NEZALEZHNI: ТОП-6 українських ювелірних брендів, про які треба знати

NEZALEZHNI: ТОП-6 українських ювелірних брендів, про які треба знати

SOVA

 

На ювелірному ринку України команда бренду з’явилася якраз на перетині тисячоліть – у 2000 році, ребрендинг SOVA відбувся у 2013.

Бренд транслює споживачам те, що золоті прикраси не лише для особливих випадків і що діаманти можна носити щодня, а перли можуть надягати жінки різного віку.

Бренд був одним із перших в Україні, хто почав випускати прикраси колекціями й об’єднувати вироби у спільну історію. Щороку SOVA випускає чотири сезонні колекції. Крім цього, бренд випускає капсульні колекції, присвячені Дню закоханих і Дню матері.
Усього на виробництві, розташованому в Києві, було створено 37 колекцій.
Ювеліри працюють з усіма видами золота - жовте, біле й рожеве. Майстри  бренду експериментують з різними видами обробки металу і працюють у техніці алмазної грані. SOVA формує новий погляд на прикраси з різними вставками, використовуючи давно знайомі матеріали – малахіт, перламутр, кераміку.
Прикраси SOVA неодноразово з’являлися на сторінках таких видань як Elle, Vogue, Buro24/7, Marie Claire, Vlob та Cosmopolitan.

Велику увагу бренд приділяє колабораціям. Він постійно співпрацює з відомими митцями України – фронтвумен гурту «The HARDKISS» Юлія Саніна, дизайнери FROLOV, LITKOVSKAYA, бренди LAKE Studio і Marsala.

Мережа магазинів бренду представлена 37 магазинів в 17 областях України

facebook instagram youtube

 

Guzema Jewelry

 

Вихід бренду у світ стався у 2016 року. Його засновницею стала журналістка та продюсерка Валерія Гузема.
Уже в наступному році Guzema отримала премію в номінації «Кращий старт-ап» від Elle Style Awards, а у 2018 стала номінантом премії «Найкращий дизайнер аксесуарів» на Best Fashion Awards і була представлена на LA Fashion week.
Усі прикраси бренду виготовляють вручну із срібла, білого та жовтого золота. Також є вироби зі штучної замші. Протягом 5 років було випущено 32 колекції й здійснено чимало колаборацій з відомими українськими зірками та брендами, серед яких Монатік, Катерина Кухар, Gunia Project.
Познайомитися з прикрасами вживу можна у флагманському шоурумі в Києві, у ЦУМі, а також у мультибрендових шоурумах у Львові та Запоріжжі. Крім цього, бренд представлений на ринку Канади.

Guzema Jewelry транслює ідею унікальності та неповторності кожної жінки й закликає завжди залишатись собою та не намагатись бути схожою на когось. Девіз бренду – відчувай себе, будь особливою.

Прикраси Guzema носять Маша Єфросиніна, Джамала, Тіна Кароль, Надя Дорофеева, Катерина Осадча, Сніжана та Сергій Бабкіни,Наталя Водянова.

Бренд приділяє велику увагу благодійності. Однією з найвагоміших прикрас Guzema Jewelry стала Charity Chain, створена разом із Машою Єфросиніною. Усі отримані за кольє кошти були передані в благодійний фонд “Твоя Опора”, що рятує дитячі серця. Усього на рахунок фонду вже переведено 4 698 150 грн та прооперовано 80 дітей.

facebook  instagram

 

Kochut

 

Уперше бренд побачив світ у 2013 році в Ужгороді. Його батьками стали три брати – Юрій, Роман та Ігор Кочути, які працювали в маленькій майстерні вдома.

Kochut займається виготовленням рукотворних ювелірних прикрас із золота, срібла, різних металів та дорогоцінного каміння. Першою ювелірною прикрасою для продажу стало лицарське намисто із срібних орлів.
У 2015 році з’явилася справжня ювелірна майстерня, а у 2017 бренд переїхав у набагато більше приміщення, яке, окрім майстерні, стало простором для першого ювелірного шоуруму в Ужгород.

Прикраси Kochut – про характер і життя. Вони спрямовані доповнювати й розкривати особистість.

Кожен ювелірний виріб бренду повністю виготовляється в одній майстерні – починаючи від ідеї й закінчуючи нанесенням декоративних покриттів. Більшість прикрас створюється повністю вручну, тож багато виробів неможливо повторити в точній копії.

У 2016 році бренд отримав премію ProBrand в номінації «Найкращі прикраси», а у 2018 їхня прикраса «Пташка на гілочці» потрапила до музею історичних коштовностей  у Києві.

Ювелірні прикраси Kochut активно купують не тільки в Україні, а також за кордоном. Придбати офлайн їх можна в Австрії, Чехії, Казахстані й Лондоні, в Україні – лише в Ужгороді й Києві.
Прихильниками бренду є засновниця музичного гурту «ONUKA» Ната Жижченко, учасники «Время и стекло», «НеАнгели», «Триставісім», «Тінь сонця», а також білоруські етно гурти.

facebook instagram

 

Côte&Jeunot

 

Бренд з’явився на світ у 2013 році. Його засновницею стала дизайнерка Олена Ястреб, яка хотіла знайти щось для себе, але не змогла й вирішила створити це сама.
Прикраси Côte & Jeunot підходять стильним творчим дівчатам, які хочуть носити щось особливе й не нудне. Їх створюють, щоб підкреслити особливості людини й показати її внутрішню чарівність.
В асортименті бренду не лише стильні вироби на кожен день, а й обручки із золота та срібла. В основному працюють з переробленим сріблом 905 проби і 14К золотом.

Є парні вироби не тільки в одному кольорі, але і з поєднанням двох і трьох відтінків. Усі прикраси виробляються вручну в Києві та Харкові.

Познайомитися з виробами Côte&Jeunot вживу можна у двох шоурумах Києва, а також у магазинах-партнерах у Харкові та Одесі. Крім цього, прикраси можна побачити й за кордоном – у європейських та азіатських магазинах.

Вироби Côte&Jeunot зустрічаються на багатьох українських зірках, серед яких Ксенія Мішина, Маша Єфросиніна й Аліна Паш.

Бренд підтримує благодійні фонди допомоги тваринам і перераховує їм частину прибутку від своїх продажів. Спільно з Happy Paw Cote&Jeunot створив спільний проект, у рамках якого за кожну купівлю спеціальної підвіски стерилізують одного кота.

facebook instagram

 

ZARINA

 

Народжений від великої любові й поваги до жінок у 1998 році бренд став першим діамантовим ювелірним брендом незалежної України. Його засновниця – Наталія Нетовкіна ставила за мету розкрити цінності й потенціал кожної жінки.

ZARINA стала не лише ювелірним домом, а й потужною платформою для об'єднання активних жінок.

Сьогодні бренд поділений на п'ять саббрендів: YOU, STORY, CREATIVE, JEWEL, FINE, які відрізняються своїм наповненням і цінностями. Обличчями ZARINA були і є сильні жінки, серед яких Яніна Соколова, Ольга Фреймут, Соломія Вітвицька, Марина Леончук і Аліна Паш.
Усі прикраси виробляються із червоного, жовтого та білого золота, а також срібла. Окрім прикрас, бренд пропонує різноманітні аксесуари – брошки, шпильки, запонки і тд.

Бренд постійно співпрацює з українськими та іноземними дизайнерами – німець Мануель Вольф, Роман Баянд, Олена Підтопа.

Ювелірний дім представлений 20 бутиками на всій території України. Магазини присутні в таких містах, як Київ, Одеса, Дніпро, Івано-Франківськ, Львів, Луцьк, Маріуполь, Миколаїв, Рівне, Черкаси, Чернівці.

Велику увагу ZARINA приділяє соціальним проектам з метою перетворення України на країну щасливих жінок.

Разом з громадською організацією “Ділові Українські Жінки” бренд проводить різні активності для допомоги соціально незахищеним дітям, жінкам та людям похилого віку. Також ZARINA співпрацює з Яніною Соколовою та Фондом #Вартожити, що допомагає людям з онкологічними захворюваннями.

facebook  instagram  zarina_jewelry

 

Золотий Вік

Історія бренду розпочалася в 1999 році. Відтоді він зміг зайняти лідерські позиції на ювелірному ринку України й стати одним з найбільших виробників прикрас у нашій державі.

Мета «Золотого Віку»  – відродження справжнього ювелірного мистецтва. Бренд створює вироби, які допомагають висловлювати свої почуття до найближчих людей.
Усі прикраси виготовляються на заводі «Золотий Вік» в Запоріжжя. Для роботи використовують золото трьох кольорів: червоне, біле, лимонне (585 і 375 проби), а також срібло 925 проби.

Якість виробів підтверджено Міжнародним призом "Європейська якість" та Дипломом Національного конкурсу "Вища проба". У 2009 році "Золотий Вік" став брендом року, а у 2013 – переможцем Міжнародного фестивалю-конкурсу "Вибір року" в номінації "Мережа року магазинів ювелірних виробів".

Бренд створює колекції в єдиному стилі й пропонує як жіночі, так і чоловічі прикраси. У 2018 році в рамках національної Премії України у сфері роздрібної торгівлі Retail Awards він став переможцем номінації «Мережа ювелірних виробів», у 2019 переміг у номінації «Рітейлер року в Jewelry» за підсумками Ukrainian Retail Association. Також «Золотий Вік» став переможцем номінації «E-commerce-рітейлер в jewelry» RAU Awards у 2020 році.

Бренд постійно співпрацює з відомими зірками. У 2021 року його обличчям обрано Настю Каменських. Прикраси «Золотий Вік» можна придбати в більш ніж 500 магазинах в усіх областях України.

facebook  instagram  youtube

 

Связанные теги:

Читайте также: