На ювелірному ринку України команда бренду з’явилася якраз на перетині тисячоліть – у 2000 році, ребрендинг SOVA відбувся у 2013.
Бренд транслює споживачам те, що золоті прикраси не лише для особливих випадків і що діаманти можна носити щодня, а перли можуть надягати жінки різного віку.
Велику увагу бренд приділяє колабораціям. Він постійно співпрацює з відомими митцями України – фронтвумен гурту «The HARDKISS» Юлія Саніна, дизайнери FROLOV, LITKOVSKAYA, бренди LAKE Studio і Marsala.
Мережа магазинів бренду представлена 37 магазинів в 17 областях України
Guzema Jewelry транслює ідею унікальності та неповторності кожної жінки й закликає завжди залишатись собою та не намагатись бути схожою на когось. Девіз бренду – відчувай себе, будь особливою.
Прикраси Guzema носять Маша Єфросиніна, Джамала, Тіна Кароль, Надя Дорофеева, Катерина Осадча, Сніжана та Сергій Бабкіни,Наталя Водянова.
Уперше бренд побачив світ у 2013 році в Ужгороді. Його батьками стали три брати – Юрій, Роман та Ігор Кочути, які працювали в маленькій майстерні вдома.
Прикраси Kochut – про характер і життя. Вони спрямовані доповнювати й розкривати особистість.
У 2016 році бренд отримав премію ProBrand в номінації «Найкращі прикраси», а у 2018 їхня прикраса «Пташка на гілочці» потрапила до музею історичних коштовностей у Києві.
Є парні вироби не тільки в одному кольорі, але і з поєднанням двох і трьох відтінків. Усі прикраси виробляються вручну в Києві та Харкові.
Вироби Côte&Jeunot зустрічаються на багатьох українських зірках, серед яких Ксенія Мішина, Маша Єфросиніна й Аліна Паш.
Народжений від великої любові й поваги до жінок у 1998 році бренд став першим діамантовим ювелірним брендом незалежної України. Його засновниця – Наталія Нетовкіна ставила за мету розкрити цінності й потенціал кожної жінки.
ZARINA стала не лише ювелірним домом, а й потужною платформою для об'єднання активних жінок.
Бренд постійно співпрацює з українськими та іноземними дизайнерами – німець Мануель Вольф, Роман Баянд, Олена Підтопа.
Велику увагу ZARINA приділяє соціальним проектам з метою перетворення України на країну щасливих жінок.
Разом з громадською організацією “Ділові Українські Жінки” бренд проводить різні активності для допомоги соціально незахищеним дітям, жінкам та людям похилого віку. Також ZARINA співпрацює з Яніною Соколовою та Фондом #Вартожити, що допомагає людям з онкологічними захворюваннями.
Історія бренду розпочалася в 1999 році. Відтоді він зміг зайняти лідерські позиції на ювелірному ринку України й стати одним з найбільших виробників прикрас у нашій державі.
Якість виробів підтверджено Міжнародним призом "Європейська якість" та Дипломом Національного конкурсу "Вища проба". У 2009 році "Золотий Вік" став брендом року, а у 2013 – переможцем Міжнародного фестивалю-конкурсу "Вибір року" в номінації "Мережа року магазинів ювелірних виробів".
Бренд постійно співпрацює з відомими зірками. У 2021 року його обличчям обрано Настю Каменських. Прикраси «Золотий Вік» можна придбати в більш ніж 500 магазинах в усіх областях України.