– ТОВ «Органік Стандарт» було засновано у 2007 році як перший місцевий орган з інспекції та сертифікації органічного виробництва та обігу органічної продукції в Україні. Його було створено з метою розвитку органічного ринку в Україні, а також щоб надати доступ до органічної сертифікації малим та середнім підприємствам у рамках швейцарсько-українського проєкту «Органічна сертифікація та розвиток органічного ринку в Україні», що впроваджувався Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FIBL, Швейцарія) за фінансової підтримки Швейцарської Конфедерації.
Отримавши акредитацію IOAS згідно стандарту ISO Guide 17065 у 2009 році, «Органік Стандарт» отримав міжнародне визнання. До цього часу це єдиний український орган з сертифікації органічних продуктів, визнаний Європейським Союзом та Швейцарією.
Наразі в Україні, є 20 органів, що проводять сертифікацію на відповідність органічним стандартам ЄС, але лише один з українською пропискою – «Органік Стандарт». Пройти акредитацію чи отримати затвердження (в ЄС чи Швейцарії) непросто, але значно складніше розвивати організацію так, щоб вона стала знаною, мала гарну репутацію і їй довіряли. На це потрібні роки.
«Органік Стандарт» надає послуги інспекції та сертифікації більш ніж 500 операторам в Україні, це приблизно 75% всіх органічних операторів в країні. Крім того, компанія контролює значну кількість операторів в Білорусі та Казахстані.
Оскільки більшість наших клієнтів орієнтовані на міжнародний ринок, «Органік Стандарт» став важливим гравцем сертифікаційних послуг для експорту. Клієнти компанії щорічно експортують близько 100 - 160 тис. тонн продукції, під контролем «Органік Стандарт» понад 2,5 тис експортних відправок щороку. У той же час ми допомагаємо національним виробникам розвивати місцевий ринок.
Крім того, тісно співпрацюючи з такими організаціями як «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», Центр Сприяння Імпорту (Import Promotion Desk), Німеччина, також з Швейцарсько-українською програмою «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» та проєктом «Східне партнерство: Готовність до торгівлі – ініціатива EU4BUSINESS», «Органік Стандарт» всіляко допомагає просуванню українських органічних товарів на міжнародні ринки, а українським експортерам знайти своїх покупців.
Найбільш важливим активом «Органік Стандарт» є його репутація, заснована на основних цінностях компанії: співпраця, компетентність, відповідальність, конфіденційність, надійність, ефективність та об'єктивність
– Також, коли хочуть займатися органічним виробництвом і реалізовувати свій продукт як органічний на внутрішньому ринку.
– Створюється «цінність» продукції. Це не обов’язково краща ціна. Це може бути преміальна полиця чи вихід на новий ринок, можливість взагалі працювати з новими партнерами, навіть диверсифікувати свою продуктову лінійку і бути готовим до можливих ризиків чи будь яких непередбачуваних ситуацій з попитом
– Як правило тому, що вони прийшли з вірою, що тут можна заробити легкі гроші (можливо їм так сказали або вони так самі чомусь подумали). Так буває. А це такий же складний бізнес, як і інші. Легко не вийде, потрібно наполегливо працювати. Є багато успішних проєктів, які це довели.
– Запроваджуємо пакетну сертифікацію одночасно за кількома органічними стандартами, відповідно декілька сертифікатів як результат одного процесу. Крім того, плануємо сертифікацію за стандартами безпечності (GlobalGAP, FSSC 22000, GMP+). Окрім того намагаємося максимально диджиталізувати процес сертифікації і зробити послуги зручнішими.