Однією з таких неординарних та унікальних ініціатив сьогодні став новий сервіс UkrBrandsNow.com, який з’явився на просторах українського Інтернету після початку війни з російськими окупантами.
UkrBrandsNow.com - не комерційний проект, створений дизайнером інтерфейсів Кирилом Душкою. Він розповідає про українські бренди, що працюють, незважаючи на усі труднощі та перепони.
На жаль, війна стала шоком для кожної гілки економіки нашої країни. Не стала винятком й індустрія моди, яка опинилася у числі тих, хто найбільше постраждав з перших днів війни. Більшість великих і малих українських виробників одягу, аксесуарів та товарів для дому припинили свою діяльність унаслідок вимушеного переселення, нестачі ресурсів, фінансів, проблеми з логістикою та небезпеку військових ворожих атак. Тому, придбати навіть базовий якісний гардероб стало великою проблемою у більшості регіонів України.
Втім, не зважаючи на труднощі, нестачу необхідних ресурсів, брак коштів та інші проблеми, пов’язані з війною, впродовж першого місяця багато виробників спромоглись реорганізувати власне виробництво та доставку і продовжують роботу з метою підтримки економіки всієї країни.
Проєкт UkrBrandsNow.com створений з метою підтримки індустрії моди та інформування людей про те, які компанії зараз доступні для замовлення.
Наразі, на платформі вже представлено понад 200 брендів, а відвідуваність сайту склала більше 15 000 відвідувачів за перші три тижні.
Проте і на цьому Кирило планує не зупинятися та має намір активно розвивати ресурс, який не тільки підтримає виробників в умовах війни, а й надалі допоможе українському бізнесу розвиватися, масштабуватися та стати важливим гравцем на ринку міжнародної фен-індустрії.
На сайті користувачі можуть не тільки переглянути перелік брендів, які працюють, а й знайти посилання на актуальні контакти фен-виробників.
В свою чергу, представники «модного» бізнесу можуть безкоштовно додати власний український бренд на UkrBrandsNow.com. Для цього їм потрібно залишити запит сайті, в якому вказати назву бренду, електронну пошту, опис діяльності та посилання на Instagram-сторінку або сайт.