Компанія також виробляє фруктові чіпси з сублімованого кавуна, дині, сливи. Починає вирощувати і просувати на ринок батат – продукт, який ще мало знайомий українцям.
Нещодавно асортимент ТМ поповнився новою лінійкою: лікарськими травами.
Процес збору, переробки і зберігання продукції відповідає усім вимогам органічної сертифікації.
Продукція ТМ «Дунайський аграрій» широко представлена в національних торгових мережах: Goodwine, WineTime , Сільпо, Novus, Ашан, Велика Кишеня, МегаМаркет та ін.; регіональних торгових мережах, в спеціалізованих магазинах здорового харчування. Також постачається до багатьох країн світу: Швейцарії, Німеччини, Румунії, Польщі, США, Канади.
Це одне з найбільших в Європі господарств, де вирощують саме органічну лохину.
ТМ представлена в національних торгових мережах (Сільпо, METRO, МегаМаркет, WineTime, NOVUS), значна частина продукції експортується.
Мають великий асортимент продукції, з продукції фреш: вирощують кавуни.
ТМ«Екород» широко представлена в Україні у всіх магазинах натуральних продуктів та національних торгових мережах (GoodWine, Сільпо, Ашан, Novus, МегаМаркет і т.д..
Продукція представлена у маркетах WineTimе.
Продукція представлена в мережі «Натур Бутік», магазині «Макош», інтернет-магазині «Фільварок», «Сімейна корзина».
Торгові марки ранжувалися за трьома критеріями:
Обсяги виробництва – оцінювалися за інформацією, наданою сертифікаційним органом «Органік Стандарт», статистичними органами та самими компаніями.
Представленість брендів в торгових мережах: оцінювали експерти-маркетологи за інформацією, наданою торговими мережами, магазинами органічної і фермерської продукції, а також компаніями-виробниками.
Медіа та піар активність брендів: оцінювалася за результатами моніторингу. Враховувалася кількість та якість згадувань ТМ у ЗМІ, кількість публікацій, рекламні та маркетингові прояви; представленість в соцмережах: проводився аналіз якості контенту та активності сторінок компаній, охоплення та залученість аудиторії.
Також враховувалися відкритість компаній та готовність до комунікації. Окремо експерти (спеціалісти з брендингу) оцінювали загальну концепцію бренду, його смислову та візуальну складову.
Рейтинг підготовлено за сприяння «Органік Стандарт»
Матеріал доступний англійською. Переклад забезпечило "Бюро перекладів "Ідіома"