
- BrandStory.com.ua – розповідає про кейси становлення та розвитку успішних брендів України та Світу
-
BrandStory
- К-ть постів: 1460
-
BrandStory.com.ua – розповідає про кейси становлення та розвитку успішних брендів України та Світу
- Акаунт FB: https://www.facebook.com/brandstory.com.ua/?ref=page_internal

Зміна назви – це один із фінальних кроків трансформації підприємства.Свідчення того, що славнозвісне бюрократичне ДП “Зовнішторгвидав України” з довгим шлейфом корупційних скандалів перетворилося на ефективну організацію, яка є надійною основою реформи публічних закупівель. Згідно з наказом №473 від 18.03.2016 ДП “ПРОЗОРРО” є власником центральної бази даних ProZorro і відповідає за навчально-консультаційну, технічну і маркетингову підтримку системи публічних закупівель. Найближчі плани щодо розвитку системи – завершити інтеграцію з державними реєстрами, налагодити роботу на національному рівні і поширити успішний досвід на інші сфери і навіть інші країни.
У перспективі ДП “Прозорро” має перетворитися на успішну ІТ-компанію, яка займатиметься розробкою та впровадженням інноваційних продуктів як всередині країни, так і за кордоном.
Пов'язані теги:
Хто і що стоїть за створенням успішних міжнародних та українських компаній? Хочеш дізнатися про «дзеркальну сторону» бренду?
Підписуйся на наш Telegram: @brandstory