Методологія формування рейтингу
Формування рейтингу органічних брендів їжі для дітей відбувається у два етапи.
На першому єтапі, до живого голосування на розсуд споживачів було обрано та оприлюднено 20 торговельних марок, які мають в асортименті органічну їжу для дітей, їх продукція доступна для широкого вжитку на торгівельних майданчиках і вони ведуть активну комунікаційну діяльність з споживачами в інформаційному та медійному полі.
На другому етапі споживач вирішує який бренд є лідером, віддаючи перевагу та власний голос за улюблений бренд, шляхом голосування.
Нагадаємо, що:
- голосування триватиме 5 днів;
- голосувати можна один раз на день, однак, протягом усього періоду;
- для того, щоб ваша улюблена марка піднялася на щабель вище - вам потрібно натиснути стрілку “вгору”.
Голосування завершується 7 грудня 2021 р. Переможців буде оголошено 8 грудня під час унікального органічного форсайту. Фінальний рейтинг буде оприлюднено протягом тижня після завершення голосування.
До рейтингу увійшли сертифіковані органічні бренди, що виробляють їжу для дітей, підготували рейтинг BrandStory спільно з ГС «Органічна Україна» та компаніями «Органік Стандарт» і Organicinfo.
Читайте також:



