Точка зору May 13, 2022

Бізнес має стати опорою та підтримкою своїм клієнтам, партнерам та співробітникам

Рейтинг статті:6
Бізнес має  стати опорою та підтримкою своїм клієнтам, партнерам та співробітникам

Коли рано вранці 24-го лютого стало зрозуміло, що це справді війна і необхідно діяти — я написала колегам. Зараз навіть жартую, що зв’язалася з ними раніше, ніж з батьками — але так і було: о 6 мені зателефонувала кума, а о 6:30 я вже написала перше повідомлення в командному чаті агенції ВАРТО.

Написала, що дії росії — це провокація, мета якої викликати паніку, щоб не зіграти на руку ворогу нам не треба робити зараз різких рухів та панікувати, а навпаки — команді треба гуртуватися, тому проводимо робочі координації за розкладом, у дистанційному режимі. 

Всі організаційніпитання вирішували поступово: за кілька перших годин зранку 24-го лютого в мене сформувався план кроків, які треба зробити. Я розуміла, що не можу приймати рішення як просто людина, якій страшно, тому що мала вирішувати за бізнес, який має відповідальність, від якого залежать інші люди: співробітники та клієнти. Я пам’ятаю, що тоді ж вранці написала, що всі SMM-менеджери обов’язково мають перевірити та скоригувати план публікацій для наших клієнтів, підготувати нові, об’єднувальні пости підтримки для споживачів брендів-клієнтів, для всіх українців.

Агенція «ВАРТО» 17 років професійно займається побудовою іміджу компаній та брендів. За ці роки разом з клієнтами пройшли багато світових та локальних криз та викликів. Майже одразу стало очевидно, що комунікації — це те, що буде дуже потрібно всім брендам та бізнесу. Тож з першого тижня війни ми запустили програму корпоративної соціальної відповідальності та почали надавати «першу комунікаційну допомогу» брендам.

Головною задачею було допомагати брендам не мовчати, підтримувати, надихати — не зникати з інформаційного поля. За 55 днів з початку війни команда допомогла заговорити та надала «першу комунікаційну допомогу» 24 українським компаніям, середи них Philip Morris, Samsung Ukraine, мережа лабораторій ДІЛА, мережа аптек Біла Ромашка, Київхліб, Аптека Доброго дня та інші. Загалом команда розмістила понад 120 матеріалів брендів у ЗМІ, понад 250 публікацій у Facebook-спільнотах, Telegram-каналах та новинних пабліках, що дало понад 40 000 000 загального охоплення.

Чи варто бізнесу зараз активізувати комунікації? Моя відповідь — однозначно. За моїм досвідом перше, що треба робити — активно працювати над внутрішніми комунікаціями, щоб утримати колективи. Хто з компаній не зробив цю роботу — треба робити це негайно: привести до тями свою команду. Це має зробити кожне підприємство, яке планує далі працювати. 

Подальшу інформаційну активність компаніям необхідно запускати вже зараз. Тому що мовчання негативно впливає на імідж бренду, адже бренд сприймається чи як мертвий, чи як відсторонений від ситуації. І зважаючи на загальну згуртованість українського суспільства, важко сказати що з цього гірше.

Адже саме те, що зараз однозначно має робити бізнес — ставати опорою та підтримкою своїм клієнтам, партнерам та співробітникам. Якщо ти даєш людям надію — їм буде на що спиратися. Люди завжди пам’ятають, хто приходить їм на допомогу у скрутний час — і підтримку від брендів так само запам’ятають.

Пов'язані теги:

Читайте також: