Corefy: Кожен має право долучитися до волонтерського руху, боротьби у теробороні чи IT-армії

Corefy: Кожен має право долучитися до  волонтерського  руху,  боротьби у теробороні чи IT-армії

Тільки разом ми — сила, тому безперервно підтримуємо контакт з командою з перших годин війни. В першу чергу організували переїзд колег та їх родин у місця, де можна безпечно і спокійно працювати. Частину команди ми централізовано перевезли в заздалегідь заброньовані будинки на заході країни, інша частина переїхала до безпечних місць самостійно або виїхала за кордон. За потреби та можливості компанія намагалася надати допомогу у цьому. Крім того, ми прагнули бути корисними державі, а це можливо тільки у разі продовження діяльності компанії. Це прагнення та перебування у безпеці дозволили нам повернутися до робочих процесів. Сьогодні 70% співробітників зазначають, що працюють за звичним повним графіком. Ще 30% команди мають змогу виділяти для роботи близько 60-80% часу. 

Для кожного, хто не має змоги повернутися до роботи на 100% або знаходиться у небезпечній зоні, визначений колега, який може його замінити та підстрахувати. Також ми передали бекап-доступи працівникам, які знаходяться за кордоном та в безпеці.

Ми сформували політику компанії на час воєнного стану, де визначили позицію компанії щодо війни, наших клієнтів та команди, описали основні цілі компанії на цей час та умови роботи співробітників за даної ситуації.

Цей документ також спрямований на те, щоб покращити моральний стан команди, допомогти кожному почуватися спокійніше і повернутися до роботи, знаючи, що у разі необхідності тобі допоможуть та підтримають. Також ми організували командні та крос-командні зустрічі для:

  • переналаштування робочих процесів
  • актуалізації планів команд під визначені цілі на період воєнного стану
  • інформування суміжних команд по цілям та змінам, які впроваджуються

Керівники та HR-фахівці регулярно проводять зустрічі та спілкуються з колегами як для обговорення робочих процесів, так і для перевірки морального стану команди.

Ще до початку війни та у перші дні нам вдалося максимально забезпечити команду усім необхідним для роботи — технікою, доступом до інтернету, тощо — тому не відзначаємо значних змін у робочих процесах. Звісно, змінився спосіб комунікації. Раніше достатньо було зайти у сусідній кабінет, а тепер усі питання вирішуються у месенджерах або Google Meet.

Компанія підтримує прагнення кожного долучитись до волонтерського руху та боротьби у теробороні чи IT-армії. Ми попросили співробітників, які прийняли таке рішення, узгодити зі своїми керівниками кількість часу, яку вони зможуть виділяти на роботу. Це дозволило нам ефективно розподілити ресурси. Наразі всі співробітники отримують заробітні плати. На початку війни компанія виплатила зарплати на місяць вперед, щоб надати кожному буфер для переїздів, оренди житла, турботи про рідних, та зміцнити впевненість у своєму робочому місці. Ми плануємо і надалі виплачувати усім співробітникам заробітні плати в повному обсязі.
Крім того, ми продовжуємо наймати людей та збільшувати команди. Звісно, довелося переглянути відкриті позиції та заново проаналізувати потреби, виходячи з теперішніх обставин — залишилися найпріоритетніші вакансії. За час війни до нас уже приєдналися кілька нових спеціалістів.

Посилання: 

https://corefy.com/uk

https://www.facebook.com/corefy 

https://twitter.com/corefy_com

https://www.linkedin.com/company/corefycom

Контакт для медіа:
Ольга Ноздріна
olha.n@corefy.com 

Пов'язані теги: