До приходу зарубіжних компаній доставки, Україна стагнувала в очікуванні онлайн сервісів, які вже закордоном були в обіході на всі сто відсотків.
Український ринок вже був готовий до кардинальних змін, але сектор сервісу доставок не був надто популярним, і таким розвиненим.
В січні 2019 року виникла ідея створення сервісу безкоштовної зоодоставки.
Якось взимку, тягнучи в одній руці 3 кілограми наповнюча, а в іншій руці 3 кілограми корму для котів ( являюсь волонтером, тому котів багато ), я зрозуміла, чого не вистачає мені, і таким жінкам як я - сервісу, який безкоштовно доставить будь-який зоотовар прямо у квартиру, день в день, і надасть ветконсультацію при потребі.
А головне, з яким буде комфортно і приємно контактувати. Сервісу нового покоління, де на тебе не гримають, тому що у оператора поганий настрій, і де не намагаються попрощатися якомога швидше, тому що продали тобі не якісний товар. А навпаки сервісу, який настільки комфортний і зрозумілий для людини, що хочеться замовляти з задоволенням.

Робота над проектом почалася у вересні, а в січні 2020 року вже сервіс запрацював.
Перший крок - бізнес план, потім зустрічі з потенційними івесторами, потім декілька відмов, потім знову зустрічі і знову відмови...пізніше участь у "Битві Проектів", і нарешті практичний запуск, перші клієнти, постійні клієнти, і те, що стало турбо прискорювачем - це карантин.

Источник: brandstory.com.ua
Читайте також:

