Карантинне хобі «Супер Йогурт» перетворилося на приватний бізнес

Карантинне хобі «Супер Йогурт» перетворилося на приватний бізнес

Після одужання приніс свій пробний варіант на роботу і колеги захотіли придбати цей йогурт! З цього моменту і почалися перші етапи розвитку ТМ «Супер Йогурт».

Андрій створив групу у вайбері, яка називалася «Рідні та близькі» з якої і почалися перші продажі. Зараз група налічує біля 180 учасників. Крок за кроком, «Супер Йогурт» почав набирати популярності. Хотілося далі популяризувати свою продукцію та знайти для «Супер Йогурту» нові канали збуту. 

Розуміючи, що офлайн продажі у крафтових виробників під час карантину впали,

а досвіду продажів свіжих продуктів онлайн в українських підприємців не багато, Програма USAID АГРО започаткувала серію із чотирьох регіональних онлайн ярмарок у чотирьох регіонах, щоб частково профінансувавши  витрати, зменшити ризики онлайн магазинів які будуть готові спробувати і самих виробників.
Наприклад, АГРО взяла на себе створення фото- і відео- промоційних матеріалів, профінансувало промокампанію в соцмережах і надавало консультації, накопичуючи досвід під час спільних з учасниками Pause&Reflect сесій.

У травні 2021 ТМ «Супер Йогурт» взяв участь у «Великодньому ярмарку Миколаївських крафтовиків» на базі онлайн магазину FreshBazar.  

Упродовж двох тижнів ярмарки, зробили покупки майже 300 осіб, із середнім чеком 330 гривень. Виробники, чий товар продавався на ярмарку, змогли збільшити свої об’єми продажів в середньому на 10-20%; а онлайн магазин отримав додаткових 60% відвідувань.  

«До моменту участі у ярмарці я легковажно ставився до цієї справи і трохи зверхньо дивився на можливість такого бізнесу. Участь у ярмарці допомогла мені змінити свою думку. Я зробив для себе такий висновок: якщо зараз не порину з головою в цей новий проект, то через 10 років пожалкую. Я розпочав шукати приміщення, купив обладнання і зареєструвався в Держспожислужбі. Бізнес із маленьких майже домашніх умов став переростати в справжнє виробництво. Я прийняв таке рішення, так як не дивлячись на відсутність маркетингової стратегії до мене почали звертатися магазини з пропозицією співпраці,» - каже Андрій Гдовський.  

Під час ярмарки продажі "Супер йогурт" зросли на 15%. І на сьогодні ТМ "Супер йогурт" можна придбати не лише на локальних маркетплейсах FreshBazar та "Хлеба и зрелищ ", а також в містах Новий Буг і Одеса. Активна промоція в соціальних мережах Instagram і Facebook додає нових поціновувачів оригінальних смаколиків
В планах у Андрія популяризація «Супер Йогурта» та позиціонування його як якісного продукту з м. Миколаєва.
В майбутньому - відкриття власної эко-ферми з правильными технологіями вирощування корів. «Мій йогурт ніколи не буде містити добавки насіння чіа, або маракуї, лише добавки продукції локального виробника (ягід/фруктів). Це моя принципова позиція». 

Публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО), яка виконується компанією Chemonics International.  Ця публікація відображає думку її авторів та не обов’язково є офіційною точкою зору USAID чи Уряду США. Докладніше про Програму USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО):

 facebook

Связанные теги: