Тільки разом ми — сила, тому безперервно підтримуємо контакт з командою з перших годин війни. В першу чергу організували переїзд колег та їх родин у місця, де можна безпечно і спокійно працювати. Частину команди ми централізовано перевезли в заздалегідь заброньовані будинки на заході країни, інша частина переїхала до безпечних місць самостійно або виїхала за кордон. За потреби та можливості компанія намагалася надати допомогу у цьому. Крім того, ми прагнули бути корисними державі, а це можливо тільки у разі продовження діяльності компанії. Це прагнення та перебування у безпеці дозволили нам повернутися до робочих процесів. Сьогодні 70% співробітників зазначають, що працюють за звичним повним графіком. Ще 30% команди мають змогу виділяти для роботи близько 60-80% часу.
Ми сформували політику компанії на час воєнного стану, де визначили позицію компанії щодо війни, наших клієнтів та команди, описали основні цілі компанії на цей час та умови роботи співробітників за даної ситуації.
Цей документ також спрямований на те, щоб покращити моральний стан команди, допомогти кожному почуватися спокійніше і повернутися до роботи, знаючи, що у разі необхідності тобі допоможуть та підтримають. Також ми організували командні та крос-командні зустрічі для:
Керівники та HR-фахівці регулярно проводять зустрічі та спілкуються з колегами як для обговорення робочих процесів, так і для перевірки морального стану команди.
Ще до початку війни та у перші дні нам вдалося максимально забезпечити команду усім необхідним для роботи — технікою, доступом до інтернету, тощо — тому не відзначаємо значних змін у робочих процесах. Звісно, змінився спосіб комунікації. Раніше достатньо було зайти у сусідній кабінет, а тепер усі питання вирішуються у месенджерах або Google Meet.
Контакт для медіа:
Ольга Ноздріна
olha.n@corefy.com