Молочні ріки:ТОП 3 органічних виробників молочної продукції

Молочні ріки:ТОП 3 органічних виробників молочної продукції

1 місце

Organic Milk 

Торгова марка існує 8 років і належить ТОВ «Organic Milk». Це одна з найбільших в Україні та Європі компаній, яка займається органічним виробництвом не на рівні фермерства, а в промислових масштабах. Завод, де виробляється продукція – перший в Україні з виробництва органічної молочної продукції. Мають замкнутий цикл виробництва: свої поля, ферми, лабораторії, переробні заводи.

Корови споживають лише органічні корми та випасаються на органічних пасовищах. Всі етапи виробництва сертифіковані як органіка і знаходяться під контролем «Органік Стандарт». 

ТМ зайняла переше місце у рейтингу ТОП-15 найвпізнаваніших органічних брендів України

На сьогодні переробляється понад 35 тонн молока на добу.

Виготовляють молоко, кефір, йогурт, масло, сметану, сир, сир кисломолочний, загалом 38 найменувань. Вони представлена в  усіх національних торгових мережах, в спеціалізованих торгових мережах (Eco Shop, Eco Club, OrganicLife, Natur Boutique) та інтернет-магазинах («Rozetka» та інші). Продукція також експортується до Саудівської Аравії, в Дубаї та Йорданію.

facebook.com

2 місце

Старий Порицьк

Господарство «Старий Порицьк» статус органічного, підтверджений сертифікатами Євросоюзу, має з 2012-го.

З 2014 року продукція пройшла додаткову перевірку за внутрішнім стандартом Швейцарії та отримала сертифікат Bio Suissе. «Старий Порицьк» займається рослинництвом , тваринництвом та виробництвом молочної продукції, за добу підприємство переробляє до 3 т молока.

Корів на фермі утримують безприв'язно, в сучасному тваринницькому комплексі, годують збалансованими натуральними кормами власного виробництва.

ТМ випускає 13 найменувань молочної продукції: тверді й розсольні сири, йогурти, масло, кефір, ряжанку, кисломолочний сир, пастеризоване молоко різної жирності.

Продукція представлена в мережі «Сільпо» та локальних мережах, органічних інтернет-магазинах.

facebook.com

3 місце

ЕтноПродукт

Торгова марка існує 13 років. Продукцію випускає українсько-швейцарське аграрне підприємство ПрАТ «ЕтноПродукт». 
Компанія першою в Україні почала продавати в магазинах органічне молоко. І досі по деякій продукції залишається в лідерах. Наприклад, вона одна з небагатьох займається постачанням сирого молока в торгові точки. Конкурентів мало, тому що це складна логістика і до того ж продукція має короткий термін придатності. Попит на неї високий, але компанія повільно збільшує обсяги, адже в органічному тваринництві швидко збільшувати потужності просто неможливо.

Випускають 15 найменувань молочної продукції.  Через те, що попит на органічну продукцію, особливо молочну, в Україні зростає, компанія зменшила експорт зернових і сконцентрувалася на внутрішньому ринку; розвивають ферму та переробку, запускають нові продукти.

ТМ багато працює з роздрібними точками, продукція представлена в національних  мережах GoodWine, Сільпо, Велика Кишеня, Novus , Ашан та ін.

facebook.com

Методологія формування рейтингу

Торгові марки ранжувалися за трьома критеріями: 
Обсяги виробництва – оцінювалися за інформацією, наданою сертифікаційним органом «Органік Стандарт», статистичними органами та самими компаніями.

Представленість брендів в торгових мережах: оцінювали експерти-маркетологи за інформацією, наданою торговими мережами, магазинами органічної і фермерської продукції, а також компаніями-виробниками.
Медіа та піар активність брендів: оцінювалася за результатами моніторингу. Враховувалася кількість та якість згадувань ТМ у ЗМІ, кількість публікацій, рекламні та маркетингові прояви; представленість в соцмережах: проводився аналіз якості контенту та активності сторінок компаній, охоплення та залученість аудиторії. 

Також враховувалися відкритість компаній та готовність до комунікації.  Окремо експерти (спеціалісти з брендингу) оцінювали загальну концепцію бренду, його смислову та візуальну складову.

Рейтинг підготовлено за сприяння «Органік Стандарт»

Связанные теги: