НЕЗАЛЕЖНІ: ТОП-6 українських брендів одягу, взуття та аксесуарів

НЕЗАЛЕЖНІ: ТОП-6 українських брендів одягу, взуття та аксесуарів
Ми зібрали 6 абсолютно різних за стилем, кроєм, віком брендів, яких об’єднує одне, - українське походження. Розповідаємо про них детальніше.
2011 рік. Вона – молода дизайнерка Ксенія, він – арт-директор дизайн-бюро Антон. Разом – подружжя Шнайдер, які вирішують шити джинси із вживаної джинсової тканини. Так народжується бренд «Ksenia Schnaider».

Шнайдери починають створювати одяг, широко використовуючи перероблені матеріали та поєднуючи ідеальний крій і нотки східноєвропейської з інноваційними цифровими концепціями.

 Ksenia Schnaider
  FACEBOOK
  INSTAGRAM
  YOUTUBE 

Demi-denims
У 2016 році Ксенія придумує джинси Demi-denims, зібрані з двох частин - кюлоти і скіні.
Саме цей нестандартний тандем приносить бренду всесвітнє визнання. Белла Хадід, Елеонора Карісі, Дуа Ліпа стають клієнтами Ksenia Schnaider. Увага до бренду підтверджується позитивними відгуками на  сторінках Vogue Italy, WAD, Grazia France, Style.com
Усі колекції створюються вручну в Києві і продаються як в офлайн, так і в глобальних інтернет магазинах. Знайти й приміряти одяг можна в найбільших містах світу, серед яких Токіо, Нью-Йорк, Лондон, Сеул, Антверпен, Гонг-Конг,  Копенгаген, Рим, Сідней, Пекін, Київ. У цілому бренд представлений у 16 країнах.
Ksenia Schnaider

Ksenia Schnaider - один з небагатьох українських брендів, які просувають sustainable fashion в модній індустрії. У 2018 та 2019 роках комітет Українського тижня моди обрав його як найбільш сталий бренд року.

Із 1000-2500 виробів, що виробляються кожного сезону, приблизно третина переробляється. Щороку Шнайдери переробляють до 7000 пар старих джинсів, щоб виготовити близько 5000 нових видів одягу. У середньому щомісяця переробляється 550-700 джинсів.

На даний момент Ksenia Schnaider – це 3 перероблені лінії: денім, спорт і трикотаж та технологія джинсового хутра.

Forbes USA назвав KSENIASCHNAIDER прихильником сталої моди у Східній Європі.

Бренд спеціалізується на створенні багатофункціонального одягу для жінок, чоловіків та дітей, у якому можна ходити як вдома, так і на вулиці.

 Sleeper
  FACEBOOK
  INSTAGRAM

Sleeper з‘явився на світ у 2014 році під опікою двох редакторок глянцю Катерини Зубаревої й Асі Вареци.

Усього за місяць від заснування піжами для міста Sleeper уперше з’явилися на сторінках глянцевих видань - тодішня головна редакторка журналу Vogue Italia Франка Соццані назвала Sleeper брендом місяця.
Виробництво одягу розташоване в Києві і є безвідходним. Кожну річ майстри створюють вручну, використовуючи натуральні матеріали, як-от льон, шовк, віскоза.
До 2030 року 100% тканин бренд зобов'язується стати цілком стійким і використовувати лише біорозкладані тканини.
Sleeper – представник «повільної моди», речі якого спрямовані слугувати роки. Місія бренду – прищеплювати любов і вміння щодня турбуватися про себе.

Усі колекції продаються як в онлайн, так і в офлайн магазинах Америки, Європи, Середнього сходу, Азії й Австралії. Усього бренд представлений у 20 країнах світу.

Одяг Sleeper неодноразово з’являвся у Vogue, BluePrint, Financial Times, Footwear, Tatler, Glamour і Forbes.Серед прихильників бренду Єва Чен, Кеті Перрі, Брі Ларсон, Емма Робертс, Кортні Кардашіан, Аврора Джеймс, Келлі Лінч, Бізі Філіппс, Хлое Ґрейс Морец та Зої Дойтч.
У лютому 2019 року засновниці Sleeper увійшли до європейського списку Forbes' 30 Under 30.

Початком ери бренду Ruslan Baginskiy став 2015 рік. Саме тоді світ побачили перші головні убори, який колтшній стиліст, а тепер уже один з найпопулярніших українських дизайнерів Руслан Багінський, почав виготовляти самостійно у Львові.

Ruslan Baginskiy
INSTAGRAM

Уже у 2017 році бренд відмітили на українській премії Best Fashion Awards, а в 2018-2019 Багінський здобув ще три перемоги в номінаціях «Найкращий дизайнер аксесуарів» та «Прорив року».

У 2019 році під час тижня високої моди в Парижі відбувся дебют кутюрної колекціъ головних уборів  Багінського. У вересні минулого року було представлено вже другу кутюрну колекцію.

Команда випускає чотири колекції на рік, постійно вдосконалюючи й розширюючи модельний ряд. Характерними рисами бренду є експеримент з традиційними формами. Усі головні убори створені в дусі часу – вони комфортні, утилітарні, ультрамодні й натхненні сімейними архівами дизайнера, вінтажними модними зйомками і героїнями культових фільмів.
Усього за 6 років існування капелюхии Ruslan Baginskiy стали впізнаваними в усьому світі. Нині вони продаються у 23 країнах і понад 200 містах.
Прихильницями бренду є багато всесвітньовідомих співачок, моделей та акторок, серед якиїх Мадонна, Белла і Джіджі Хадід, Тейлор Свіфт, Памела Андерсон, Майлі Сайрус, Наталя Водянова, Нікі Гілтон й Ірина Шейк.
Капелюхи Багінського часто зустрічаються на сторінках The New York Times, Vogue, Harper's Bazaar, W Magazine, V Magazine, ELLE, Marie Claire, Glamour, Garage Magazine.

Одним з головних принципів сталого розвитку бренду є підтримка локального виробництва. Попри те, що Ruslan Baginskiy уже став інтренаціональним, кожен капелюх - Made in Ukraine.

Історія Vita Kin розпочалася у 2014 році з колекції cуконь-вишиванок, які вже в наступному році The Wall Street Journal назвав найпопулярнішими літніми сукнями 2015 року.

У тому ж 2015 дизайнерка Віта Кін демонструє свій одяг на Тижні моди в Парижі, представляючи вишиванки як сучасний богемний стиль, що й привернуло увагу Vogue і Harper's Bazaar.

  Vita Kin

INSTAGRAM

Перші колекції були натхненні власною українською спадщиною та її відомими методами й візерунками вишивки. З розвитком бренду почали вивчатися та впроваджуватися інші ремісничі прийоми, розроблені і збережені століттями світової культури.
Зараз дизайнерка зосереджується не на українській спадщині, а на Африці й Азії. Нові сукні Vita Kin — це поєднання дизайнерських рішень з різних культур. Якщо крій навіяний етнічними костюмами жителів Північної Африки, то барвисті візерунки — ремісничим спадщиною народів Середньої Азії.
Кожен виріб Vita Kin виготовляється у власній у майстерні в Києві. Команда приділяє велику увагу найменшим дрібницям і не шкодує ні сил, ні часу, ні ресурсів, щоб досягти максимально автентичного вигляду. Оскільки для виконання такої складної роботи потрібен час, виробництво обмежене.
Сукні Vita Kin носять багато знаменитостей і стильних дів. Вони були помічені на Демі Мур, Діті фон Тіз, Флоренс Велч, королеві Нідерландів Максимі, перших леді України — Марині Порошенко та Олені Зеленській.
Бренд представлений на найбільших онлайн платформах світу, а також в офлайн магазинах 12 країн.

Завдання Vita Kin – створити одяг із справжнім відчуттям автентичності в сучасному контексті.

Kachorovska народилася 1957 року в Житомирі й виросла із маленької сімейної справи у серійне виробництво з більш ніж сотнею працівників.

Понад півстоліття Kachorovska працювала у форматі родинного ательє й відроджували культуру виготовлення взуття на замовлення. За час існування ательє було виконанано більше 40 000 індивідуальних замовлень.

  Kachorovska
  FACEBOOK

У 2013 році світ побачили регулярні колекції  взуття. А у 2015 з’явився перший простір Kachorovska у форматі гібридного рітейлу: магазин, ательє й кав'ярня.

Kachorovska це не просто виробництво готового одягу та взуття. Це ще й ательє з індивідуального пошиття одягу та сумок,  мережа магазинів роздрібного продажу в Києві та Одесі, онлайн-магазин із доставкою по всьому світу та кав’ярня.

Kachorovska – це стиль, жіночність, інтелектуальність та зміст.
Бренд створює взуття та сумки, що залишаються поза часом і будуть актуальними через роки. Kachorovska до сих пір залишається родинною справою.
Його розвивають Аліна Качоровська (Очеретяна), її чоловік Руслан Очеретяний та мама Олена Качоровська. Кожний із співвласників присутній у формулі бренду “висока якість + краса = щастя”.

Бренд є одним з найпопулярніших в Україні виробників взуття та аксесуарів. За останні 10 років компанія виробляла взуття для багатьох українських брендів одягу, серед яких Litkovskaya, Bevza, Gudu.

Взуття Kachorovska було на всіх подіумах і тижнях моди – у Нью-Йорку, Парижі, Мілані, Лондоні, Грузії. Серед колаборацій бренду — спільні колекції з Тіною Кароль, Катею Сільченко (the COAT by Katya Silchenko) та ілюстратором Сергієм Майдуковим.

У 2021 рік бренд трансформувався у fashion-холдинг  Kacho Group, який працюватиме над чотирма проєктами (Kachorovska та ще три бренди – Melly, K.Everywear, Kachorovska Cafe). У планах стати найбільшим фешн-холдингом на території СНД.

Родом з Рівного бренд молодіжних аксесуарів уперше з’явився у 2015 році. Спочатку він спеціалізувався на виробництві рюкзаків для подорожей, згодом – і на інших видах сумок.

  HARVEST
  FACEBOOK
  INSTAGRAM
  YOUTUBE

Основним принципом бренду є дизайн, виправданий функцією. Щомісяця з’являються нові моделі, що відрізняються корисним функціоналом, зручною конструкцією й лаконічним дизайном. Товари виробляються зі шкіри, полівінілу, а також тканини oxford, що забезпечує рюкзакам міцність і водонепроникність.
Особливості Harvest є те, що всі етапи виробництва та пошиття продукції, починаючи з перших ескізів і закінчуючи останнім стібком, здійснюються в Україні. Представництва Harvest є у всіх великих містах країни - Київ, Харків, Львів та Дніпро.  Також планується відкриття в Одесі.
За 5 років Harvest довірилось більше 16 000 українців. Він став одним з найбільш впізнаваних виробників рюкзаків та сумок в Україні і входить в десятку кращих українських виробників даної продукції
Бренд є одним із послідовників sustainable fashion в Україні. З самого початку відмовився від тканин на основі PVC та сконцентрував свій фокус на безвідходному виробництві.
Важливим вектором розвитку Harvest є зменшення використання пластикових пакетів з 7 тонн на рік до нуля.

Связанные теги: