Кейсы 8 нояб. 2021 г.

Жінка в бізнесі: феномен чи норма майбутнього?

Рейтинг статьи:1
Жінка в бізнесі: феномен чи норма майбутнього?

https://www.youtube.com/embed/q4ya7jbx0H4

Як люди зазвичай уявляють собі жінку в бізнесі? Перш за все це візуально стандартна людина в приталеному костюмі з акуратною зачіскою, без зайвої ваги й решта пунктів, які вигадали чоловіки та транслюють це через медіасередовище. Проте насправді бізнесвумен — це про хитрість, уміння відстоювати власні інтереси та силу характеру, адже кожна жінка на керівній посаді повинна весь час доводити, що вона займає своє місце не просто так.

Ірина Наконечна вважає, що сьогодні у жінок є більше можливостей та впевненості для розвитку, проте ще залишилися чоловіки “старої школи”, які досі не сприймаються представниць протилежної статі, і це пов'язано, як правило лише з їхнім власним світосприйняттям. 

“Для більшості чоловіків, яким понад 45-50 років жінка в бізнесі — це феномен. Але вважати, що жіночі права утискають у 21 сторіччі — на некоректно”, - вважає експертка. 

Також засновниця комунікаційної агенції NakonechnaUA у рамках проєкту “Київ — столиця рівних можливостей” зазначила, що частина жінок досі мають проблеми у складанні своєї вартості. Ірина Наконечна пояснила, що ця невпевненість з’явилась через постійне пригнічення дівчат зі сторони чоловіків протягом всієї історії.

“Ще в радянські часи була думка, що у жінки “немає вартості”, бо ціна є лише в працівниць секс-індустрії. У чоловіків такої проблеми немає, тому вони, коли складаються свою вартість, точно знають скільки коштує їхні зусилля та час. Мені здається, що звідси й береться проблема “скляної стелі”.

Проте трохи інше ставлення до жінок в бізнесі від чоловіків 30+ років. Вони не бачать гендерної різниці між опонентом. Такі чоловіки готові справді вести переговори, сперечатися, перемагати чи бути переможеними. 

Связанные теги:

Читайте также: