Рейтинги Dec 2, 2021

Інформаційні війни очима професіоналів

Рейтинг статті:22
Інформаційні війни очима професіоналів

В умовах вільного доступу до відкритих джерел інформації й перенасичення інформаційного простору, моніторинг та аналіз стають щоденною необхідністю, а інформація - головним  стратегічним ресурсом у боротьбі за успіх та процвітання. 

Сучасні бізнес структури в умовах жорсткої конкуренції  як ніколи, потребують оперативного і неупередженого аналізу  інформаційного поля. Виявлення тенденцій, аналіз ринку, конкурентів, актуальних подій стають запорукою успіху та основою побудови успішних маркетингових стратегій.

Brand Story підготував підбірку впливових гравців інформаційного ринку України та поспілкувався з представниками компаній на тему актуальності й особливостей моніторингу інформаційного поля в сучасних реаліях.

Pro-Consulting

Pro-Consulting працює на ринку України більше 17 років. За час роботи компанія успішно реалізувала  понад 2000 проєктів з аналітичного дослідження ринку, всіх видів маркетингових досліджень та розробки маркетингових стратегій. Компанія є членом Української Асоціації Маркетингу, членом ESOMAR – спільноти, що визначає глобальні стандарти маркетингових досліджень, та з 2010 року є акредитованим консультантом програм підтримки малого і середнього бізнесу ЄБРР.

Pro-Consulting  надає наступні послуги в сфері маркетингових досліджень, консалтингу та аналітики:
  • Індивідуальні звіти про дослідження ринків;
  • Маркетингові дослідження всіх видів; 
  • Власний колл-центр;
  • Аналіз інформаційного поля, моніторинг ЗМІ в режимі реального часу;
  • Digital-аналітика;
  • Послуги з розробки маркетингової стратегії; 
  • Інвестиційний аналіз;
  • Підготовка інвестиційних документів та техніко-економічних обґрунтувань.

Олександр Соколов, Генеральний директор Pro-Consulting: 

“За даними глобального статистичного звіту Digital 2021 станом на жовтень 2021 року кількість активних інтернет-користувачів зросла на 4,8% за останній рік, а кількість користувачів соціальних мереж перевищила позначку в 4,5 млрд осіб і зросла на 9,9%. Така динаміка пояснює актуальність і стрімкий розвиток медіа ринку у всьому світі, зокрема і в Україні.
До 2030 року очікується, що ринок інструментів медіамоніторингу зростатиме із середньорічними темпами приросту 14,1% до 2030 року. З кожним роком самостійно стежити за потоком інформації про свою компанію або продукт стає все складніше”.  

MLS group - дослідження та консалтинг 

MLS group - це надійні дані для виважених рішень. Компанія розвивається у двох основних напрямках – дослідження і консалтинг. 

Компанія співпрацює з UNDP, USAID, Despro, Фонд «Східна Європа» у рамках соціологічних досліджень, а для малого і середнього бізнесу здійснює моніторинг і аналіз даних під конкретний запит клієнта:

  •  репутаційний профіль;
  •  кон'юнктура ринку;
  •  цінова політика конкурентів; 
  •  аналіз вільних бізнесових ніш.

Надія Кузьмичова, Founder & CEO MLS group: 

“Сьогодні бренди більш чутливі до зворотного зв’язку, ніж будь-коли. І справа не тільки у доступності інформації, яку забезпечує активне використання Інтернету різними цільовими групами. Ми спостерігаємо стрімке зростання вимог українського споживача. 
Бути  успішним брендом означає не просто робити добре свій продукт, а відповідати очікуванням і цінностям своєї аудиторії. Споживачів дедалі більше цікавить як ви ставитесь до своїх співробітників, які заходи вживаєте для збереження довкілля, як чи намагаєтеся протистояти нерівності у суспільстві і багато-багато іншого”. 

SemanticForce 

SemanticForce — платформа на основі ШІ для моніторингу медіа, розширеної аналітики та омніканальної взаємодії із клієнтами. В одній екосистемі доступна інформація про новини, соціальні мережі, відгуки, ціни, рекламу та інформаційні загрози.

Платформа пропонує наступні послуги:

  • Моніторинг новин та соціальних медіа;
  • Текстовий та візуальний аналіз (детектування лого, сцен та OCR);
  • Багатоканальну систему клієнтської підтримки (соціальні мережі, месенджери, карти, сайти з відгуками);
  • Моніторинг цін та наявності товарів;
  • Виявлення цифрових загроз;
  • Аналіз аудиторій;
  • Потужну систему візуалізації та бізнес-аналітики.

Всеволод Гаврилюк, Засновник та CEO SemanticForce:

 

“Ми представляємо унікальну екосистему, яка включає комплекс послуг. Тобто замість 5-7 різних сервісів, ви може обрати одну платформу, де всі дані будуть інтелектуально поєднані та дадуть додаткові інсайти. 

Наприклад, за допомогою нашого продукту оператори служби підтримки "Воля-кабель" відповідають у 15 різних каналах комунікації з "одного вікна", "Ощадбанк" та ряд інших банків моніторять весь фінансовий ринок країни, низка державних установ отримують оперативну інформацію про розповсюдження дезінформації щодо COVID-19 у різних джерелах”.

Центр контент-аналізу

Медіааналітична та медіаконсалтингова компанія «Центр контент-аналізу» спеціалізується на проведенні комунікаційних, репутаційних та маркетингових досліджень.

Надає послуги з:

  • - Медіааудиту та аудиту у соціальних мережах;
  • - Антикризової медіааналітики;
  • - регулярної та тематичної медіааналітики;
  • - Репутаційної аналітики з використанням медіааналітичних та соціологічних інструментів;
  • - Маркетингової аналітики з використанням медіааналітичних та соціологічних інструментів;
  • - Комунікаційного, репутаційного та маркетингового консалтингу;
  • - Моніторингу медіа та соціальних мереж;
  • - Оперативного моніторингу (алертування).

Артем Захарченко, Директор з досліджень Центру контент-аналізу:

“У величезному обсязі інформації, який щодня наповнює медіапростір, як і в морській воді, містяться скарби. І наша задача - виловлювати ці скарби, тобто, інсайти, які допоможуть вам обрати правильну стратегію комунікації, виправити хиби в репутаційному профілі, ухвалити рішення про випуск на ринок нових продуктів, та ще багато іншого.
На жаль, на ринку досі багато комунікаційників, які користуються тільки дешевими низько технологічними продуктами на зразок медіамоніторингів, і не розуміють, наскільки зручним матеріалом для їхніх рішень може бути медіааналітика”.

Інформаційне агентство УНІАН

Інформаційне агентство УНІАН працює у сфері моніторингу ЗМІ понад 26 років. Серед клієнтів –  українські та транснаціональні  компанії, громадські організації,  державні та комерційні структури, PR-агентства. За час роботи на українському ринку послугами агентства скористались понад 500 компаній, реалізовано більше 1000  моніторингових проєктів. Відділ моніторингу УНІАН щодня опрацьовує понад 100 000 публікацій з більш як 6000 джерел. Вартість послуг моніторингу стартує від 1800 грн на місяць.

Агентство надає послуги:

  • Моніторинг ЗМІ (преса, ІА, інтернет-ресурси, радіо і ТБ, соцмережі);
  • Ретроспективний моніторинг;
  • Дайджести та огляди;
  • Контент-аналіз.

Людмила Гудим, Керівник відділу моніторингу ЗМІ агентства УНІАН:

“Медіамоніторинг сьогодні - це must have не лише у будь-якій PR-кампанії та будь-якому каналі комунікацій, а й щоденна потреба володіти інформацією, оперативно відстежувати медіаполе, комунікувати зі ЗМІ. 

Аналіз інформаційного простору є надзвичайно важливим аби розуміти поточний стан справ, позиції опонентів, актуальні теми, визначати репутаційні маркери, швидко реагувати на будь-яку негативну ситуацію в мас-медіа  та контролювати резонанс токсичних тем. Саме завдяки інструментам моніторингу можна оцінити масштаб кризи та її вплив на цільову аудиторію,  дізнатися яким є tone of voice від споживачів і побудувати гарну комунікаційну стратегію. Моніторинг інформації в сучасних реаліях – це не лише про відслідковування репутації компанії, бренду чи споживчих настроїв, але й чудова можливість послухати ринок в цілому, оцінити участь експертів та інфлюенсерів у формуванні медіаполя.

LOOQME

LOOQME — екосистема продуктів, які допомагають брендам підтримувати інформаційне здоров'я в медіаполі. Допомагає здійснювати аналіз та оцінку якості комунікацій для розробки максимально ефективних стратегій взаємодії з клієнтами. Серед клієнтів LOOQME понад 200 компаній з усього світу.

Продукти, які пропонує платформа:

  • LOOQME Hub (платформа для моніторингу та аналітики комунікацій);
  • Z-index (індекс репутаційного здоров’я бренду);
  • Industry Watcher (дослідження, що оцінюють активність компанії чи інфоприводу в медіаполі);
  • MyNews bot  (алерти згадок медіа в Telegram з функцією швидких сповіщень).

Оксана Кононова, CEO LOOQME: 

“Якщо ви працюєте на В2С ринку, то медіааналітика — це найдоступніший спосіб аналізу конкурентів, тим більше в режимі 24/7. 

Наші дослідження показують, що для В2С рівень медіаактивності/рекламної активності має стійку кореляцію з часткою ринку, таким чином, медіааналітику можна і варто використовувати для прогнозу розвитку ринку, SWOT-аналізу, пошуку нових точок росту. 

Якщо для компанії важливий бренд роботодавця, а він зараз важливий майже для всіх, то медіамоніторинг та аналітика допомагають оцифровувати ефективність комунікаційних зусиль команд, що розбудовують такий бренд”.

Перша репутаційна агенція 

Українське PR агентство з фокусом на управління діловою репутацією. На ринку з 2010 року. Обслуговує вітчизняні та зарубіжні компанії, державні підприємства України та NGO. Місія агентства – допомагати компаніям ставати багатшими, дорожчими, стійкішими до загроз і розвиватись у гармонії з суспільством. 

Послуги:

  • PR аналітика, зокрема інформаційний моніторинг;
  • Розробка комунікаційних стратегій, зокрема антикризові;
  • Комплексний PR супровід;
  • Розробка публічного контенту.

Олександр Скрипченко, директор 

“Моніторинг інформ поля можна порівняти з діагностикою організму. Як на ранній стадії його захворювання, так і під час лікування та після одужання, щоб не допустити рецидиву хвороби. Тобто, без інформаційного моніторингу як складової PR функції важко уявити здоровий розвиток підприємства або бренду. Адже, рано чи пізно, а зазвичай раптово, з’явиться чинник, що може зіпсувати їх репутацію. Незадоволений споживач, недоброчесний конкурент, помилка персоналу, політична ситуація, аварійна ситуація на виробництві тощо».

Dentsu Media

Агентство Dentsu Media працює на українському ринку з 2011 року та є частиною найбільшої міжнародної комунікаційної групи Dentsu, завдяки чому має доступ до усіх інновацій, ресурсів та інноваційних технологій холдингу. Dentsu займає лідируючі позиції в рейтингу світових агенцій та 1 місце в Україні (згідно з рейтингом Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2020 році Dentsu Media #9 серед медійних агентств України, а також #2 у "Вибір рекламодавця" 2019/2020) Агентство працює з усіма медіа каналами в Україні, а також далеко за її межами.

Послуги:

  • Медіа стратегія;
  • Медіа планування;
  • Медіабаінг;
  • Управління медіа кампаніями;
  • Медіа аналітика.

Ірина Кривенко, CEO Dentsu Media:

“У сучасному світі розрізнених технологій і великої кількості рекламних майданчиків бренду дуже важливо мати партнера, який зможе об’єднати все в єдину комунікаційну стратегію з допомогою новітніх інструментів. Dentsu Media спеціалізується на інтеграції медійних кампаній, data science рішень, інфлюенс-маркетингу, brand reputation, залучаючи глобальну експертизу міжнародної мережі dentsu”.

NOKs fishes 

Дослідницька компанія NOKS FISHES працює на ринку України з 2005 року. Компанія розробила і імплементувала у виробничий процес аналізу медіаполя метод комплексної оцінки якості резонансу, яка сьогодні використовується всіма учасниками локального ринку моніторингу. 

Серед клієнтів компанії – великі телекомунікаційні, фінансові, FMCG, аграрні та IT-компанії. Масштабним є досвід роботи із міжнародними інституціями, ЦОВ, державних компаніями. Фішка експертизи NOKS FISHES – оцінка якості резонансу політичних процесів, треків.

Послуги:

  • Моніторинг інтернет і соціальних ЗМІ;
  • Моніторинг преси;
  • Моніторинг радіо і ТБ;
  • Медіааудити та репутаційні дослідження.

За словами представника компанії: 

“В 2009 р. компанія першою в Україні запустила систему діджитал моніторингу Shukach.info, яка уможливлювала он-лайн моніторинг та контент-аналіз в режимі реального часу. 

В 2010 р. NOKS FISHES започаткувала напрямок репутаційних досліджень за технологією Goodwill-фактор, яка передбачає одночасне використання методів експертних оцінок та контент-аналізу та надає можливість спрогнозувати ймовірний вплив медіамоделі на репутаційні показники досліджуваного об’єкта.

Наразі компанія працює над подальшою автоматизацією контент-аналізу”. 

Corestone Group

Corestone Group - аналiтична агенція, що надає послуги з репутацiйного аудиту та аналiтичного супроводу бізнесу. 

Здійснює медіа-аудит за великі проміжки часу (до 10 років) з урахуванням аудиторних охоплень, проводить оцiнку репутацiйних ризикiв, проводить SWOT Analysis, надає тактичнi рекомендацiї, та здійснює супровiд кризових комунікацій.

Надає послуги:

  • Медіа аудиту;
  • Репутаційного аналізу за допомогою інструменту експрес соціології Gradus Research (https://gradus.app);
  • Стратегування та модерації стратегічних сесій;
  • Розробки репутаційної стратегії.

 

Євгенія Близнюк, CEO&Founder Corestone Group: 

“Медіа моніторинг є першим і важливим кроком до вивчення репутації персони або компанії. Мало знати, про що казали медіа про вас за певний проміжок часу, важливо також усвідомлювати повну репутаційну картину з боку цільових груп.
Кожна медійна подія, від відставки спікера парламенту до технічних збоїв під час трансляції боксерського поєдинку, лишає свій відбиток на репутаційній карті. Ми ретельно вивчаємо такі утворення і за потреби пропонуємо їх корегування”.

Пов'язані теги:

Читайте також: