Кейсы 27 мая 2020 г.

Євгенія Жирякова, CEO "Kot DOG": Діджиталізація повільно, але впевнено захоплює Україну.

Рейтинг статьи:0
Євгенія Жирякова, CEO "Kot DOG": Діджиталізація повільно, але впевнено захоплює Україну.
Це перший в Україні онлайн сервіс, який об'єднує зоомагазини країни в єдину сітку і робить від них безкоштовну доставку прямо на поріг. 

До приходу зарубіжних компаній доставки, Україна стагнувала в очікуванні онлайн сервісів, які вже закордоном були в обіході на всі сто відсотків.

Український ринок вже був готовий до кардинальних змін, але сектор сервісу доставок не був надто популярним, і таким розвиненим.

В січні 2019 року виникла ідея створення сервісу безкоштовної зоодоставки.

Якось взимку, тягнучи в одній руці 3 кілограми наповнюча, а в іншій руці 3 кілограми корму для котів ( являюсь волонтером, тому котів багато ), я зрозуміла, чого не вистачає мені, і таким жінкам як я - сервісу, який безкоштовно доставить будь-який зоотовар прямо у квартиру, день в день, і надасть ветконсультацію при потребі.

А головне, з яким буде комфортно і приємно контактувати. Сервісу нового покоління, де на тебе не гримають, тому що у оператора поганий настрій, і де не намагаються попрощатися якомога швидше, тому що продали тобі не якісний товар. А навпаки сервісу, який настільки комфортний і зрозумілий для людини, що хочеться замовляти з задоволенням.

Такого сервісу не було в Україні, саме в зоосекторі, і я вирішила його створити.
Реалізація була продуманою і підготовленною, хоча на початку не було до кінця сформоване бачення остаточної бізнес моделі.  Був біль клієнта, була ідея, була команда, яка просто вірила і працювала над втілення щодня.

Робота над проектом почалася у вересні, а в січні 2020 року вже сервіс запрацював.

Перший крок - бізнес план, потім зустрічі з потенційними івесторами, потім декілька відмов, потім знову зустрічі і знову відмови...пізніше участь у "Битві Проектів", і нарешті  практичний запуск, перші клієнти, постійні клієнти, і те, що стало  турбо прискорювачем  - це карантин.

Звичайно еконічна ситуація в країні і світі різко стала погіршуватися, але для сервісів доставки - це золотий час, який треба використувати з користю. Якби цинічно це не звучало, але ситуація з корона вірусом стала трампліном для служб доставки, і "КОТ ДОГ" не виключення.  Так як, в Україні приблизно кожен четвертий має домашнього улюбленця, а сервіс "КОТ ДОГ" - це безкоштовна доставка прямо на поріг, тому в планах підключити до сервісу всю Україну, щоб кожен житель країни міг скористатися українським сервісом і відчути на собі наскільки просто і комфортно замовляти онлайн

Источник: brandstory.com.ua

Связанные теги: