BrandUA 13 янв. 2022 г.

Органічні продукти ОСЬО: якість, підтверджена споживачами!

Рейтинг статьи:7
Органічні продукти ОСЬО: якість, підтверджена споживачами!

Одним з таких  підприємств є відомий український бренд органічної продукції «ОСЬО» від компанії «Органік Експерт».

Офіційно сертифіковані «ОСЬО» овочі і трави вирощуються на сільськогосподарських угіддях неподалік Києва з дотриманням технологій, які відповідають високим світовим стандартам органічного землеробства.

Не зважаючи на свій молодий вік, «ОСЬО» займає лідерські позиції серед постачальників органічної продукції завдяки інноваційному підходу, широкому асортименту звичних й нових, нетипових для України культур та неймовірній харизмі засновниці підприємства Юлії Ворощук. Енергійна та позитивна Юлія гордо називає себе ФЕРМША, постійно шукає нові шляхи для розвитку бізнесу, випускає тематичне видання «ГРАБЛЯPOLITAN» та регулярно ділиться у соцмережах історіями про будні та свята українських фермерів, корисні властивості трав, овочів та іншою цікавою актуальною інформацією. 

«У далекі студентські роки я мріяла стати лікарем, - говорить Юлія, - але мій життєвий шлях привів мене у сільське господарство, яке стало хобі та улюбленою справою життя. Наші органічні овочі ми вирощуємо для українців на українській землі, тому найкращий подарунок для нас - ваші усміхнені дітки, здорові душа й тіло. Я українка, пишаюся цим і вирощую смачні органічні овочі для людей, що живуть поряд зі мною. Саме тому, вже 4 рік поспіль наше підприємство проходить сувору перевірку сертифікаційним органом в Україні Organic Standard і підтверджує статус ORGANIC!».

«Історія нашої компанії розпочалася у 2018 році з того, що ми вирішили посадити ревінь для експортування за кордон, - розповідає засновниця, - проте, у процесі розвитку бізнесу зрозуміли, що  внутрішній ринок України не розвинутий, має великий потенціал і нам тут цікавіше. Сьогодні ми – одне з провідних підприємств-постачальників екологічних продуктів на ринку України. Крім вирощування органічних трав та овочів, активно розвиваємо нові напрямки діяльності: продаж насіння органічних культур, власне виробництво соусів, джемів, варення, солінь ТМ «ОСЬО».

Підприємство пропонує клієнтам такі класичні рослини та овочі, як: редиска, картопля, гарбуз, огірки, цукіні, кукурудзу, помідори. Ще одним напрямком діяльності «Органік Експерт» стало вирощування та популяризація культури споживання ревеню, крім того, підприємство постійно розвивається та експериментує з вирощуванням нових для України культур. 
«Фішкою нашого бренду є вирощування нетипових для України рослин, говорить Юлія. До прикладу, у цьому році це – батат, кейл, бамія, портулак, мізуна, ревінь, мангольд. Таким чином, ми цікаві для широкої аудиторії. Особливо великим попитом у наших споживачів користується кейл, ревінь і батат». 

Для максимальної зручності замовників, підприємство пропонує нову можливість придбати вже готові бокси, що складаються виключно з органічних продуктів. Їх склад постійно змінюється, адже «ОСЬО» пропонує широкий асортимент свіжих овочів та зелені. «Пакуночки здоров’я» можуть придбати прихильники здорового харчування з будь-якого куточку України. Крім того, в 2021 році Юлія запустила доставку свіженьких трав та овочів по Києву, тож клієнти торгової марки відтепер можуть замовити корисні продукти прямо з поля з доставкою до самісіньких дверей.

«Ми довго працювали над пошуком та розробкою власного бренду і сьогодні - стильні та впізнавані, - говорить Юлія, - взагалі, 2021 рік приніс нам чимало випробувань, проте ми успішно подолали усі труднощі та з задоволенням готові підбити підсумки своєї роботи. У 2021 ми самі почали варити з ревеня, вирощеного на наших угіддях чотири ексклюзивні джеми, чотири соуси, а також, з нашого ревіню партнери виготовляють комбучу та пастилу. Крім того, ми продовжили сезон ревеню до 365 днів на рік, оскільки, навчились відправляти заморожений ревінь всією Україною, а наші поля з цією культурою відвідали журналісти багатьох провідних каналів українського ТБ!».

Щодня долаючи власний шлях розвитку та успіху, на якому, звісно ж, були злети і падіння, успіхи й невдачі, сьогодні Юлія є керуючим партнером компанії «Organic Expert Consulting», охоче ділиться досвідом з молодими підприємцями та допомагає їм досягти успіху у вирощуванні сільськогосподарських культур, уникнувши її помилок та «граблів».
«Organic Expert Consulting» допомагає молодим фермерам вирішити цілу низку проблем, пов’язаних з розробкою, впровадженням бізнес плану, дозвільною документацією, підбором кращих культур для вирощування з урахуванням площ і логістичних особливостей господарств. А також пропонує допомогу у важливих питаннях вирощування й реалізації готової продукції.

«Ідея допомагати колегам у вирішенні організаційних моментів з’явилася у мене давно, - говорить Юлія, - сьогодні, ми вже допомогли багатьом молодим фермерам розпочати успішний бізнес, втілити у життя найсміливіші плани та здійснити мрії. Надаємо такі послуги на платній основі, проте, часто просто так підказуємо людям, як краще розвивати бізнес». 

«За останні 10 років, світовий ринок органічної продукції зріс у 20 разів, у 15 разів зріс обсяг експорту з України. Все більше людей хочуть купувати саме органічну продукцію, - ділиться цікавими фактами Юлія, - тому для українців, які прагнуть перетворити органік в успішний бізнес є всі шанси досягти успіху». Україна має унікальні геополітичні можливості для розвитку експорту органічної продукції, адже, територіально ми близько до основних ринків збуту. Крім того, органічна продукція коштує дорожче на 10-30%, так як попит дійсно перевищує пропозицію. 85% органічної продукції з України йде на світовий ринок. Основні країни покупці: Великобританія, Швейцарія, країни ЄС, США, Канада, Японія, Катар і Туреччина. Розуміння зростаючого попиту дозволяє залучати інвестиції в органічний бізнес України, що сприяє його розвитку та зростанню». 

Також, серед переваг органічного бізнесу експертка називає стабільність та передбачуваність органік сегменту серед аграріїв. Наприклад, якщо фермер вирощує органічну малину, то навіть через 5 років, земля залишається родючою. А значить, витрачається менше ресурсів на відновлення природних якостей землі, що знижує витрати. 

«Мені особливо імпонує те, що даний вид бізнесу – соціально відповідальний, приносить користь суспільству і розвиває Україну. Крім того, органічне сільське господарство захищає здоров'я, адже, численні дослідження вказують на взаємозв'язок між пестицидами і хворобами», - говорить Юлія.

Приємною перед новорічною несподіванкою для ТМ «ОСЬО» стала перемога у живому рейтингу виробників України, що мають в асортименті органічну їжу для дітей, в якому лідера обирає споживач.

Связанные теги:

Читайте также: