Як трансформується малий інтернет бізнес. Домовялємось про зустріч з підприємцями.

Як підчас карантину працють інтернет магазини, які в рази меньше гігантів, таких як Розетка.

— Наш проект ми запустили не так давно, всього 4 місяці,- каже Андрій, співласник і управляючий інтернет- магазину Mobistar.shop.

— Ми працюємо з аксесуарами для телефонів, різними дрібницями, чохлами, а також батареями, павер банками та інше, всього наш ассортимент складає близько 5000 товарів. 

Признається, що об’єм продаж впав, але враховуючи, що штат проекту невеликий, вони впевнено тримаються на ногах. Хоча на даний час тенденції не дуже тішать.

— Клієнти стають «довгими», розпитують, зрівнюють, думають. Раніше все було швидше, зламався шнурок, треба чохол, захисне скло також додайте. Все, 15 секунд і купив. Зараз це може бути доба. По дргуе, логічно змінилась структура замовлення і зараз купуються більш практичні речі і економніши, це кабелі або батареї для телефонів. Але головне, що продажі  є і ми також можемо звернути трохи часу на клієнтський сервіс, до цього було задача, тільки вчасно відправити, зараз більше часу на підготовку, упаковку. 

Андрій і його партнери до запуску Mobistar.shop вже мали досвід інших проектів, як власники, у них були магазини з продажу автомобільних акумуляторів, автоскла, очисників та запчастин, на даний час проекти продані і продовжують працювати. 

— Хоч проекту 4 місяці, але наш досвід попередніх магазинів дає розуміння, на чому потрібно зосередитись, що підкрутити, на що звернути обов’язково увагу. Але є також нюанс, люди більше починають звертати увагу на ціну. Враховуючи, що здебільшого наші клієнти це молодь, яка зараз знаходиться в становищі, коли підробітки впали і потрібно економити, це також впливає на об’єм замовлень, потрібно вибирати закупити продукти чи придбати гарний чохол. 

Читайте также: EGOcharter: За 15 лет хождения под парусом мы знаем все, что может понадобиться людям, которые ступают на борт

Читайте также: Євгенія Жирякова, CEO «Kot DOG»: Діджиталізація повільно, але впевнено захоплює Україну.

З запровадження карантину закриті всі ТЦ, і працють всі тільки на винос або доставку, тому, на  думку Андрія, це дозволяє їм утримвати позиції продажу, але зізнається, що витрати на рекламу зросли на 30%, при падінні продажу.   

-На даний час ринок переживає трансформацію, ми також  змінюємось, розширюємо ассортимент, додали сумки поясні та інші товари, також запускаємо акції. На даний час, для всіх бажаючих залишити про нас відгук, 10% на наступну покупку. Але є розуміння, що потрібно рухатись далі, вважаю, що це  найкращі часи для нових досягнень і результатів. 

Підприємці скаржатся, що коливання курсу доллару та закриті кордони також впливають на стан бізнесу.

Більшість товарів приходять до нас з Китаю і перебої з поставками також впливають на ринок. Але на даний час додаються до асортименту продукти українського виробництва і намагються змістити акценти на місцевого виробника, хоча це не так просто. 

-Але ми розуміємо, що інтернет з кожним днем продовжує збільшувати покриття в Україні і відповідно аудиторія зростає, тому я вбачаю майбтунє в інтернет торгівлі. Потрібно працювати кожного дня для досягнення результату.

Ми відкриті для співпраці виробників, запрошуємо всіх бажаючих представити свій товар у нашому магазині.    

Сьогодні для малого бізнесу кожен день виклик! Як переживе ці часи малий бізнес на даний час невідомо, але, як кажуть аналітики — вийдуть із кризи не всі. Тільки на енергії власників тримаються такі магазини, світова практика доводить, що із звичайного гаражу починали свою роботу нинишні світові гіганти, але скільки було тих, хто з гаражу так і не вийшов.

Джерело: brandstory.com.ua

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

Другие кейсы и советы на нашем сайте: 

#

Читайте также: Как открыть свой бренд одежды: пошаговая инструкция

Читайте также: От идеи до реализации: как создавалась компания YouControl

#

Читайте также: Как создавался бренд ресторана здоровой кухни – Гайя

Читайте также: ТМ O’Kroshka: развлечения для маленьких и больших крошек

#

Читайте также: Восемь шагов раскрутки бренда с помощью PR. Советы от Эла Райса (Ries&Ries, США)

Читайте также: Непрерывное управление эффективностью: новые правила 2020

#

Интересные публикации:

#

Читайте также:  Олег Михайлов и Ярослав Яковенко основатели Woolkrafts — создали «тепло, которое можно подарить»
Читайте также:  Стучитесь и вам откроют. Наиболее эффективные способы продвижения – опыт украинских производителей

#

Читайте также:  Шкварка — присмачує життя, засолоджує буденність. Відродження українських страв для святкового застілля
Читайте также:  Картина маслом. Нужен ли крафтовым производителям бренд? Мнения фундаторов.   

#

Читайте также:  KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также:  New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ

#

Читайте также:  Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также:  Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых

#

Читайте также:  LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении

#

Читайте также:  Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
Читайте также:  Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи