Смак здорового життя від української компанії «ТЕРРА»

Смак здорового життя від української компанії «ТЕРРА»

Історія підприємства розпочалася у далекому 1997 році, коли майбутні керівники, вже маючи досвід у підприємницькій діяльності, вирішили заснувати новий бізнес – виробництво та реалізацію круп’яної продукції.

«Так ми і заварили нашу кашу, - розповідає Олександр, - замовили в Києві круподерню вартістю 20 000 доларів, позичили на неї гроші під 60% річних. Звісно, був ризик, але було велике бажання втілити задум в життя та енергія молодості. В лютому 1998 року ми привезли круподерню у розібраному вигляді, цей день і став датою заснування нашої компанії з мелодійною назвою ТЕРРА, що в перекладі з лат. означає «земля».

2 березня власники компанії отримали першу крупу, а вже 5 березня реалізували на ринках Харкова 10 тон. продукції.

Потужність першої круподерні становила 5 тон на добу, працювали на виробництві 15 чоловік. Випускали ячну, перлову та пшеничну крупу, яку пакували у мішки по 50 кг та реалізовували на оптові бази Харківської, Донецької і Луганської областей. Через рік розширили ринок збуту на Крим, Херсонську, Київську, Житомирську, Вінницьку області. А вже у 2000 році продукція «ТЕРРИ» продавалася по усій Україні, був здійснений перший експорт у Росію.
«На початку діяльності у нас  працювала лише одна лінія, яку доводилося постійно перелаштовувати на різні види круп. Обладнання зношувалося і ламалося, ми витрачали багато часу та ресурсів. Тому, вирішили вкладати весь прибуток у виробництво, щоб облаштувати окремі лінії на кожен вид продукції, - ділиться спогадами Олександр, - таким чином, вже у 2000 році у нас діяло 7 виробничих ліній, а у 2001 ми запустили першу лінію виробництва зернових пластівців».

Компанія розвивалася, попит на продукцію зростав, тому вже 2002 році власники запустили лінію фасування круп та пластівців. У цьому ж році здійснили перші поставки у Литву. Згодом, підприємство придбало напівзруйновані виробничі площі «Сільгосптехніки», що дозволило після реконструкції розмістити усі виробничі потужності в під одним дахом. Також, побудували і запустили котельню та пробурили глибоководну артезіанську свердловину для забезпечення виробництва чистою водою. 

Протягом кількох наступних років керівництво «ТЕРРИ» налагодило співпрацю з Азербайджаном, Туркменістаном, Ізраїлем, Чехією, Грузією. Крім того, компанія переоснастила виробництво сучасним обладнанням, замінила упаковку продукції на сучаснішу та якіснішу, реалізувала ребрендинг торгової марки.

Через 10 років діяльності, з’явився новий фасувальний цех, склад фасованої продукції, нова сучасна лабораторія, біокотельня, а також, впроваджена прогресивна система керування якістю згідно міжнародних стандартів ISO 9001 - 2008. Перелік країн-імпортерів розширився замовниками з Білорусі, США, Канади, Угорщини, Казахстану, Вірменії, Кенії, Киргизстану, Словаччини, Хорватії, Німеччини.

Реалізуючи власне кредо «Тільки вперед», власники компанії установили лінію дозування та фасування багатокомпонентних сумішей і обладнання для виробництва пластівців швидкого приготування, побудоване на технології попереднього зволоження зерна та його подальшого нагрівання інфрачервоними променями.

Значно підвищити якість продукції допомогло встановлення сучасних металодетекторів, які дозволили повністю виключити металеві включення у готовій продукції та високоточного фотосепаратора, що відбирав та видаляв усі браковані зерна. Завдяки незмінно високій якості усієї продукції, у 2007 році компанія досягла найбільшої географії постачання товару за кордон серед аналогічних виробників.
Станом на 2010 рік виробничі потужності підприємства дозволили виробляти до 3000 тон продукції та 1,5 тон вівсяних пластівців на місяць, а в роботі на підприємстві було задіяно вже понад 250 працівників.

У 2011 році «ТЕРРА» виграла тендер на поставку круп на пивоварні заводи Carlsberg Ukraine, тому більше трьох років багато сортів пива, яке випускається відомим міжнародним виробником, варилися з ячмінної перлової крупи компанії. 

Восени 2013 року, у рамках етнофестивалю «Печенізьке поле» козаки компанії встановили рекорд України та світу, заваривши в величезному чавунному казані вівсяну кашу, в об’ємі 2200 літрів. 

Згодом, на території підприємства був побудований сучасний елеваторний комплекс, з італійським зерносушильним обладнанням, який працює за унікальною технологією, розробленою компанією «ТЕРРА». Її суть полягає в тому, що зерносушарка працює на пару, що виробляється власною біокотельнею під час спалювання зернового лушпиння. 

« Основна ціль нашої компанії – виготовляти якісну, натуральну і корисну для здоров'я споживачів продукцію, - розповідає Олександр, - в свою чергу, унікальна технологія спалювання відходів дозволила нам працювати без використання інших видів палива та за 7 років роботи заощадити для України понад 7 мільйонів кубів газу».

В 2015 році в рамках етнофестивалю «Терра-Фест» був встановлений новий рекорд Украіни та світу – зварена найбільша у світі каша «Куліш Світу» вагою 3000 кг, якою вдалося нагодувати 12 тис учасників та відвідувачів фестивалю.
В 2016 рокі у зв’язку з зростанням вимог споживачів, був створений відділ контролю якості. Також, «ТЕРРА» розпочала співпрацю з компанією «Монделіз Україна», що є частиною найбільшого у світі виробника шоколаду, печива та цукерок та почала активно приймати участь в тендерах через систему ProZorro, що дозволило компанії розпочати постачання своїх товарів в державні організації, медичні та освітні установи, військово-морський флот України. Географія постачання товару також значно розширилася завдяки новим ринкам збуту, таким як: Індія, Шрі-Ланка, ОАЕ, ПАР, Китай, Великобританія, Нідерланди, Шотландія.

Сьогодні асортимент компанії налічує понад 100 одиниць товарів, на виробничих потужностях задіяні понад 400 працівників у 25 підрозділах, а продукція українського виробника користується значним попитом на чотирьох континентах. 

«Зокрема наші пластівці ми постачаємо у відомі мережі готелів Єгипту, які працюють за системою «все включено», - ділиться здобутками Олександр.

З самого створення, «ТЕРРА» завжди дбає про виняткову якість продукції, тому щороку оновлює потужності, купуючи інноваційне сучасне обладнання відомих світових виробників. У 2020 році компанія придбала новий кольоровий фотосепаратор «Meyer», що дозволив досягти показника очищення крупи до 99,9%.

Серед останніх досягнень компанії – черговий рекорд України та світу в рамках етнофестивалю «Олексіївська Фортеця» у 2021 році. Представники компанії зварили органічну безглютенову кукурудзяну кашу з гарбузом та родзинками об’ємом 2500 літрів. 

«Метою встановлення таких рекордів є популяризація органічного виробництва в Україні та підтримка Реформи здорового харчування в українських школах та популяризація здорового способу життя серед українців, - розповідає Олександр. 

Сьогодні компанія «ТЕРРА» сміливо може називатися виробником міжнародного рівня, оскільки постачає свою продукцію продукцію в 65 країн світу, а також, має власний інтернет-магазин на «Розетці».

«У нашому розвитку ми дотримуємося позиції «Більший асортимент – більші можливості», - розповідає Олександр, - тому постійно працюємо над його розширенням та вдосконаленням. У 2008 році, ми одні з перших в Україні отримали міжнародні сертифікати ISOT, FDA, як виробники якісної органічної продукції згідно міжнародних стандартів.

Тоді ж отримали сертифікат на продаж в Америці, маємо офіційні дозвіл продавати кошерну продукцію в Ізраїлі, дозволи на реалізацію товару у мусульманських країнах, до прикладу – ОАЕ, Саудівській Аравії та інших. Також, маємо офіційний сертифікат на виробництво та постачання безглютенової продукції».

Продукція компанії, зокрема, вівсяні пластівці, горох, перлова крупа, кукурудза, пшоно, антиглютенові вироби користується великим попитом серед закордонних замовників та українських споживачів. Постійні клієнти компанії цінують високу якість продукції, що забезпечується сучасними технологіями виробництва та співпрацею з перевіреними фермерами, що суворо дотримуються культури вирощування рослин. Переконатися у високій якості продукції компанії може кожен бажаючий під час пізнавальних екскурсій на виробництво в рамках промислового туризму.

Проте, проактивні власники компанії «ТЕРРА» не збираються зупинятися на досягнутому і активно працюють над розширенням асортименту, розробкою нової продукції у сегменті швидкої екологічної їжі без добавок, бобових супів в стаканчиках та різноманітних корисних страв у форматі food to go (вуличної їжі), а також, нових товарів на замовлення великих торгових мереж та іноземних рітейлів.

Пов'язані теги:

Читайте також: