Якщо сидр – то APPS: старт рекламної кампанії нового формату, де цільова аудиторія говорить сама за себе

Якщо сидр – то APPS: старт рекламної кампанії нового формату, де цільова аудиторія говорить сама за себе
  • Якщо сидр – то APPS: старт рекламної кампанії нового формату, де цільова аудиторія говорить сама за себе

В основу нових відео ліг формат документального бліц-інтерв’ю, героями якого виступили представники цільової аудиторії APPSтм – харизматична міська молодь, що вміє відчути «самий сидр» життя. Цей формат – популярний у світі для репрезентації біографій селебрітіз, але є новим для українського рекламного простору в контексті живого опитування звичайних людей. Ідею розробила маркетинг-команда Групи Компаній «Нові Продукти», а партнери з #ODDEE Agency допомогли творчо її реалізувати.

 

«Ми переконані: що ближчою є реклама до реального життя, фактичних інтересів цільової аудиторії, то більш зрозумілою вона буде для кінцевого споживача. Саме тому ми хотіли запропонувати легкий і приємний для сприйняття формат, який би давав ту саму емоцію, яку вони переживають за особистого знайомства з новими людьми: цікавість, захоплення, драйв. У світі розвинених інформаційних технологій глядач – менш наївний та більш прискіпливий, тому сучасна реклама не повинна обтяжувати його настирливим спонуканням до дії. Наші нові відеоролики виглядають як якісна короткометражка, що розважає та викликає емпатію, а заразом нативно та асоціативно несе необхідний меседж», – зазначила Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» та співавтор ідеї.

APPSтм презентує характерні обличчя своєї цільової аудиторії – людей, для яких пляшечка легкого модного напою є органічною складовою такого ж легкого та позитивного стилю життя. Вони є відкритими до нового, природними у самовираженні та контактними, а отже – щомиті готовими на несподівану зустріч, яка може принести цікавий досвід. На прогулянці в парку, за грою в пінг-понг, по дорозі до барбера або на шопінг APPSтм завжди сприяє легкій розмові про життя, вподобання та пріоритети.

«У будь-якій компанії друзів завжди є свій "лідер". Він слухає найсвіжішу, трендову музику, рекомендує фільми, бари, книги, задає тон у стилі одягу та піднімає настрій дотепними жартами. Саме він приносить на вечірку оновлений APPS та із задоволенням запалює з ним вечір. Погодьтеся, кожен хоче почуватися таким персонажем, а не послідовником. Через те в комунікації ми відводимо головну роль звичайному споживачеві. Такому, яким він є! Сучасним. Хайповим. Актуальним. Адже нам важливо дізнатися, які ще культурні хвилі формує бурхливе та бунтівне море наших фоловерів у своїх Instagram-профілях, і як ми можемо створити правильний ритм для їхньої яскравої та шаленої молодості», – прокоментував задум Іван Базар, засновник агентства Oddee.

Всього планується випуск 6-ти рекламних роликів. Серед їхніх героїв – співак Самвел Туманян, модель Артур Малімов, трешер Борис Гранкін, затяті мандрівниці Лоліта Лайзан та Марина Батуринець, яскрава блогерка Любов Обущак.

«Наш напій п'ють абсолютно різні люди, з різними інтересами та ціннісними орієнтирами, але їх об'єднує одна важлива риса – вони завжди у пошуках найактуальнішого: як у музиці, так і в брендах одягу, їжі, нових місцях. Вони не тримаються за віджите, завжди ловлять свіжу хвилю і готові поділитися своїми відкриттями з навколишніми», – додала Олена Селютіна.

Нещодавно відбувся рефрешинг асортиментної лінійки APPSтм та вихід нового смаку APPS «Грейпфрут». Сидр має трендовий дизайн у стилі еко – із етикеткою на крафтовому папері, що підкреслює натуральність методики виробництва та статус напою. Оновлений вигляд та смак фігурує в останніх маркетингових активностях бренда. Наприклад, місяць тому завершився грандіозний музичний проект APPS Music & SZIGET: Awards 2019, де «перевдягнений» продукт в оновленому вигляді, а також свіжа новинка з’явилися на екранах вперше – в заставках до студійних лайвів усіх номінантів премії.  Довідка Сидр APPSTM – свіжий слабоалкогольний напій, отриманий шляхом натурального бродіння яблучного соку під впливом чистих культур французьких винних дріжджів; не містить барвників та ароматизаторів, є 100-відсотково живим напоєм. Сьогодні бренд представлений на ринку двома основними продуктами: класичний яблучний сидр і сидр зі смаком вишні, – та рядом смакових сидрів й авторських коктейлів на сидровій основі, які випускаються сезонно або доступні у крафтовій версії в кегах. Для їх виготовлення використовуються виключно натуральні екстракти фруктів і ягід.