IT-Enterprise: українське продуктове IT і український бізнес в часи війни

IT-Enterprise: українське продуктове IT і український бізнес в часи війни
Український розробник програмного забезпечення IT-Enterprise пропонує рішення як для великих компаній та холдингів, які мають складні (різноманітні) робочі процеси, так і рішення для компаній з малою кількістю користувачів або простими бізнес-процесами.

Програмні продукти MASTER — прості стандартні процеси: CRM, елементарний фінансовий та бухгалтерський облік, калькулювання собівартості, управління персоналом, просте планування виробництва тощо.

Бізнес-рішення IT-Enterprise — індивідуальні рішення, що включають моделювання, конфігурування, введення в експлуатацію проєктів цифрової трансформації з використанням технологій Industry 4.0. Забезпечується повний спектр задач бухгалтерського та управлінського обліку.

Перехід з 1С на IT-Enterprise дозволяє компаніям не лише змінити бухгалтерську систему та перевести облік на нові стандарти, а й реалізувати у себе управлінський облік — здійснювати моніторинг актуальних даних в онлайн-режимі та приймати управлінські рішення на всіх рівнях.

АТ «Укрпошта» мало багато різних програмних продуктів, і самописні рішення, які роками розвивалися та функціонували окремо. Це приводило до двох проблем:

  1. Консолідація балансу проводилась вручну і звіти подавались не щомісяця, а поквартально, оскільки спеціалісти витрачали на їх підготовку до двох тижнів.
  2. Неможливість оцінити у режимі онлайн, скільки товару є в наявності у конкретній філії.
Через це на момент прийняття рішень щодо збільшення поставок тої чи іншої продукції до відділення інформація про запаси була станом не на поточний час, а на 2-3 тижні тому.
Спільними зусиллями розробникам IT-Enterprise и команди «Укрпошта» вдалося всього за 6 місяців замінити програмні рішення, що були у 19 філіях Укрпошти (а це близько 11 000 поштових відділень по всій Україні). Замість них організували централізовану базу з єдиною фабрикою платежів. Централізоване управління закупівлями та запасами допомагає розуміти, що є в наявності у кожному відділенні, та оперативно приймати рішення.

Інший приклад — міжнародний сервіс MEGOGO. Має багато юридичних осіб у різних країнах, які ведуть свою діяльність в окремих 1С. Компанії регулярно необхідно формувати управлінську звітність відповідно до Міжнародного стандарту фінансової звітності (МСФЗ). Для цього співробітники вручну завантажували всю інформацію з різних 1С в Excel та отримували один файл із декількома розділами, які показували звітність по МСФЗ. Це потребувало багато часу та сил, до того ж постійно існував людський фактор, внаслідок чого звіти могли містити помилки.

Систему IT-Enterprise інтегрували з усіма 1С компанії. Підготовка управлінського балансу відтепер триває кілька хвилин замість декількох тижнів, завдяки вже налаштованим єдиним даним та правилам автоматичних коригувань. Штучний інтелект самостійно аналізує й консолідує дані і приводить їх до потрібного вигляду. Облік та звітність ведуться відповідно до МСФЗ, яка визнається у світі та дозволяє компанії вийти на міжнародну фондову біржу.

Якщо ж компанії потрібне вже готове, коробкове, рішення — варто звернути увагу на програмні продукти MASTER.

Якщо раніше MASTER включав бухгалтерію, фінанси, документообіг, кадри та зарплату, то зараз, після того, як до нас звернулися клієнти Бітрікс24, ми вже додали функціональність CRM.  

Мета таких проєктів — не лише замінити 1С, а й отримати сучасну управлінську систему для бізнесу та відобразити усі процеси у бухгалтерському обліку.

Трансформуйте бізнес, і все буде Україна! 

Пов'язані теги: