rozetka та інші). Також експортується в Дубаї.
Торгова марка належить господарству «Дунайський аграрій», яке засноване у 2013 році. Господарство є одним з основних виробників яєць за органічним стандартом.
Продукція ТМ «Дунайський аграрій» широко представлена в національних торгових мережах: Goodwine, WineTime , Сільпо, Novus, Ашан, Велика Кишеня, МегаМаркет та ін.; регіональних торгових мережах, в спеціалізованих магазинах здорового харчування. Також постачають до багатьох країн світу: Швейцарії, Німеччини, Румунії, Польщі, США, Канади.
Торгова марка нова – створена рік тому, належить компанії «Агроекологія» , яка є першим та найбільшим органічним господарством в країні.
Досі компанія зосереджувалася на виробництві сировини, а тепер вийшла на ринок з готовим продуктом.
Продукцію Vo! можна придбати у мережі Winetime, Goodwine; в магазинах фермерських та екологічних продуктів або замовити онлайн.
Бренд «Дача Органік» існує з 2017 року, належить ФГ «Дача». Ферма сертифікована, має статус органічної.
Органічні яйця «Дача Органік» представлені у мережах Goodwine, WineTime, МегаМаркет, Selecto Markets, у власних магазинах «Дача».
Торгові марки ранжувалися за трьома критеріями:
Обсяги виробництва – оцінювалися за інформацією, наданою сертифікаційним органом «Органік Стандарт», статистичними органами та самими компаніями.
Представленість брендів в торгових мережах: оцінювали експерти-маркетологи за інформацією, наданою торговими мережами, магазинами органічної і фермерської продукції, а також компаніями-виробниками.
Медіа та піар активність брендів: оцінювалася за результатами моніторингу. Враховувалася кількість та якість згадувань ТМ у ЗМІ, кількість публікацій, рекламні та маркетингові прояви; представленість в соцмережах: проводився аналіз якості контенту та активності сторінок компаній, охоплення та залученість аудиторії.
Також враховувалися відкритість компаній та готовність до комунікації. Окремо експерти (спеціалісти з брендингу) оцінювали загальну концепцію бренду, його смислову та візуальну складову.
Рейтинг підготовлено за сприяння «Органік Стандарт»
Матеріал доступний англійською. Переклад забезпечило "Бюро перекладів "Ідіома"