Organic: ТОП-15 найвпізнаваніших органічних брендів України

Organic: ТОП-15 найвпізнаваніших органічних брендів України
Крім того, органічний бренд – це не тільки якісний натуральний продукт та хороший маркетинг, це філософія, яка передбачає дбайливе ставлення до довкілля та здоров’я людей. Отож, які вони, органічні бренди?

1 Місце

Organic Milk

Торгова марка існує 8 років і належить ТОВ «Organic Milk». Завод, де виробляється  – перший в Україні з виробництва органічної молочної продукції.  
«Коло, яке зображене на всіх етикетках з нашою молочною продукцією і символізує бренд Organic milk, також означає замкнутий цикл виробництва. Ми є однією з найбільших в Україні та Європі компаній, яка займається органічним виробництвом не на рівні фермерства, а в промислових масштабах, – говорить Олена Стретович, директор ТОВ «Organic Milk».
У компанії свої поля, ферми, лабораторії, переробні заводи. Корови споживають лише органічні корми та близько 200 днів на рік випасаються на органічних пасовищах. Всі етапи виробництва сертифіковані як органіка і знаходяться під контролем «Органік Стандарт».

На сьогодні переробляється понад 35 тонн молока на добу. Виготовляють молоко, кефір, йогурт, масло, сметана, сир, сир кисломолочний, загалом 38 найменувань. Вона представлена в усіх національних торгових мережах, в спеціалізованих торгових мережах (Eco Shop, Eco Club, OrganicLife, Natur Boutique) та інтернет-магазинах («Rozetka» та інші). Продукція також експортується до Саудівської Аравії, в Дубаї та Іорданію.

facebook.com

2 Місце

Дунайський аграрій

Торгова марка належить господарству «Дунайський аграрій», яке засноване у 2013 році і має сертифікат «Органік Стандарт».

Входить у трійку основних виробників яєць за органічним стандартом, є найбільшим виробником органічних кавунів та динь. Господарство єдине вирощує органічні персики та нектарини. Активно розвиває органічне тваринництво і птахівництво: вирощують овець, курей та качок.

«Спочатку ми займалися переважно експортом зернових та технічних культур (пшениця, ріпак, соняшник, ячмінь тощо – загалом 7-8 видів), – каже керівник господарства Роман Дяжук. – Та продовжували розвиватися і останні два роки вже співпрацюємо з багатьма мережами. Маємо 50 найменувань продукції. Зараз 95% зерна та технічних культур йде на експорт, а 95% фруктів та овочів – на український ринок».

Компанія також виробляє фруктові чіпси з сублімованого кавуна, дині, сливи. Починає вирощувати і просувати на ринок батат – корисний продукт, який ще мало знайомий українцям.

Нещодавно асортимент ТМ поповнився новою лінійкою: лікарськими травами. Процес збору, переробки і зберігання всієї продукції відповідає усім вимогам органічної сертифікації.

Продукція ТМ «Дунайський аграрій» широко представлена в національних торгових мережах: Goodwine, WineTime , Сільпо, Novus, Ашан, Велика Кишеня, МегаМаркет та ін.; регіональних торгових мережах, в спеціалізованих магазинах здорового харчування. Також постачають до багатьох країн світу: Швейцарії, Німеччини, Румунії, Польщі, США, Канади.

facebook.com

3 Місце

Сквирянка

ТМ належить «Сквирському комбінату» хлібопродуктів. Комбінат заснований у 1931 році, тоді ж фактично почалася історія бренду «Сквирянка». Близько 40% виробленої продукції компанія експортує. Активно співпрацюють зі світовими брендами дитячого харчування Nestle, Heinz, Hipp, Danone.
Сертифіковану органічну продукцію почали випускати у 2014 році, мають сертифікати якості «Органік Стандарт», HALAL, «Кашрот».

Мають 8 найменувань органічної продукції: гречку, вівсянку, кукурудзяну крупу, борошно та пластівці. Представлені у всіх найбільших мережах супермаркетів (Сільпо, МегаМаркет, METRO, Ашан, Fozzy, Novus і т.д.), в регіональних мережах, магазинах здорового харчування, органічних лавках.

facebook.com

4 Місце

Garna Organica

Торгова марка Garna Organica створена в 2018 році. Під цим брендом випускається класична та високоолеїнова соняшникова нерафінована олія для салатів, а також олія для смаження.
Завод UKROLIYA ORGANIC, де виготовляється вся продукція, спеціалізується на переробці виключно насіння органічного соняшнику; сертифікований відповідно до стандарту ЄС, відповідає швейцарському стандарту BIOSUISSE, американському стандарту NOP та канадському стандарту COR. Входить до складу компанії UKROLIYA, яка працює з 2001 року і є одним з найбільших виробників високолеїнової та рафінованої олії в Україні.
«UKROLIYA підтримує світові тренди і активно розвиває ринок органіки в Україні. Наші органічні олії Garna Organica є важливою частиною збалансованого раціону харчування для здорового та якісного життя», - говорить директор з розвитку бізнесу компанії «UKROLIYA» Юрій Шевченко.

Продукція Garna Organica – 4 найменування – представлена у національних рітейлі (Сільпо, Goodwine, WineTime, М'ясторія, Дари Моря) та в інтернет-магазині ukroliya-shop.com

facebook.com

5 Місце

Старий Порицьк

Торгова марка існує з 2009 року, статус органічного та сертифікати Євросоюзу господарство «Старий Порицьк» має з 2012-го. З 2014 року продукція пройшла додаткову перевірку за внутрішнім стандартом Швейцарії та отримала сертифікат Bio Suissе. «Старий Порицьк» займається рослинництвом , тваринництвом та виробництвом молочної продукції, за добу підприємство переробляє до 3 т молока.

– Органічне виробництво – це сучасне і високотехнологічне виробництво, ретельно продумані процеси, щоб не нашкодити ні природі , ні людині, дбайливий догляд за тваринами. Це кардинально інший підхід, ніж на звичайних фермах, –пояснює комерційний директор ТОВ «Старий Порицьк» Наталія Ткач. – Корів на нашій фермі утримують безприв'язно, в сучасному тваринницькому комплексі, годують збалансованими натуральними кормами власного виробництва, тому ми їх називаємо щасливими.
ТМ випускає 13 найменувань молочної продукції: тверді й розсольні сири, йогурти, масло, кефір, ряжанку, кисломолочний сир, пастеризоване молоко різної жирності. Окрім того, підприємство випускає крупи та безглютенове борошно.

Продукція представлена в мережі «Сільпо» та локальних мережах, органічних інтернет-магазинах.

facebook.com

6 Місце

Organic Meat

Торгівельна марка належить ТОВ «Органічний м’ясний продукт», існує чотири роки.
– Наша продукція – це поєднання традиційного, органічного тваринництва і найсучасніших технологій переробки, – говорить Олена Стретович, директор ТОВ «Органічний м’ясний продукт». –Випускаємо м’ясну продукцію винятково з власної сировини і за власною рецептурою. Процес тривалий та трудомісткий. Близько року відпрацьовували технологію виробництва ковбаси без фосфатів, нітритів, усіляких інших добавок і ароматизаторів.

Щодоби на заводі переробляється 3 т сировини і виготовляють близько 40 видів готової органічної продукції, яка сертифікована міжнародною сертифікаційною компанією «Органік Стандарт». Представлена як в спеціалізованих торгових мережах (Eco Shop, Eco Club, OrganicLife, Natur Boutique) так і майже в усіх національних торгових мережах та інтернет-магазинах.

facebook.com

7 Місце

Vo!

Торгова марка нова – створена рік тому, належить компанії «Агроекологія» ,

яка є першим та найбільшим органічним господарством в країні. Понад 40 років працюють за органічними технологіями, добре відомі в Україні та за кордоном. Досі компанія зосереджувалася на виробництві сировини, а тепер вийшла на ринок з готовим продуктом.

«Ми використовуємо тільки власну сировину, виробництво якої контролюємо на всіх етапах, – говорить директор торгового дому «Vo!» Олександр Тонкіх. – Наш бренд орієнтований на молодих, прогресивних людей. Ми довго й ретельно працювали над концепцією, щоб продукція відразу стала помітною. Сконцентрувалися на важливих для споживача якостях: смак, емоційність. Так і з'явився новий бренд «Vo!».
Назву посилили слоганом «Органічно смакує космічно!». В планах –забезпечити споживачів кошиком повсякденних продуктів. Яйця, крупи й борошно – 20 найменувань, вже в продажу. Згодом має з’явитися молочна продукція, і останнім етапом стане м'ясна переробка.

Продукти Vo! можна придбати у мережі Winetime, Goodwine; в магазинах фермерських та екологічних продуктів або замовити онлайн.

facebook.com

8 Місце

ЕтноПродукт

Продукцію під торговою маркою випускає ПрАТ «ЕтноПродукт» – українсько-швейцарське аграрне підприємство із замкнутим циклом виробництва. Торгова марка існує 13 років. Випускають молочну продукцію, 15 найменувань.
– Наша компанія першою в Україні почала продавати в магазинах сире молоко. І досі у нас майже немає конкурентів,тому що це складна технологія і до того ж продукція має короткий термін придатності, – пояснює комерційний директор ПрАТ «ЕтноПродукт» Андрій Ніколаюк. – Попит на неї високий: покупцям подобається справжнє, негомогенізоване молоко. Але в органічному тваринництві швидко збільшувати потужності просто неможливо.
Через те, що попит на органічну продукцію, особливо молочну, в Україні зростає, компанія зменшила експорт зернових і сконцентрувалася на внутрішньому ринку; розвивають ферму та переробку, запускають нові продукти.

ТМ багато працює з роздрібними точками, продукція представлена в національних  мережах GoodWine, Сільпо, Велика Кишеня, Novus , Ашан та ін.

facebook.com

9 Місце

Екород

Компанія «Органік Оригінал» заснована в 2011 році та є одним з піонерів українського ринку органічної продукції. Продукція компанії виробляється під торговою маркою «Екород», має європейський органічний сертифікат і маркована офіційним логотипом органіки Європейського Союзу – «Євролистом».

Випускають органічні крупи, борошно, олії, овочі та мед, але особлива гордість – кукурудзяні палички з різними смаками.
«В нас це крутий, сучасний і корисний продукт, – говорить Андрій Олефіренко, директор компанії ТОВ «Органік Оригінал». – Ми майже три роки розробляли рецептуру та дизайн упаковки, щоб таким начебто простим та звичним продуктом здивувати навіть тих, хто дуже прискіпливо підходить до їжі».

Соняшникову олію холодного віджиму «Екород» було визнано кращим органічним продуктом Східної Європи в 2013 році у Варшаві на Organic Marketing Forum.

Слоган торгової марки : «Екород – натуральний город».

Торгова марка «Екород» широко представлена в Україні у всіх магазинах натуральних продуктів та національних торгових мережах (Good Wine, Сільпо, Ашан, Novus, МегаМаркет і т.д.; продається в Європі.

facebook.com

10 Місце

Любисток Органік

Торгова марка «Любисток» створена понад 17 років тому, входить до складу групи компаній Торговий дім «Любисток».

Це один з найбільших виробників прянощів в країні. Компанія створила першу і найбільшу серію органічних спецій та приправ на ринку країни (презентували у 2019 році). 

2014 року компанія запровадила міжнародний стандарт якості IFS Food, відповідно до якого контролюється весь процес виробництва спецій та приправ.

Сировину для органічних позицій закуповують в різних країнах світу, але лише у сертифікованих органічних виробників спецій та прянощів.

«Виробників органічних спецій ми шукали, справді, по усьому світу. Сировину найвищої якості доставляємо в України із різних куточків планети, контролюємо увесь спектр вимог до якості сировини та готової продукції. розповідають в компанії. – Наші виробничі потужності, ТОВ «НОВА-ПАК», укомплектовано найсучаснішим устаткуванням для фасуванням прянощів відповідає найвищим національним та міжнародним стандартам. Крім того, ТОВ «НОВА-ПАК» сертифіковано за стандартами НАССР».

«Любисток» має власний кулінарний канал на YouTube із гастрономічними рекомендаціями щодо використання спецій та прянощів на домашній кухні.

Крім того, у складі компанії є ще одна органічна ТМ – «Добрик». Бренд випускає органічні кондитерські інгредієнти та готові суміші для приготування солодкої домашньої випічки – пряників та мафінів.

Продукція представлена практично у всіх національних та локальних торгових мережах України. Органічну продукцію можна замовити в інтернет-магазині компанії. Окремі позиції експортуються в Молдову, Білорусію та Грузію.

facebook.com

11 Місце

Козуб  продукт Органіка

ТМ була зареєстрована  8 років тому і належить ТОВ «Фірма «ДІАМАНТ ЛТД», яка виробляє пластівці, крупи та іншу продукцію  з  зернобобових.

 У виробництві продукції використовуються технології: пропарювання, плющення та порізки цільного зерна на европейському обладнанні.
Окрім класичних пластівців, що потребують варіння,  в асортименті є пластівці миттєвого приготування: вівсяні, гречані, ячмінні, рисові, житні та кукурудзяні. Особливо компанія відмічає суміші злаків з добавками насіння – суміш 9 злаків + льон, суміш 7 злаків + насіння гарбуза, суміш 5 злаків + кунжут, суміш 15 складових серії Фітнес.

У 2013 році компанія пройшла перевірку сертифікаційного органу «Органік Стандарт», – отримала сертифікат виробника органічної продукції і стала однією з перших  сертифікованих виробників органічних пластівців в Україні. Процес виробництва  продукції відповідає вимогам міжнародної системи ISO 22000.

«Саме бакалійна продукція на сьогодні є тим ключиком, який відкриває споживачу світ органічних товарів, – вважає директор ТОВ «Фірма «ДІАМАНТ ЛТД» Микола Сафонов. – Вона доступніша для споживача, адже її органічна націнка, на відміну від інших груп товарів, мінімальна – по деяких позиціях може бути від 5-7%. При цьому крупи та пластівці для багатьох родин – це продукти щоденного вжитку».

Продукція ТМ реалізується як в спеціалізованих торгових точках, а також в національних і регіональних мережах.

facebook.com

12 Місце

Organic Chicken

ТМ належить фермерському господарству «Домашня курочка», існує майже 2 роки. Це найбільший виробник органічних яєць в Україні. У господарстві утримується 24 000 курей-несучок і 20 тис. курчат на підрощуванні. І якщо на звичайних птахофабриках кури утримуються в клітках, то за органік-стандартами кури повинні мати вільний вигул на майданчику з травою з розрахунку 4 кв. метра на одну курку (для можливості клювати комах і свіжу зелень); споживати лише органічні корми. Ніяких пестицидів, гербіцидів, гормонів росту та домішків у кормах.

«Ми використовуємо власні фермерські поля для вільного вигулу курей, – пояснює керівник ФГ «Домашня курочка» Олена Стретович. – Курчат завозимо з Чехії, це порода спеціальної селекції, яка найкраще підходить для утримання в органічних умовах. Профілактичні заходи, хороші умови, повноцінне харчування і як результат – яйця смачні та корисні, з високим вмістом Омега-3».

Продукцію можна придбати в усіх національних торгових мережах, в спеціалізованих торгових мережах (Eco Shop, Eco Club, OrganicLife, Natur Boutique) та інтернет-магазинах (Rozetka та інші). Також експортується в Дубаї.

facebook.com

13 Місце

BigBlue

Офіційно зареєстрована торгова марка від СВК «Ягідки».

Органічна ферма була створена у 2016 році, почали продавати лохину у 2018 році. Кооператив має лохиновий ягідник площею 44 га. На фермі вирощують 5 різновидів ягоди. Збір врожаю у кооперативі триває з кінця червня до середини вересня. Цього року зібрали 140 т ягоди і встановили рекорд: виростили найбільшу органічну ягоду, діаметром 3,5 см.

– Таких великих господарств як наше, де вирощують саме органічну лохину, в Європі немає, – говорить керівник компанії Олег Науменко.–У світі є 2-3 компанії, які можуть похвалитися такими ж великими органічними площами. Але ми орієнтуємося на внутрішній ринок. Хоч українці поки мало споживають лохини, але попит зростає досить швидко: щороку на 70%.

ТМ представлена в національних торгових мережах (Сільпо, METRO, МегаМаркет, WineTime, NOVUS) значна частина продукції експортується.

facebook.com

14 Місце

Spring drops

Торгова марка існує з 2012 року, належить ТОВ «Лілак», яке працює з 2001 року.

Бренд випускає органічні соки: березовий, (березовий з настоєм шипшини, мяти, лимону, бузини, кропиви та ін.. вишневий, яблучний освітлений та прямого віджиму, загалом 20 найменувань. Як з власної сировини, так і з купленої в органічних виробників. Березовий сік заготовляють в лісгоспах на Буковині в прикарпатському регіоні. За рік під ТМ випускають понад 700 000 л соків. Крім того, компанія виробляє продукцію під іншими ТМ.

Більша частина органічної продукції зараз продається в Україні – попит зростає, хоча ще кілька років тому майже вся йшла на експорт.

– Можна сказати, що ми були першими, хто вивів на полиці європейських магазинів березовий сік, – розповідає "заступник директора з експорту"     компанії «Лілак» Андрій Мартинюк – Тоді цей продукт там був невідомий. Хоча зараз він досить популярний у європейців.

Продукція під ТМ Spring drops представлена в мережах Сільпо, Novus, Ашан та Окко.

facebook.com

15 Місце

LiQberry

Торгова марка існує з 2011 року. Виробляють органічну ягідну пасту – без води, цукру та консервантів, продукт є потужним антиоксидантом.

«Паста виробляється за унікальною технологією, – пояснює директор компанії LiQberry Анастасія Шмигельська. – HTD-technology Це запатентована технологія, яку розробили українські вчені. Вона дозволяє отримати цінні компоненти з кісточки і шкірки, тому що там їх найбільше. Пасти це функціональний продукт, який при тривалому застосуванні має потужний терапевтичний ефект».
Паста LiQberry сертифікована «Organic standard», увійшла в «100 кращих товарів України-2015»,

нагороджена «Золотим символом якості національних товарів та послуг», була високо оцінена на національних і міжнародних виставках у Німеччині, Японії, ОАЕ, Іспанії.

В асортименті паста з ягід чорниці, журавлини, брусниці, полуниці, горобини чорноплідної, ожини, малини, обліпихи, кизилу.
Продукція представлена в торгових мережах (Сільпо, Novus і т.д), в магазинах органічних продуктів та в аптеках.

facebook.com

Методологія формування рейтингу

Формувався рейтинг найвпізнаваніших органічних брендів в кілька етапів. Спочатку складався лонґ-лист зі 100 торгових марок, які позиціонують себе як органічні. Далі перевірялася наявність відповідних сертифікатів на заявлену продукцію. На цьому етапі відсіялося більше половини претендентів. Виявилося, що багато компаній колись проходили сертифікацію, пізніше перестали це робити, але продовжують називати себе «органіками». Або ж мають сертифікати лише на певні продукти, але при цьому всю свою продукцію називають органічною.

Залишилися компанії, які працюють чесно і маркують словом «органік» лише ту продукцію, на яку мають відповідний сертифікат.

Онлайн та офлайн опитування споживачів дозволило визначити найбільш впізнавані ТМ. 30 компаній, які залишилися, ранжувалися за трьома критеріями:

Обсяги виробництва – оцінювалися за інформацією, наданою сертифікаційним органом «Органік Стандарт», статистичними органами та самими компаніями.

Представленість брендів в торгових мережах: оцінювали експерти-маркетологи за інформацією, наданою торговими мережами, магазинами органічної і фермерської продукції, а також компаніями-виробниками.

Медіа та піар активність брендів: оцінювалася за результатами моніторингу. Враховувалася кількість та якість згадувань ТМ у ЗМІ, кількість публікацій, рекламні та маркетингові прояви; представленість в соцмережах: проводився аналіз якості контенту та активності сторінок компаній, охоплення та залученість аудиторії.

Також враховувалися відкритість компаній та готовність до комунікації. Окремо експерти (спеціалісти з брендингу) оцінювали загальну концепцію бренду, його смислову та візуальну складову.

Матеріал доступний англійською. Переклад забезпечило "Бюро перекладів "Ідіома"

(Обсяги виробництва – оцінювалися за інформацією, наданою сертифікаційним органом «Органік Стандарт», статистичними органами та самими компаніями.) 

Связанные теги: