Воїни невидимого фронту на варті української фешн-індустрії!

Воїни невидимого фронту на варті української фешн-індустрії!
Саме тому, зараз, як ніколи необхідно підтримувати бізнес, що намагається працювати в умовах війни. Задля збереження економіки, українська влада прийняла низку законопроєктів, які сприятимуть відновленню діяльності українських підприємств, а різноманітні приватні ініціативи додатково стабілізуватимуть економічні ресурси нашої країни.

Однією з таких неординарних та унікальних ініціатив сьогодні став новий сервіс UkrBrandsNow.com, який з’явився на просторах українського Інтернету після початку війни з російськими окупантами. 

UkrBrandsNow.com - не комерційний проект, створений дизайнером інтерфейсів Кирилом Душкою. Він розповідає про українські бренди, що працюють, незважаючи на усі труднощі та перепони.

“Мода не є моєю пристрастю. Проте, мені на думку спала ідея, що в екстремальних умовах війни потрібно підтримати тих, хто може працювати та своєю діяльністю допомагати країні. Реалізовано проект за тиждень, проте я постійно працюю над його розвитком, планую постійно розширювати список представлених брендів і їх категорій”, - розповідає креативний засновник.

На жаль, війна стала шоком для кожної гілки економіки нашої країни. Не стала винятком й індустрія моди, яка опинилася у числі тих, хто найбільше постраждав з перших днів війни. Більшість великих і малих українських виробників одягу, аксесуарів та товарів для дому припинили свою діяльність унаслідок вимушеного переселення, нестачі ресурсів, фінансів, проблеми з логістикою та небезпеку військових ворожих атак. Тому, придбати навіть базовий якісний гардероб стало великою проблемою у більшості регіонів України.

«Ідея прийшла дуже неочікувано, - розповідає Кирило Душка, - коли я виїжджав з Києва, взяв з собою мінімум речей. А через деякий час зрозумів, що навіть просто оновлюючи гардероб, я можу бути корисним Україні – бустити економіку, підтримувати національних виробників, тощо».

Втім, не зважаючи на труднощі, нестачу необхідних ресурсів, брак коштів та інші проблеми, пов’язані з війною, впродовж першого місяця багато виробників спромоглись реорганізувати власне виробництво та доставку і продовжують роботу з метою підтримки економіки всієї країни. 

Проєкт UkrBrandsNow.com створений з метою підтримки індустрії моди та інформування людей про те, які компанії зараз доступні для замовлення.

На сайті доступні жіночі та чоловічі марки одягу, аксесуарів, ювелірні бренди, та різноманітні товари для дому. UkrBrandsNow.com працює як майданчик, де зібрані перевірені дані про бренди, що відновили роботу, а також посилання на соціальні мережі марок для подальшого прямого контакту клієнтів з виробниками.

Наразі, на платформі вже представлено понад 200 брендів, а відвідуваність сайту склала більше 15 000 відвідувачів за перші три тижні.

«Нещодавно я додав англомовну версію веб-сайту. Адже, одна з найважливіших цілей ресурсу - шейрити його за кордон. Багато брендів можуть відправляти одяг у Європу. А це - крутий шанс залучити гроші до української економіки й познайомити світ із молодими українськими дизайнерами, - розповідає енергійний засновник.

Проте і на цьому Кирило планує не зупинятися та має намір активно розвивати ресурс, який не тільки підтримає виробників в умовах війни, а й надалі допоможе українському бізнесу розвиватися, масштабуватися та стати важливим гравцем на ринку міжнародної фен-індустрії.

«Я вже переніс веб-сайт на технологічну платформу. Це допоможе створенні  додаткового корисного функціоналу та покращенню користувацького досвіду»,- розповідає Кирило.

На сайті користувачі можуть не тільки переглянути перелік брендів, які працюють, а й знайти посилання на актуальні контакти фен-виробників.

В свою чергу, представники «модного» бізнесу можуть безкоштовно додати власний український бренд на UkrBrandsNow.com. Для цього їм потрібно залишити запит сайті, в якому вказати назву бренду, електронну пошту, опис діяльності та посилання на Instagram-сторінку або сайт.

Пов'язані теги:

Читайте також: