NEZALEZHNI: ТОП-6 українських ювелірних брендів, про які треба знати

NEZALEZHNI: ТОП-6 українських ювелірних брендів, про які треба знати

SOVA

 

На ювелірному ринку України команда бренду з’явилася якраз на перетині тисячоліть – у 2000 році, ребрендинг SOVA відбувся у 2013.

Бренд транслює споживачам те, що золоті прикраси не лише для особливих випадків і що діаманти можна носити щодня, а перли можуть надягати жінки різного віку.

Бренд був одним із перших в Україні, хто почав випускати прикраси колекціями й об’єднувати вироби у спільну історію. Щороку SOVA випускає чотири сезонні колекції. Крім цього, бренд випускає капсульні колекції, присвячені Дню закоханих і Дню матері.
Усього на виробництві, розташованому в Києві, було створено 37 колекцій.
Ювеліри працюють з усіма видами золота - жовте, біле й рожеве. Майстри  бренду експериментують з різними видами обробки металу і працюють у техніці алмазної грані. SOVA формує новий погляд на прикраси з різними вставками, використовуючи давно знайомі матеріали – малахіт, перламутр, кераміку.
Прикраси SOVA неодноразово з’являлися на сторінках таких видань як Elle, Vogue, Buro24/7, Marie Claire, Vlob та Cosmopolitan.

Велику увагу бренд приділяє колабораціям. Він постійно співпрацює з відомими митцями України – фронтвумен гурту «The HARDKISS» Юлія Саніна, дизайнери FROLOV, LITKOVSKAYA, бренди LAKE Studio і Marsala.

Мережа магазинів бренду представлена 37 магазинів в 17 областях України

facebook instagram youtube

 

Guzema Jewelry

 

Вихід бренду у світ стався у 2016 року. Його засновницею стала журналістка та продюсерка Валерія Гузема.
Уже в наступному році Guzema отримала премію в номінації «Кращий старт-ап» від Elle Style Awards, а у 2018 стала номінантом премії «Найкращий дизайнер аксесуарів» на Best Fashion Awards і була представлена на LA Fashion week.
Усі прикраси бренду виготовляють вручну із срібла, білого та жовтого золота. Також є вироби зі штучної замші. Протягом 5 років було випущено 32 колекції й здійснено чимало колаборацій з відомими українськими зірками та брендами, серед яких Монатік, Катерина Кухар, Gunia Project.
You can get acquainted with the decorations in the flagship showroom in Kyiv, in the Central Department Store, and multi-brand shops in Lviv and Zaporizhia, and even in the Canadian market.

Guzema Jewelry транслює ідею унікальності та неповторності кожної жінки й закликає завжди залишатись собою та не намагатись бути схожою на когось. Девіз бренду – відчувай себе, будь особливою.

Прикраси Guzema носять Маша Єфросиніна, Джамала, Тіна Кароль, Надя Дорофеева, Катерина Осадча, Сніжана та Сергій Бабкіни,Наталя Водянова.

Бренд приділяє велику увагу благодійності. Однією з найвагоміших прикрас Guzema Jewelry стала Charity Chain, створена разом із Машою Єфросиніною. Усі отримані за кольє кошти були передані в благодійний фонд “Твоя Опора”, що рятує дитячі серця. Усього на рахунок фонду вже переведено 4 698 150 грн та прооперовано 80 дітей.

facebook  instagram

 

Kochut

 

Уперше бренд побачив світ у 2013 році в Ужгороді. Його батьками стали три брати – Юрій, Роман та Ігор Кочути, які працювали в маленькій майстерні вдома.

Kochut займається виготовленням рукотворних ювелірних прикрас із золота, срібла, різних металів та дорогоцінного каміння. Першою ювелірною прикрасою для продажу стало лицарське намисто із срібних орлів.
У 2015 році з’явилася справжня ювелірна майстерня, а у 2017 бренд переїхав у набагато більше приміщення, яке, окрім майстерні, стало простором для першого ювелірного шоуруму в Ужгород.

Прикраси Kochut – про характер і життя. Вони спрямовані доповнювати й розкривати особистість.

Кожен ювелірний виріб бренду повністю виготовляється в одній майстерні – починаючи від ідеї й закінчуючи нанесенням декоративних покриттів. Більшість прикрас створюється повністю вручну, тож багато виробів неможливо повторити в точній копії.

У 2016 році бренд отримав премію ProBrand в номінації «Найкращі прикраси», а у 2018 їхня прикраса «Пташка на гілочці» потрапила до музею історичних коштовностей  у Києві.

Ювелірні прикраси Kochut активно купують не тільки в Україні, а також за кордоном. Придбати офлайн їх можна в Австрії, Чехії, Казахстані й Лондоні, в Україні – лише в Ужгороді й Києві.
Прихильниками бренду є засновниця музичного гурту «ONUKA» Ната Жижченко, учасники «Время и стекло», «НеАнгели», «Триставісім», «Тінь сонця», а також білоруські етно гурти.

facebook instagram

 

Côte&Jeunot

 

Бренд з’явився на світ у 2013 році. Його засновницею стала дизайнерка Олена Ястреб, яка хотіла знайти щось для себе, але не змогла й вирішила створити це сама.
Прикраси Côte & Jeunot підходять стильним творчим дівчатам, які хочуть носити щось особливе й не нудне. Їх створюють, щоб підкреслити особливості людини й показати її внутрішню чарівність.
В асортименті бренду не лише стильні вироби на кожен день, а й обручки із золота та срібла. В основному працюють з переробленим сріблом 905 проби і 14К золотом.

Є парні вироби не тільки в одному кольорі, але і з поєднанням двох і трьох відтінків. Усі прикраси виробляються вручну в Києві та Харкові.

Познайомитися з виробами Côte&Jeunot вживу можна у двох шоурумах Києва, а також у магазинах-партнерах у Харкові та Одесі. Крім цього, прикраси можна побачити й за кордоном – у європейських та азіатських магазинах.

Вироби Côte&Jeunot зустрічаються на багатьох українських зірках, серед яких Ксенія Мішина, Маша Єфросиніна й Аліна Паш.

Бренд підтримує благодійні фонди допомоги тваринам і перераховує їм частину прибутку від своїх продажів. Спільно з Happy Paw Cote&Jeunot створив спільний проект, у рамках якого за кожну купівлю спеціальної підвіски стерилізують одного кота.

facebook instagram

 

ZARINA

 

Народжений від великої любові й поваги до жінок у 1998 році бренд став першим діамантовим ювелірним брендом незалежної України. Його засновниця – Наталія Нетовкіна ставила за мету розкрити цінності й потенціал кожної жінки.

ZARINA стала не лише ювелірним домом, а й потужною платформою для об'єднання активних жінок.

Сьогодні бренд поділений на п'ять саббрендів: YOU, STORY, CREATIVE, JEWEL, FINE, які відрізняються своїм наповненням і цінностями. Обличчями ZARINA були і є сильні жінки, серед яких Яніна Соколова, Ольга Фреймут, Соломія Вітвицька, Марина Леончук і Аліна Паш.
Усі прикраси виробляються із червоного, жовтого та білого золота, а також срібла. Окрім прикрас, бренд пропонує різноманітні аксесуари – брошки, шпильки, запонки і тд.

Бренд постійно співпрацює з українськими та іноземними дизайнерами – німець Мануель Вольф, Роман Баянд, Олена Підтопа.

Ювелірний дім представлений 20 бутиками на всій території України. Магазини присутні в таких містах, як Київ, Одеса, Дніпро, Івано-Франківськ, Львів, Луцьк, Маріуполь, Миколаїв, Рівне, Черкаси, Чернівці.

Велику увагу ZARINA приділяє соціальним проектам з метою перетворення України на країну щасливих жінок.

Разом з громадською організацією “Ділові Українські Жінки” бренд проводить різні активності для допомоги соціально незахищеним дітям, жінкам та людям похилого віку. Також ZARINA співпрацює з Яніною Соколовою та Фондом #Вартожити, що допомагає людям з онкологічними захворюваннями.

facebook  instagram  zarina_jewelry

 

Золотий Вік

Історія бренду розпочалася в 1999 році. Відтоді він зміг зайняти лідерські позиції на ювелірному ринку України й стати одним з найбільших виробників прикрас у нашій державі.

Мета «Золотого Віку»  – відродження справжнього ювелірного мистецтва. Бренд створює вироби, які допомагають висловлювати свої почуття до найближчих людей.
Усі прикраси виготовляються на заводі «Золотий Вік» в Запоріжжя. Для роботи використовують золото трьох кольорів: червоне, біле, лимонне (585 і 375 проби), а також срібло 925 проби.

Якість виробів підтверджено Міжнародним призом "Європейська якість" та Дипломом Національного конкурсу "Вища проба". У 2009 році "Золотий Вік" став брендом року, а у 2013 – переможцем Міжнародного фестивалю-конкурсу "Вибір року" в номінації "Мережа року магазинів ювелірних виробів".

Бренд створює колекції в єдиному стилі й пропонує як жіночі, так і чоловічі прикраси. У 2018 році в рамках національної Премії України у сфері роздрібної торгівлі Retail Awards він став переможцем номінації «Мережа ювелірних виробів», у 2019 переміг у номінації «Рітейлер року в Jewelry» за підсумками Ukrainian Retail Association. Також «Золотий Вік» став переможцем номінації «E-commerce-рітейлер в jewelry» RAU Awards у 2020 році.

Бренд постійно співпрацює з відомими зірками. У 2021 року його обличчям обрано Настю Каменських. Прикраси «Золотий Вік» можна придбати в більш ніж 500 магазинах в усіх областях України.

facebook  instagram  youtube

 

Пов'язані теги:

Читайте також: