Тож Антон обрав шлях інтернет-магазину, що продавав срібні прикраси на роздріб. Роздрібна торгівля моментально дає зворотній зв’язок, і досі, майже через 10 років від початку, клієнти «Орінго» і їхня думка вкрай важливі для бренду.
Олена Маслова, зараз — головна дизайнерка «Орінго», на той момент вже свідомо прийшла до створення власних ескізів прикрас. На це її спрямувало бажання зрозуміти сутність ювелірного мистецтва: спочатку скуповувала й вивчала каталоги, журнали, ілюстровані видання, далі — вчилася замальовувати ідеї, опановувала технологію литва й інші технічні тонкощі… Звісно, серйозною основою для того, щоб творити красу, стали безліч прочитаних книжок і увібраних шедеврів живопису, години осмислень і роздумів.
Олена розповідає про це так:
- До світу Орінго почали приходити й лишатися люди, що не бажали вдовольнятися просто дорогоцінними металами, що натомість мріяли про різні прикраси, про дивовижне каміння. Вони гідно оцінювали наші ювелірні якість, дизайн і сутність. Завдяки індивідуальності кожної створеної прикраси, мені стало ще цікавіше планувати колекції, шукати каміння й нові образи.
Звісно, на цьому шляху було немало складнощів. Наприклад, було задумано перший в світі конструктор прикрас «Майстер Орінго». Це був карколомний проект, який вдалося втілити лише завдяки незламній вірі у власну ідею. Антон Маслов говорить, що це були півтора року прорахунків, помилок, винаходів, нестачі ресурсів та постійних змін. Врешті-решт конструктор запрацював, але сил і можливостей на його просування у команди вже не лишалося.
Іншим проектом, яким в «Орінго» направду пишаються, є клуб ювелірно-літературної творчості «Екслібрис». Тут орінгівці читають улюблені книжки та також можуть запропонувати ескіз прикраси, що передаватиме власні емоції від книги. Колекція «Екслібрис» налічує закарбовані у сріблі враження від творчості Марка Твена, Михайла Булгакова, Льюїса Керролла, Френсіса Фіцджеральда, Стівена Кінга, Рея Бредбері… А наприкінці минулого року уперше за весь час існування клубу орінгівці надихалися творчістю сучасної письменниці, українки Дари Корній та її «Чарівними істотами українського міфу». Магічні, чарівливі Мавки посідають окреме місце в українському фольклорі, і саме вони дали поштовх до появи неймовірно гарних прикрас, зокрема талісману «Часник-чарівник».
Коментуючи стосунки між співзасновниками, Антон пояснює:
«Мама відповідає за цукерки, а я за те, щоб вони були у гарній обгортці. І разом, кожен своїми інструментами, відповідаємо за те, щоб вони потрапляли до рук людей. Ми обидва — космонавти, що часто втрачають зв’язок із базою, але не один з одним. А ще нам абсолютно немає чого доводити один одному, все і так давно відоме. Треба лише щодня робити свою справу і підтримувати навзаєм».
А Олена додає:
«Справжній успіх справи не приходить без постійної праці, без заглиблення й пошуків з вибраної теми, без розуміння, для кого і для чого потрібно працювати. Але часто буває багато правильної і важкої праці, що не приводить до успіху, та трапляється й успіх без міцного підгрунтя. Лишається просто працювати, шукати нове, розвиватися і вдосконалюватися».
Джерело: brandstory.com.ua