До річниці незалежності: ТОП 30 брендів, про які треба знати

До річниці незалежності: ТОП 30 брендів, про які треба знати
Хто та жінка, що вже 30 років іде з нами рука об руку? Що вже 30 років намагається? Хто та жінка, якій довелося так рано стати дорослою? Якій доводилося бачити скільки всього, що інші б не витримали? Хто та жінка в центрі, але не центр? І чому вона завжди дає нам вибір?

Кататися на велосипеді чи не спішно прогулюватися парком. Взяти машину з салону чи пригнати її з Німеччини. Ходити в офіс чи працювати з дому. Готувати самостійно чи просто замовити доставку. Сфотографуватися з тюками чи піти в соняшники. Спектися на сонці чи відморозити пальці на холоді. Ходити з брендовою сумкою чи з пакетом з супермаркета. Купляти  одяг в бутіку чи рано вранці їхати маршруткою на ринок. Викликати таксі бізнес-класу чи замовити собі економ. Спокійно спати в купе чи нюхати запахи плацкарту. Їсти м’ясо чи бути веганом. Заробляти мільйони чи заощаджувати кожну копійку. Подорожувати по безвізу чи об’їздити всі місця області. Слухати рок чи танцювати під попсу. Дивитися новини чи читати їх в інтернеті. Зустрічати світанки чи проводжати заходи сонця. Насолоджуватися гучним містом чи кайфувати від тиші села.

Снідати тостами з авокадо чи з’їсти 2 смажені яйця. Ходити в церкву чи бути атеїстом. Жалітися на ненависну роботу чи звільнятися й пробувати. Добиратися попутками чи чартерним рейсом. Орендувати хостел чи заселитися в п‘ятизірковому готелі. Ходити в спортзал чи займатися на турніку недалеко від дому. Піднятися в гори чи скупатися в морі. Ходити по асфальту чи босоніж бігати по траві. Рахувати зірки на небі з землі чи з вікна автомобіля. Стрибати в калюжу під дощем чи боятися забруднити нові кеди. Жити в маленькому будинку чи високоповерхівці. Орендувати кімнату в хрущовці чи трикімнатну квартиру в центрі. Здавати землю в оренду чи шукати вільні два гектара на сайті Держгеокадастру.
Ми можемо жалітися на дороги, владу, високу комуналку й низьку зарплату. Можемо хоч щодня розказувати про все, що не так, а можемо взяти й перестати перекладати відповідальність на неї. Наше життя – зона власної відповідальності. А Україна? Вона не ідеальна, так само як не ідеальні ми.
За всю свою історію вона зіштовхнулася зі скількома викликами й проблеми. ЇЇ намагалися принизити, знищити й не залишити жодного сліду. Її називали чиїмось придатком і боялися відпустити саму. А вона вирвалася. Вилетіла й уже 30 років намагається не збитися з курсу й утриматися навіть під найсильнішими вітрами.
Україна – це бренд. Молодий, не до кінця сформований, але дуже перспективний. Це мікс людей, ідей, продуктів і місій. Україні є про що сказати і що показати.

Проекти, стартапи, одяг, прикраси, їжа. До тридцятої річниці незалежності ми підібрали 30 брендів, які роблять класні продукти і змушують ними пишатися.

Связанные теги: