Кейсы 19 мар. 2019 г.

Гігант українського виробництва. Як в УкрАВТО будують позитивний імідж компанії та країни в цілому

Рейтинг статьи:0
Гігант українського виробництва. Як в УкрАВТО будують позитивний імідж компанії та країни в цілому

Як створюють позитивний імідж найвідоміші на українському ринку корпорації та наскільки пріоритетним є для УкрАВТО пабліситі в ексклюзивному інтерв’ю для BrandStory розповіла керівник департаменту маркетингових комунікацій та інформаційного забезпечення Корпорації УкрАВТО – Вікторія Блінова.

 

- В діяльності Корпорації УкрАВТО зовнішні комунікації займають важливе місце, оскільки вони формують її репутацію. Зрозуміло, що репутація має вибудовуватись на основі, яка дає чітке розуміння потенційному клієнту про те, що діяльність компанії відповідає тим цінностям, які вона декларує. Український бізнес має багато прикладів й, на жаль, негативних також, коли те, що транслює компанія, та її діяльність, м’яко кажучи, трошки розходяться. Однак Корпорація за весь час своєї діяльності завжди дотримувалась правил чистоти ведення бізнесу. Слід враховувати, що репутація й те, як реально поводить себе компанія в бізнесовому середовищі, з клієнтами та партнерами, зараз сприймаються зовсім по-іншому.

Якщо раніше представники різних галузей бізнесу не надавали такого важливого значення комунікації та формуванню іміджу, то сьогодні в процесі прийняття рішення клієнт завжди звертає увагу на репутацію компанії.

Тому, за інших рівних умов чи під час вибору між двома подібними продуктами, клієнти віддають перевагу компанії, яка має «чисте та доброзичливе обличчя».

Саме тому в Корпорації УкрАВТО бізнес ведеться чесно, прозоро та з оглядом на соціальну відповідальність. Ну й, відповідно, комунікації, як на зовні, так й всередині компанії, будуються з урахуванням цих принципів, які мають дійсно велике значення.

- Однак в українських реаліях найчастіше до ЗМІ та громадськості компанія звертається при потребі та не будує відносин й діалогу постійно…

- Можна сказати, що в українських реаліях, не дивлячись на те, що зв’язки з громадськістю прийшли разом до нас разом з появою приватного бізнесу, ведення комунікації й, тим більше, наявність відповідної стратегії, залишаються, скоріше, винятками. Це справедливо не лише для дрібного чи середнього бізнесу, але й для крупних компаній.

 

На відміну від Європи та Америки, де такі поняття, як комунікація та піар в їх звичайному розумінні, з’явились на початку минулого століття й еволюціонували разом з бізнесом, для України ці напрямки діяльності часто залишаються без належної уваги з боку компаній. Й недавні приклади інформаційних криз серед крупних українських компаній та медіа підтверджують це.

З іншого боку, в інформаційному просторі достатньо і позитивних прикладів, коли «кризу» вдається знівелювати з мінімальними втратами для іміджу та репутації бізнесу.

В Корпорації УкрАВТО, в залежності від задач, ми використовуємо як проактивну, так й реактивну стратегії в комунікації. Зрозуміло, що інформаційна «подушка» або «щит» не з’являться за тиждень чи місяць. У нашому випадку -  це результат щоденної кропіткої роботи департаменту маркетингових комунікацій та інформаційного забезпечення. Завдяки тісній співпраці з іншими структурними підрозділами всередині Корпорації відбувається оперативне забезпечення інформацією з подальшим аналізом та оцінкою ризиків, а, отже, й з розумінням того, в якому напрямку та з якими акцентами вести комунікацію. Зрозуміло, що це було б не можливо за відсутності налагоджених алгоритмів забезпечення вихідними даними фахівців департаменту маркетингових комунікацій для побудови комунікації.

 -Як Ви вважаєте,  які комунікаційні інструменті наразі втрачають сенс, а які навпаки будуть найбільш затребувані?

- Навряд чи варто говорити про те, що найближчим часом бізнес зможе відмовитись від тих комунікаційних інструментів, які використовуються зараз. Реклама, стимулювання збуту, піар, персональні продажі та дірект-маркетинг - кожен з цих інструментів буде використовуватись й в майбутньому. Єдине що можливий перерозподіл пріоритетів у використанні того чи іншого інструменту. Корпорація УкрАВТО в своїх комунікаціях цінує та використовує всі доступні інструменти, але зрозуміло, що ми створюємо мікс в залежності від аудиторії, з якою ми ведемо комунікацію, та задач, які вирішуємо.

Наразі відбувається значний перерозподіл в бік діджитал-інструментів, але це не означає, що друковані носії та ТВ зникнуть найближчим часом. Навпаки, чим більше інструментів, тим краще як для нас, так й для клієнтів.

Останнім часом ознак повноцінних медіа набувають соціальні мережі. Хочемо ми цього чи ні, все більшої «ваги», а отже, відповідно, й впливу на прийняття рішень про купівлю того чи іншого товару або послуги, набирають лідери громадської думки.

Люди менше довіряють прямій рекламі, а більше дослухаються до думки особи, яка користується популярністю та авторитетом користувачів й може поділитись власним враженнями про продукт. При цьому це справедливо як для товарів широкого вжитку, так й для таких покупок, як, наприклад, автомобіль.

З високою долею вірогідності така тенденція зберігатиметься найближчим часом і це змусить бізнес адаптуватись до нових реалій, приділяючи більше уваги саме соціальним мережам. Але, знову ж таки, не варто передчасно ховати решту інструментів, оскільки, так чи інакше, саме комплексне застосування міксу комунікаційних інструментів дає в підсумку позитивний результат. Саме завдяки тому, що маркетингові комунікації УкрАВТО та її структурні підрозділи змогли створити ефективний механізм взаємодії всередині Корпорації, компанія залишаться одним з найсильніших гравців ринку нових автомобілів та надання сервісних послуг.

- На Вашу думку, який «компонент» є головним для налагодження ефективної комунікації?

- В першу чергу ефективність комунікації залежить від команди та її професійних якостей. В Корпорації УкрАВТО сформована дійсно сильна команда досвідчених фахівців, які кожен день стикаються з непростими викликами. Саме їх здатність вирішувати задачі та досягати максимального результату визначає, наскільки ефективною буде та чи інша комунікація.

Джерело: brandstory.com.ua  

Связанные теги:

Читайте также: