Кейсы 10 нояб. 2021 г.

Африка найбільше схожа на Східну Європу: про що свідчать дослідження гендерного балансу в бізнесі

Рейтинг статьи:2
Африка найбільше схожа на Східну Європу: про що свідчать дослідження гендерного балансу в бізнесі

Зараз статистика свідчить, що жінки займають лише до 30% керівних посад в Україні та світі. Про це говорить дослідження “Women in business: beyond policy to progress”. У ньому вказано, що станом на 2018 рік компаній, де є хоча б одна жінка на керівній посаді 75%, але частка таких жінок серед усіх працівників лише 25%. І це найбільше значення за усю історію людства.

До речі, географічні розбіжності в даних дослідження теж дуже цікаві. Виявилось, що найбільша кількість ділових жінок працює в країнах Східної Європи. В цьому регіоні частка керівниць досягає аж 36%. Найменший показник спостерігається в Північній Америці, де жінок на топових посадах лише 21%. Також несподіваним відкриттям стала Африка, де відсоток жінок на керівних посадах більший за США, Канаду й Західноєвропейські країни. Таким чином саме африканський континент найбільше схожий на Східну Європу за гендерним балансом. 

Саме в Україні схожих досліджень офіційно не проводили, проте видання delo.ua у співпраці з YouControl вирахували, що серед топменеджерів у нас лише 30,6% складають жінки, а от власниць свого бізнесу лише 28,3%. При цьому українки-керівниці найбільше зустрічаються в закладах освіти, а найрідше в науковій діяльності. 

До речі, медіаплатформа BrandStory, також проводила дослідження гендерного балансу в бізнесі.  За словами співвласниці сайту Ірини Наконечної, найбільш успішні компанії — це ті, які керуються жінками та чоловіками в симбіозі. Зазвичай вони мають дуже швидкий старт та дивовижний розвиток. Наприклад, зазначає експерта “серед українських брендів такою компанією є “Нова пошта”, якою керують два чоловіки та одна жінка, та “Terrasoft”, яку очолюють не чоловік та дружина, а рівні партнери”. 

Ірина Наконечна переконана, що за десять років жінок на керівних посадах може стати значно більше. Крім того, цей відсоток може бути вищим за чоловічий. Подібний “переворот” може відбутися завдяки тому, що нове покоління дівчат готове відстоювати свою інтереси на рівні з іншими гравцями ринку. Також, в цілому, жінки готові повністю понуритися в усі процеси роботи компанії, аби розуміти кожну складову виробництва. Вони краще налаштовують комунікацію та навряд чи будуть “битися лобами” задля розв'язання робочих питань.

Связанные теги:

Читайте также: