Фреш: ТОП 5 органічних виробників овочів та фруктів

Фреш: ТОП 5 органічних виробників овочів та фруктів

1 місце

Дунайський аграрій

Господарство масштабне, багатопрофільне і повністю органічне. Воно в лідерах рейтингу «ТОП 15 найвпізнаваніших органічних брендів». Є найбільшим виробником органічних кавунів та динь. Єдине вирощує органічні персики та нектарини.
Популярним бренд став  завдяки кубічним кавунам. Взагалі ж в асортименті – майже п’ять десятків найменувань. Господарство знаходиться в Ізмаїльському районі, на легендарній винній 45-ій паралелі  (як Крим і Бордо), на якій, вважається,  ростуть найсмачніші овочі та фрукти, виноград.

Компанія також виробляє фруктові чіпси з сублімованого кавуна, дині, сливи. Починає вирощувати і просувати на ринок батат –  продукт, який ще мало знайомий українцям.

Нещодавно асортимент ТМ поповнився новою лінійкою: лікарськими травами.   

Процес збору, переробки і зберігання продукції відповідає усім вимогам органічної сертифікації.

Продукція ТМ «Дунайський аграрій» широко представлена в національних торгових мережах: Goodwine, WineTime , Сільпо, Novus, Ашан, Велика Кишеня, МегаМаркет та ін.; регіональних торгових мережах, в спеціалізованих магазинах здорового харчування. Також постачається до багатьох країн світу: Швейцарії, Німеччини, Румунії, Польщі, США, Канади.

facebook.com

2 місце

BigBlue

Офіційно зареєстрована торгова марка від СВК «Ягідки». Органічна ферма була створена у 2016 році, почали продавати лохину у 2018 році.
Кооператив має лохиновий ягідник площею 44 га. На фермі вирощують 5 різновидів ягоди. Збір врожаю у кооперативі триває з кінця червня до середини вересня. Цього року  зібрали 140 т ягоди і встановили рекорд: виростили найбільшу органічну ягоду, діаметром 3,5 см.

Це одне  з найбільших в Європі господарств, де вирощують саме органічну лохину.

ТМ представлена в національних торгових мережах (Сільпо, METRO, МегаМаркет, WineTime, NOVUS), значна частина продукції експортується.

facebook.com

3 місце

Екород

Компанія «Органік Оригінал» заснована в 2011 році та є одним з піонерів українського ринку органіки.
Продукція компанії виробляється під торговою маркою «Екород», має європейський органічний сертифікат і маркована офіційним логотипом органіки Європейського Союзу – «Євролистом».

Мають великий асортимент продукції, з продукції фреш: вирощують кавуни.

ТМ«Екород» широко представлена в Україні у всіх магазинах натуральних продуктів та національних торгових мережах (GoodWine, Сільпо, Ашан, Novus, МегаМаркет і т.д..

facebook.com

4 місце

TROSTYNKA

Ферма заснована у 2015 році, має  повний цикл виробництва.
З продукції фреш вирощують: черрі, огірки, яблука, малину. Мають теплиці, свіжі овочі вирощують цілий рік.  Ферма працює за концепцією Peri-urban Agriculture — це господарства, розташовані недалеко від міста, аби жителі мегаполісу завжди мали доступ до найсвіжішої, натуральної, якісної та смачної продукції.

Продукція представлена у маркетах WineTimе.

5 місце

Світовоч

Сімейна ферма на Сумщині. Працюють як органічні виробники більше 15 років.
Вирощують овочі, зелень, нішеві та несезонні овочі, салатні мікси, борщові набори … В асортименті більше трьох десятків найменувань. Мають власні теплиці, тому овочі та зелень вирощують цілий рік. Також мають власну переробку,  частину продукції консервують.

Продукція представлена в мережі «Натур Бутік»,  магазині «Макош», інтернет-магазині «Фільварок», «Сімейна корзина».

facebook.com

Методологія формування рейтингу

Торгові марки ранжувалися за трьома критеріями: 

Обсяги виробництва – оцінювалися за інформацією, наданою сертифікаційним органом «Органік Стандарт», статистичними органами та самими компаніями.   

Представленість брендів в торгових мережах: оцінювали експерти-маркетологи за інформацією, наданою торговими мережами, магазинами органічної і фермерської продукції, а також компаніями-виробниками.  

Медіа та піар активність брендів: оцінювалася за результатами моніторингу. Враховувалася кількість та якість згадувань ТМ у ЗМІ, кількість публікацій, рекламні та маркетингові прояви; представленість в соцмережах: проводився аналіз якості контенту та активності сторінок компаній, охоплення та залученість аудиторії. 

Також враховувалися відкритість компаній та готовність до комунікації.  Окремо експерти (спеціалісти з брендингу) оцінювали загальну концепцію бренду, його смислову та візуальну складову.

Рейтинг підготовлено за сприяння «Органік Стандарт»

Матеріал доступний англійською. Переклад забезпечило "Бюро перекладів "Ідіома"

Связанные теги: