В основу нових відео ліг формат документального бліц-інтерв’ю, героями якого виступили представники цільової аудиторії APPSтм – харизматична міська молодь, що вміє відчути «самий сидр» життя. Цей формат – популярний у світі для репрезентації біографій селебрітіз, але є новим для українського рекламного простору в контексті живого опитування звичайних людей. Ідею розробила маркетинг-команда Групи Компаній «Нові Продукти», а партнери з #ODDEE Agency допомогли творчо її реалізувати.
APPSтм презентує характерні обличчя своєї цільової аудиторії – людей, для яких пляшечка легкого модного напою є органічною складовою такого ж легкого та позитивного стилю життя. Вони є відкритими до нового, природними у самовираженні та контактними, а отже – щомиті готовими на несподівану зустріч, яка може принести цікавий досвід. На прогулянці в парку, за грою в пінг-понг, по дорозі до барбера або на шопінг APPSтм завжди сприяє легкій розмові про життя, вподобання та пріоритети.
Всього планується випуск 6-ти рекламних роликів. Серед їхніх героїв – співак Самвел Туманян, модель Артур Малімов, трешер Борис Гранкін, затяті мандрівниці Лоліта Лайзан та Марина Батуринець, яскрава блогерка Любов Обущак.
Нещодавно відбувся рефрешинг асортиментної лінійки APPSтм та вихід нового смаку APPS «Грейпфрут». Сидр має трендовий дизайн у стилі еко – із етикеткою на крафтовому папері, що підкреслює натуральність методики виробництва та статус напою. Оновлений вигляд та смак фігурує в останніх маркетингових активностях бренда. Наприклад, місяць тому завершився грандіозний музичний проект APPS Music & SZIGET: Awards 2019, де «перевдягнений» продукт в оновленому вигляді, а також свіжа новинка з’явилися на екранах вперше – в заставках до студійних лайвів усіх номінантів премії. Довідка Сидр APPSTM – свіжий слабоалкогольний напій, отриманий шляхом натурального бродіння яблучного соку під впливом чистих культур французьких винних дріжджів; не містить барвників та ароматизаторів, є 100-відсотково живим напоєм. Сьогодні бренд представлений на ринку двома основними продуктами: класичний яблучний сидр і сидр зі смаком вишні, – та рядом смакових сидрів й авторських коктейлів на сидровій основі, які випускаються сезонно або доступні у крафтовій версії в кегах. Для їх виготовлення використовуються виключно натуральні екстракти фруктів і ягід.
Читайте також:


