За словами медійниці, піарниці й експертки у комунікаціях Інни Сергієнко, на даний момент бізнес часто стикається зі складнощами налагодження відкритої комунікації й отримання постійного зворотного зв‘язку. Адже не кожна організація, компанія чи холдинг може достукатися до цільової аудиторії. Однак саме цільові комунікації є головними у бізнесі.
Водночас тут і народжується проблема і з’являються перші виклики. Цільових може бути декілька - розділяти комунікацію чи проривати всі фронти однаковим способом?
Візьмемо до прикладу агрохолдинги. “Вони мають дві основні аудиторії - інвестори/акціонери та пойовики, - зазначає Ірина Наконечна, засновниця комунікаційної агенції NakonechnaUA. - Очевидно, що з цими аудиторіям потрібно розмовляти використовуючи не тільки різні канали донесення інформації, а також і спілкуватися різним “мовою”, зрозумілим та близьким для них понятійним апаратом”.
BrandStory поспілкувалися з провідними агрохолдингам, серед яких LNZ Group, МХП і Ristone Holdings та довідалися про тактику яку обирають вони.
Серед опитаних нами агрокомпаній помічаємо більш менш подібні тенденції. Ось, наприклад, LNZ Group намагається максимально використовувати як офлайн, так і онлайн канали.
Беремо участь у Днях поля, організованих нашими партнерами. Багато хто з наших клієнтів цінує "живе спілкування", тож, звичайно, що і ми й надалі будемо проводити подібні заходи.
Щоб поділитися нашими новинами, корисними матеріалами з аграріями - ми публікуємо статті у ЗМІ, що є також дієвим каналом комунікації. Використовуємо і діджитал-комунікації, що є одним зі зручних способів спілкування з нашими клієнтами” - зазначають у холдингу.
Примітно, що жоден бізнес у 21 столітті не може існувати без соцмереж. Не важливо, у якому сегменті працює компанія і хто є її кінцевим клієнтом - інший бізнес чи вже безпосередньо споживач, вона має бути хоча б у Facebook чи Instagram.
“Соціальні мережі - це вимога сучасності. Якщо Вас не має у Інтернеті, то Ви втрачаєте частку цільової аудиторії. Які саме соціальні мережі залежить від того, де є Ваша цільова аудиторія.” - говорить експертка Інна Сергієнко.
Що LNZ Group, що МХП, що Ristone Holdings представлені хоча б в одній мережі й вважають даний канал швидким і простий способом комунікації з нашими партнерами, клієнтами. Перші два агрохолдинги представлені у Facebook, Instagram, YouTube і навіть TikTok. Останній же має власну сторінку лише у Facebook і “цього цілком достатньо для того, щоб надати необхідну інформацію про діяльність компанії споживачам”.