Бакалія: ТОП 5 органічних виробників

Бакалія: ТОП 5 органічних виробників

1 місце

Екород

Компанія «Органік Оригінал» заснована в 2011 році та є одним з піонерів українського ринку органіки. Продукція компанії виробляється під торговою маркою «Екород», має європейський органічний сертифікат і маркована офіційним логотипом органіки Європейського Союзу – «Євролистом».

Випускають органічні крупи, борошно – понад 30 найменувань в асортименті, є навіть крупа зі спельти.  Також першими почали виготовляти органічні кукурудзяні палички з різними  смаками.
Слоган бренду: «Екород – натуральний город». 

ТМ«Екород» широко представлена в Україні у всіх магазинах натуральних продуктів та національних торгових мережах (Good Wine, Сільпо, Ашан, Novus, МегаМаркет і т.д.; продається в Європі. 

 facebook

2 місце

Сквирянка

Продукцію бренду виробляє «Сквирський комбінат» хлібопродуктів.   Підприємство засноване у 1931 році, тоді ж фактично почалася історія бренду «Сквирянка». Близько 40% виробленої продукції компанія експортує. Активно співпрацюють зі світовими брендами дитячого харчування Nestle, Heinz, Hipp, Danone.

Сертифіковану органічну продукцію почали випускати у 2014 році, мають сертифікати якості «Органік Стандарт», HALAL, «Кашрот».  Як повідомили в компанії, усю сировину для органічної продукції закуповують в сертифікованих господарствах. Зберігається вона і переробляється окремо від іншої продукції.
Органічні крупи і пластівці мають великий попит як в Україні, так і за кордоном. В асортименті 11 найменувань органічної продукції:  гречка, вівсянка, кукурудзяна крупа, борошно та пластівці.

Представлені у всіх найбільших мережах супермаркетів (Сільпо, МегаМаркет, METRO, Ашан, Fozzy, Novus і т.д.), в  регіональних мережах, магазинах здорового харчування, органічних лавках.

 facebook

3 місце

Vo!

Торгова марка нова – створена рік тому, належить компанії «Агроекологія» , яка є першим та найбільшим органічним господарством в країні. Понад 40 років працюють за органічними технологіями, добре відомі в Україні та за кордоном. Досі компанія зосереджувалася на виробництві сировини, а тепер вийшла на ринок з готовим продуктом.  Зараз в асортименті майже 20 найменувань круп та борошна.

Використовують тільки власну сировину, виробництво якої контролюється на всіх етапах. Бренд  орієнтований на молодих, прогресивних людей. Має яскравий дизайн пакування.  Емоційну назву «Vo!»  посилили слоганом «Органічно смакує космічно!».
В планах –забезпечити споживачів кошиком повсякденних продуктів. Окрім бакалії та яєць, які вже в продажу, вироблятимуть молочну продукцію, і останнім етапом стане м'ясна переробка.

Продукти Vo! можна придбати у мережі Winetime, Goodwine; в магазинах фермерських та екологічних продуктів або замовити онлайн.

 facebook

4 місце

Козуб  продукт Органіка

ТМ була зареєстрована  8 років тому і належить ТОВ «Фірма «ДІАМАНТ ЛТД», яка виробляє пластівці, крупи та іншу продукцію  з  зернобобових. В асортименті 14 видів органічної продукції, в тому числі вівсяне толокно.

У виробництві продукції використовуються технології: пропарювання, плющення та порізки цільного зерна на європейському обладнанні. Окрім класичних пластівців, що потребують варіння,  в асортименті є пластівці миттєвого приготування: вівсяні, гречані, ячмінні, рисові, житні та кукурудзяні.
У 2013 році компанія пройшла перевірку сертифікаційного органу «Органік Стандарт», отримала сертифікат виробника органічної продукції і стала однією з перших  сертифікованих виробників органічних пластівців в Україні. Процес виробництва  продукції відповідає вимогам міжнародної системи ISO 22000.

Продукція  ТМ реалізується як в спеціалізованих торгових точках, а також в національних і регіональних мережах.  

 facebook

 

5 місце

ORGANIC COUNTRY

Торгова марка належить компанії «Органік Лайф», яка була створена в 2011 році і з самого початку почала працювати лише з органічною продукцією. Компанія займається виробництвом, дистрибуцією та імпортом органічних продуктів.

У 2014 році з’явився бренд «ORGANIC COUNTRY». Мають великий асортимент круп, борошна, насіння, зерно для пророщування – 67 найменувань продукції.
Всі продукти, що випускаються під брендом «ORGANIC COUNTRY» вирощуються українськими фермерами на землях, які пройшли органічну сертифікацію і мають відповідний сертифікат. Товари проходять ретельний відбір, перш ніж потрапити в продаж.

Представлені в магазинах торгової мережі Varus, Vegetus, Еко-Лавка, інтернет-магазинах здорового харчування. 

 facebook

Методологія формування рейтингу

Торгові марки ранжувалися за трьома критеріями: 

Обсяги виробництва – оцінювалися за інформацією, наданою сертифікаційним органом «Органік Стандарт» (https://organicstandard.ua/), статистичними органами та самими компаніями.   

Представленість брендів в торгових мережах: оцінювали експерти-маркетологи за інформацією, наданою торговими мережами, магазинами органічної і фермерської продукції, а також компаніями-виробниками.  

Медіа та піар активність брендів: оцінювалася за результатами моніторингу. Враховувалася кількість та якість згадувань ТМ у ЗМІ, кількість публікацій, рекламні та маркетингові прояви; представленість в соцмережах: проводився аналіз якості контенту та активності сторінок компаній, охоплення та залученість аудиторії. 

Також враховувалися відкритість компаній та готовність до комунікації.  Окремо експерти (спеціалісти з брендингу) оцінювали загальну концепцію бренду, його смислову та візуальну складову.

Рейтинг підготовлено за сприяння «Органік Стандарт» (https://organicstandard.ua/)

Матеріал доступний англійською. Переклад забезпечило "Бюро перекладів "Ідіома"

Связанные теги: