Як організували роботу офісу та мотивували людей працювати

Як організували роботу офісу та мотивували людей працювати
GigaTrans — провайдер національного рівня, що спеціалізується на наданні телекомунікаційних послуг для системних компаній середнього та великого бізнесу, а також державного сектору. 

Під час розробки business continuity planning,  плану для групи компаній, одне з найперших завдань було питання релокації співробітників. Ми розуміли, що частину спеціалістів не вдасться перевезти в інше місто, адже в Києві необхідно підтримувати та обслуговувати нашу та клієнтську  IT-інфраструктуру. Тому третина команди залишилася в столиці, деякі переїхали самостійно за кордон або в інші міста України та продовжують працювати віддалено.

Завдання перед командою залишилися ті самі, проте їх складність підвищилася в рази. Спеціалісти продовжують виїжджати на об'єкти для підключення нових або відновлення пошкоджених сервісів, ліквідовувати інфраструктурні аварії та інколи для цього потрібен справжній героїзм. Але телеком-оператор це не тільки фізичні волокна, але й захист власної телеком-мережі від кіберзагроз, а ресурсів клієнтів від ddos-атак, інтенсивність, обсяг та складність яких зросла в рази.

Важливою частиною базової інфраструктури замовників та оператора є власний дата-центр (ЦОД). Це об'єкт критичної інфраструктури, в якому безперебійно працює серверне та телекомунікаційне обладнання клієнтів. Для його обслуговування та підтримки в ЦОД цілодобово працює група змінних інженерів. А тому тут було важливим питання логістики спеціалістів та забезпечення їх всім необхідним для безперебійної роботи. Ми подовжили робочі зміни, забезпечили команду продуктами, водою та всім іншими засобами для роботи та комфортного перебування в дата-центрі в умовах невизначеності. 

Для співробітників, що працюють віддалено сисадміни налаштовують робочі місця, доставляємо службою таксі потрібну техніку, навчаємо персонал правилам кібербезпеки. HR-відділ допомагає співробітникам у пошуках житла, необхідної амуніції мобілізованим, контактів волонтерів у різних регіонах. 

Інтенсивність праці змінилася — у деяких функціональних підрозділах знизилася, адже через військові дії частина завдань стала неактуальною. Інша частина команди залучена на 200% і працює із значним перевантаженням. Проте навіть в таких умовах фахівці працюють за себе та своїх колег, які мобілізовані або залучені до волонтерських проєктів. Станом на сьогодні понад 70% працівників включені у рутинні процеси та продовжують працювати.

Як організували логістику та поставки
У часи війни працюємо у декілька напрямів: виконуємо роботи із сервісами  існуючих клієнтів та ліквідуємо аварії у мережі. 

Ми готувалися до різних “сценаріїв”, а тому формували запаси заздалегідь. Зараз необхідне нам телеком-обладнання та матеріали беремо зі складу компанії або замовляємо у наших постачальників, хоча й не в тих об'ємах, що до війни. В поставках звісно виникають складнощі із логістикою та терміном доставки, проте справляємося. На об'єкти команда кабельників та інші спеціалісти виїжджають на власному бусі компанії. Безпечний маршрут для команди заздалегідь переглядаємо разом.

Як домовлялися з іншими підприємствами

Робота телеком-оператора тісно пов'язана з клієнтами, співпрацею з партнерами та постачальниками.

Ще в перші тижні війни до нас звернулася частина клієнтів і ми домовилися перевести замовлені ними сервіси на паузу або звести їх обсяг до мінімуму. Здебільшого це стосувалося сфери розваг, роздрібної торгівлі, особливо в тих областях, де ведуться активні бої. 

Співпраця з клієнтами на заході України навпаки посилилася. Сьогодні сюди переїжджають банки, телеком-сервіси, хедофіси великих компаній. Клієнти замовляють різні послуги — від каналів зв'язку та захисту від DDoS-атак до оренди темної оптики.

Продовжуємо співпрацювати з партнерами з Києва та з Польщі у питаннях підключення клієнтів з критичною інфраструктурою.

Про компанію

Національний телеком-оператор GigaTrans заснований у 2006 році та входить до групи компаній GIGAGROUP, в якій також присутній комерційний дата-центр GigaCenter, хмарний оператор GigaCloud і агентство з кібербезпеки GigaSafe.

Компанія працює більш ніж з тисячею клієнтів і має 150 партнерів в Україні. GigaTrans надає послуги з підключення до мережі Інтернет, захисту від DDoS-атак, організації каналів передачі даних для середнього та великого бізнесу, державних підприємств.

Пов'язані теги: