Ефективна комунікація: як прорвати фронт. Або які канали використовують агрохолдинги

Ефективна комунікація: як прорвати фронт.  Або які канали використовують агрохолдинги

Залог успіху не так у продукті, як у тому, що і як про нього можуть розказати.

УСПІХЯКІСНИЙ ПРОДУКТ

УСПІХ = ЯКІСНИЙ ПРОДУКТ + ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ

За словами медійниці, піарниці й експертки у комунікаціях Інни Сергієнко, на даний момент бізнес часто стикається зі складнощами налагодження відкритої комунікації й отримання постійного зворотного зв‘язку. Адже не кожна організація, компанія чи холдинг може достукатися до цільової аудиторії. Однак саме цільові комунікації є головними у бізнесі. 

Водночас тут і народжується проблема і з’являються перші виклики. Цільових може бути декілька - розділяти комунікацію чи проривати всі фронти однаковим способом?

Візьмемо до прикладу агрохолдинги. “Вони мають дві основні аудиторії - інвестори/акціонери та пойовики, - зазначає Ірина Наконечна, засновниця комунікаційної агенції NakonechnaUA. -  Очевидно, що з цими  аудиторіям потрібно розмовляти використовуючи не тільки різні канали донесення інформації, а також і спілкуватися різним “мовою”, зрозумілим та близьким для них понятійним апаратом”.

 Наша експертка вважає, що в такому разі об’єднувати комунікацію не варто, адже чим точніше буде націлена комунікація - тим кращий вплив на бізнес. 

BrandStory поспілкувалися з провідними агрохолдингам, серед яких LNZ Group, МХП і Ristone Holdings та довідалися про  тактику яку обирають вони.

Серед опитаних нами агрокомпаній помічаємо більш менш подібні  тенденції. Ось, наприклад, LNZ Group намагається максимально використовувати як офлайн, так і онлайн канали.

“Уже четвертий рік ми збираємо аграріїв на наші технологічній платформі LNZ Hub 4.0, де демонструємо результат роботи продуктів наших брендів. У серпні традиційно проводимо Silage Workshop для демонстрації того, як вирощування силосних гібридів кукурудзи від бренду UNIVERSEED може збільшувати надої у корів/кіз.

Беремо участь у Днях поля, організованих нашими партнерами. Багато хто з наших клієнтів цінує "живе спілкування", тож, звичайно, що і ми й надалі будемо проводити подібні заходи.

Щоб поділитися нашими новинами, корисними матеріалами з аграріями - ми публікуємо статті у ЗМІ, що є також дієвим каналом комунікації. Використовуємо і діджитал-комунікації, що є одним зі зручних способів спілкування з нашими клієнтами” - зазначають у холдингу.

МХП теж не відстає й намагається бути присутнім як тут і зараз, так і в мережі. 
“У своїй діяльності ми використовуємо усі канали комунікації: це і внутрішні розсилки, й соціальні мережі, наружна реклама, радіо, а також медіа. Таким чином ми охоплюємо різну аудиторію” - повідомляє прес-служба компанії. 
Ristone Holdings в основному робить ставку на онлайн. “Ми впевнені, що у 21-му сторіччі бізнес має бути представлений загалу у мережі, щоб споживачі та потенційні партнери могли отримати уявлення про те, як працює компанія, чим живе, які у неї принципи” - наголошують в компанії.

Примітно, що жоден бізнес у 21 столітті не може існувати без соцмереж. Не важливо, у якому сегменті працює компанія і хто є її кінцевим клієнтом - інший бізнес чи вже безпосередньо споживач, вона має бути хоча б у Facebook чи Instagram. 

“Соціальні мережі - це вимога сучасності. Якщо Вас не має у Інтернеті, то Ви втрачаєте частку цільової аудиторії. Які саме соціальні мережі залежить від того, де є Ваша цільова аудиторія.” - говорить експертка Інна Сергієнко.

Що LNZ Group, що МХП, що Ristone Holdings представлені хоча б в одній мережі й вважають даний канал швидким і простий способом комунікації з нашими партнерами, клієнтами.  Перші два агрохолдинги представлені у Facebook, Instagram, YouTube і навіть TikTok. Останній же має власну сторінку лише у Facebook і “цього цілком достатньо для того, щоб надати необхідну інформацію про діяльність компанії споживачам”. 

Кожна компанія обирає свій шлях і свої канали - інколи подібні, інколи зовсім різні. Адже бренд, який не говоритиме про себе, навряд довго протримається на ринку в сучасних умовах. Комунікації – це нова реальність, сувора правда бізнесу у 21 столітті.

Пов'язані теги:

Читайте також: