Зимове овочеве диво в Україні!

Зимове овочеве диво в Україні!

Сьогодні Олександр Ясинський - комерційний директор, співзасновник компанії «ТЕРРА», з допомогою якого зимові підсніжники з відомої дитячої казки про 12 місяців вже не здаються недосяжним дивом, поділиться з нами досвідом створення теплиці, аналогів якій немає в Україні.

Компанія «ТЕРРА» з’явилася у м. Первомайський, Харківської області ще у далекому у 1998 році, як переробний круп’яний завод. З часу заснування і до сьогодні, для забезпечення високої якості продукції на підприємстві ретельно підбирають сировину та суворо контролюють її якість на кожному етапі. У виробництві принципово відмовилися від синтетичних консервантів, барвників і ароматизаторів, а також застосовують екологічні й енергозберігаючі технології. Завдяки використанню сучасного обладнання та налагодженому технологічному циклу, продукція компанії відповідає світовим стандартам якості та має офіційний сертифікат від Organic Standard.

 «Наша органічна теплиця найбільша в Україні і вона стала логічним продовженням нашої філософії здорового харчування, - розповідає Олександр, - її площа складає 5000 квадратних метрів. Завдяки винайденій нами унікальній технології обігріву – спалюванні відходів виробництва, яке знаходиться поруч, ми маємо змогу обігрівати теплицю паром. Така інновація під час процесу спалювання дозволяє нам підтримувати у теплиці комфортну для рослин температуру протягом цілого року».

Теплиця функціонує вже сьомий рік і наразі в ній вирощують жовті та червоні мініатюрні чері, червоні та рожеві коктейльні помідори та огірки. Власники теплиці неодноразово пробували експериментувати з овочами. Тож, свого часу, в ній вирощували баклажани, перець та інші культури.

«Шляхом експерименту, наразі ми зупинилися на найбільше прибуткових та затребуваних - помідорах та огірках, - ділиться досвідом Олександр, - у процесі вирощування, ми не використовуємо отрутохімікати, пестициди, мінеральні добрива, ГМО чи стимулятори росту. Усе росте й розвивається в умовах, максимально наближених до природних. То ж, з овочами під ТМ “ТЕРРА” жодні хімікати нікому не загрожують».

У теплиці працює близько 20 людей, які протягом року забезпечують мешканців Харківщини та інших регіонів України свіжими, органічно вирощеними овочами. Весь процес вирощування, починаючи з підготовки землі та висадки розсади відбувається згідно суворих стандартів сертифікації. Умови вирощування, мікроклімат та технологія поливу також відповідають усім необхідним вимогам.

«В процесі роботи з теплицею, ми винайшли власну, унікальну технологію поливу рослин, - розповідає Олександр, - переважно ми поливаємо їх дощовою та талою сніговою водою. На території нашого підприємства розміщені резервуари, де під час опадів збирається така вода. З допомогою насосів, ми викачуємо її і здійснюємо полив культур».

Наразі, сертифіковані органічні овочі ТМ «ТЕРРА» з лютого по листопад можна знайти в супермаркетах "WINETIME", “Фора” , "Spar", “КЛАСС”, “Восторг”, "Le Silpo" та " Auchan". Також, серед постійних клієнтів компанії - деякі елітні ресторани, які прагнуть частувати своїх відвідувачів корисною та здоровою їжею.

Наша теплиця має власний автомобіль зі спеціальним рефрижератором, - ділиться Олександр, - для доставки товару оптовим клієнтам, в якому протягом цілого року температура відповідає усім нормам зберігання продукції. Тому кожен покупець зможе знайти на полицях супермаркету свіжі та корисні продуктиУвесь товар ми маркуємо нашими логотипами. Крім того, на даний момент, активно працюємо над розробкою нової креативної та екологічної упаковки».

«Зараз ми активно розвиваємо продажі через мережу інтернет за допомогою сторінки TERRA ORGANIC в Instagram, в майбутньому плануємо реалізацію продукції за допомогою інтернет-магазину, - розповідає комерційний директор компанії. Власники теплиці не збираються зупинятися на досягнутому та серйозно замислюються над розширенням тепличного господарства. Вже розробили детальний бізнес-план та залагоджують усі організаційні моменти, оскільки, у 2023 році планують розпочинати будівництво нового тепличного комплексу. З цією метою вже придбали земельну ділянку площею 16 га. та не проти залучити до співробітництва партнерів. 

Після побудови комплексу значно розшириться асортимент овочевої продукції. Вже зараз представники компанії спілкуються з клієнтами, з’ясовують усі їхні потреби та побажання, щоб у подальшому мати можливість запропонувати їм вирощування рослин під індивідуальне замовлення.

«Ми працюватимемо над тим, щоб наша торгова марка змогла задовольнити комплексні потреби кожного клієнта, - розповідає Олександр, - адже, чим ширший вибір продукції, тим з меншою кількістю постачальників доведеться спілкуватися, відповідно, витрачатиметься значно менше часу та зусиль на придбання потрібного товару.

З початку створення компанії ми – фанати якості та екологічності. Це – наше кредо, якого ми ретельно дотримуємося у щоденному процесі роботи. І звісно, ж це приносить результат у вигляді задоволених та здорових українців. Плануємо і далі працювати над цим, щоб радувати дорослих і дітей розширеним асортиментом здорової та корисної їжі».

Публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО), яка виконується компанією Chemonics International. Ця публікація відображає думку її авторів та не обов’язково є офіційною точкою зору USAID чи Уряду США. Докладніше про Програму USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО):facebook

Связанные теги:

Читайте также: