Коли айдентика набуває сучасного вигляду, оновленого звучання, це бадьорить не тільки клієнтів, але і співробітників.

Працюючи на олійно–жировому ринку 18 років компанія «УКРОЛІЯ» накопичила значний досвід у виробництві традиційної соняшникової олії.
В Україні виробничі потужності з переробки соняшнику за останні три роки перевищують обсяг вирощеного врожаю, а фасована олія перетворилась на соціальний продукт. Ці чинники змушують нас переглянути бізнес стратегію в Україні та сфокусуватися на важливих пріоритетах.
Пріоритетними напрямками діяльності компанії з 2019 року стануть:
- Високоолеїнова олія
- Органічна олія
- ТМ Диканька
Відкриття заводу «УКРОЛІЯ ОРГАНІК» та виробництво професійної кулінарної олії EFFO стали початком нового етапу розвитку компанії.
Наступним кроком стала зміна стилістики та дизайну логотипу компанії.
Ребрендинг - це проект, до якого ми давно йшли, він пронизує всю компанію, а не тільки відділ маркетингу, - зазначають в компанії.

- У січні 2019 роки ми представили оновлену систему візуальної ідентифікації компанії, яка дозволила нам правильно «упакувати» цінності «УКРОЛІЇ» в графічне вираження. Сучасний фірмовий стиль також став внутрішнім драйвером для поліпшень в роботі і відмінним засобом для внутрішніх комунікацій, так як працювати в прогресивній компанії приємніше. Ми намагаємося відчувати течії трендів на ринку. Зараз в дизайні як ніколи затребуваними стають прозорість, простота і мінімалізм.

В основу зміни стилю і тону зовнішніх комунікацій був покладений принцип об'єднання бізнес-одиниць, в результаті чого, раніше розрізнені комунікації від імені 2-х виробничих підприємств «УКРОЛІІПРОДУКТ», «УКРОЛІЯ ОРГАНІК» і центрального офісу, об'єдналися під єдиним корпоративним каналом комунікацій - «УКРОЛІЯ».

В процесі редизайну в образі Компанії стався ряд ключових змін
1. Змінився логотип «УКРОЛІЇ». Новий логотип з одного боку, буде пізнаваний усіма цільовими аудиторіями компанії, з іншого, буде однаково легко сприйматися як українськими, так і зарубіжними партнерами, що використовують латинський алфавіт.
Основні кольори для використання логотипу: блакитний, помаранчевий та зелений,- символізують собою інновації, традиції та органічність.
Форма та градієнт кольорів логотипу відображають:
- Динамічний стиль розвитку компанії.
- Створення інноваційних продуктів.
- Органічність як філософію бізнесу компанії.

2.Всі бізнес-одиниці в складі компанії приведені до єдиної візуальної ідентифікації при збереженні оригінальних назв: UKROLIYA, UKROLIYAPRODUKT, UKROLIYA ORGANIC.
Ключовим моментом ревіталізації стало збереження впізнаваності з попереднім фірмовим стилем.
Завжди важливо розуміти, що ребрендинг - це не тільки візуальні зміни. Змінити логотип – це найменше, що потрібно зробити. Головна мета - упорядкувати фірмовий стиль, виробити єдину комунікаційну платформу.

Які основні очікування від зміни нового стилю?
Наш новий фірмовий стиль має відображати амбівалентність компанії. З одного боку, стійкість позицій на олійно-жировому ринку, сталість у відносинах з партнерами, стабільність виробництва, якість і екологічність продукції. З іншого - безперервний рух і розвиток. Таким чином наш оновлений фірмовий стиль демонструє баланс між сталістю і розвитком.
Джерело: brandstory.com.ua
#
Хочешь поделится кейсом на BrandStory ?
Присылайте ваш кейс на brandstory.n@gmail.com.
В теме письма укажите: мнение: «кейс _ название статьи». Если ваш текст окажется интересным и полезным – мы его опубликуем! Ждем ваших экспертных мнений и кейсов!
#
Примеры успешных кейсов на сайте:
#
#
#
#
#
#
Возможно вам также будет интересно:
#
#
#
#
#
#
Публикации в рубрике Игроки рынка:
#
#
#
#
#
Популярное на сайте:
#
#
#
#