Перш за все, в господарстві “Нікдарія” робота будується на основі прогнозованих та перевірених даних.
На господарстві активно використовують статистичні дані погодних умов, які надає метеостанція, завдяки яким вони можуть більш точно зпрогнозувати розвиток культур, хвороб та шкідників. Що в свою чергу надає безліч переваг та можливостей:
- Метеостанція має функцію "SPRAY OUTLOOK", яка дозволяє завчасно планувати польові роботи та обприскування культур, що дає змогу заощадити час та вірно розподілити трудові ресурси для виконання робіт.
- За даними евапотранспірації, які надає метеостанція, на господарстві можуть зпрогнозувати витрату вологи рослинами, що дає змогу ефективно використовувати вологу та заощадити до 20% водних та енергетичних ресурсів.
Господарство впровадило контроль збору врожаю за допомогою програмного забезпечення. Систематичний збір статистики врожайності та, найголовніше, її аналіз з кожного гектару, відслідковування зібраного врожаю і умов зберігання на кожному етапі від “поля до супермаркету” - це не просто забаганка керівництва. Це про гроші…
Така система прослідковуваності дозволяє:
“Простежуваність ми розподіляємо на походження (інформацію де товар виготовлено та показуємо історію його переміщення) та розташування (де товар знаходиться на даний момент часу). Щоб зробити це точно, ми присвоюємо унікальний серійний номер кожному товару на рівні окремої упаковки, ідентифікуючи тип товару та його походження. Бази даних збирають та зберігають шляхи переміщення продукту, дозволяючи точно відстежувати кожен товар.
“Контроль ефективності збору врожаю дає чітке уявлення норми виробітку на одного працівника і більшу ефективність використання трудових ресурсів та зменшує витрати пов'язані з транспортуванням персоналу до 15%.
При прийомі продукції, скануючи ШК з тари та бейджа працівника, інформація автоматично відображається по конкретному працівнику (не можливе ручне втручання). Фіксуючи вагу продукції, програма одразу відображає інформацію по працівнику: сумарний об'єм зібраного за день, ціну збирання одиниці продукції, суму зарплати працівника до видачі. Це підвищує загальну задоволеність працівника та сприяє формуванню його лояльності та бажання і в подальшому працювати на збиранні врожаю в даному господарстві.
- “Нікдарія” надає консультації подібним собі невеликим компаніям, які бажають розвиватися в такому ж напрямку;
- “Нікдарія” допомагає налагодити процеси, підказує і розповідає.
Тож результати пілотних проектів із тестування і налагодження систем на Нікдарії будуть поширені серед інших учасників ринку, і Програма USAID АГРО через свій проект BestAgro розраховує, що у «Нікдарії» з’являтиметься все більше послідовників, а СМАРТ системи стануть звичним явищем на українських фермах.