BrandUA 8 июн. 2020 г.

Forever ТЮТЮGIRL in heart: Хто ми? Та чому "ТЮ-ТЮ"

Рейтинг статьи:1
Forever ТЮТЮGIRL in heart: Хто ми? Та чому "ТЮ-ТЮ"

За чотири роки своєї історії бренд закохав у себе тисячі дівчат по всій Україні та далеко за її межами.

Тю-Тю! - автор таких бестселерів, як повітряна спідничка AIRSKIRT та сукня-конструктор AIRDRESS.

Forever ТЮТЮGIRL in heart, - саме ця ідея лежить в основі філософії бренду.
 Бренд «Тю-Тю!»

Назва бренду викликає різні емоції. У когось - позитивні, у когось - не дуже, але точно не лишає байдужим.

- Одного разу клієнтка навіть відмовилася від брендового пакету з написом «Тю-Тю!», тому що засоромилася з ним йти вулицями міста, - згадують засновники бренду.

- Все почалося майже 5 років тому в часи, коли про маркети Всі. Свої мало хто знав, професії «таргетолог» в просторі соцмереж ще не існувало, а тренд на українські бренди лише зароджувався.

«Тю-Тю!» з'явився на ринку як монобренд спідниць-пачок.

- На створення бренду надихнули спідниці-пачки в Європі і Америці, які носять і в повсякденному житті. На українському ринку 5 років тому практично не було вибору повітряних спідниць (крім одиничних екземплярів в магазинах) і загугливши «спідниця-пачка» пошукач не знаходив нічого...

Та все ж таки чому саме «Тю-Тю!»?

- В Європі та Америці короткі пишні пачки називають «TUTU SKIRT», а в нас фраза «Тю!» означає подив, дивакуватість («Тю на тебе, чоловіче! Чи ти не здурів?"»,- Панас Мирний, V, 1955, 225).

 Так, назва «Тю-Тю!» має навмисно епатажну, дещо божевільну і шалену конотацію. Ми цього не заперечуємо. В основі концепції бренду - ідея створювати не зовсім звичні речі, можливо, навіть дещо божевільні, такі, які споріднені духом із справжніми #ТЮТЮGIRL

 

Отже, як ви вже зрозуміли, назва «Тю-Тю!» виникла внаслідок синтезу та гри слів «tutu» англійскою та «Тю!» українською.

ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ

Тю-тю! – вийшов на ринок як перший український монобренд повітряних спідниць. На початку формування місією бренду було зробити AIRSKIRT елементом базового гардероба та ввести в повсякденну розмовну мову слово AIRSKIRT як різновид спідничок.

Першочергово продукт створювався переважно для дівчат 16-20 років, але виявилося, що вік цільової аудиторії виявися дещо старшим – 25-45 років.

«Тю-Тю!» було створено 1 вересня 2015 року в Києві Іриною Кірошка та Олександрою Шпортак.

Першим «Виходом у світ» можна вважати маркет Всі.Свої в жовтні того ж року. Незабутні емоції і спогади - це спостерігати за реакцією відвідувачів на маркеті, коли вони вперше бачили спіднички від «Тю-Тю!». Здавалося, ніби в той момент людина ставала більш радісною.

Участь у маркетах, реклама в соцмережах (а на той час її мало хто запускав), інтерв’ю на ТБ та радіо, прихильність до нашого продукту певних блогерів та тв-зірок, розміщення речей бренду магазинах у ТЦ дали перший потік клієнтів та скромну популярність.

На створення першої колекції та початкові маркетингові витрати знадобилося 1 тисяча доларів власних заощаджень.

Перші два роки були насичені новим досвідом та факапами. Наприклад, чого тільки вартують історії про співробітництво з виробництвами на аутсорсі. Думаю, що такі історії знайомі багатьом українським брендам.

Якби ви попросили назвати три найбільш провальних кроки/рішення, які я би хотіла уникнути, маючи подібний досвід, то це були б: робота з виробництвами виключно на довірі, відсутність домовленостей щодо виходу/закриття проекту з бізнес-партнером, поспіх у рішеннях.

Перший топовий продукт бренду – спідниця-пачка AIRSKIRT

За основу була узята легендарна спідниця пачка. Ми адаптували її до нашого уявлення про ідеальну пачку – обрали найкращу тканину, підкладку, модель.

Після AIRSKIRT виникла ідея створити авторську розробку бренду - AIRDRESS – унікальну сукню-конструктор зі знімними спідничками. Особливість і неповторність AIRDRESS в тому, що це сукня-конструктор, у створенні якої клієнт бере безпосередню участь – самостійно обирає колір, модель, матеріал, довжину верха і знімної спіднички.

Клієнти мають можливість обрати свою ідеальну спідницю пачку будь-якого відтінку (палітра зі 150 відтінків), розміру і довжини.

AIRDRESS складається із двох частин - верха і знімної спіднички, які разом створюють унікальну сукню. Ця сукня має тисячі комбінацій і варіантів. Тобто клієнт долучається до процесу створення своєї сукні – експериментрує, комбінує, міксує різні поєднання, кастомізує.

«Тю-Тю» випустив багато інших моделей, проте саме AIRSKIRT та AIRDRESS є знаковими для бренду, його візитівкою.
Бренд «Тю-Тю!»
Бренд «Тю-Тю!»
Бренд «Тю-Тю!»

ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ

2019 рік виявився переломним для бренду, адже сталися певні зміни в компаніі – одна зі співзасновниць бренду Олександра Шпортак залишила проект.

Протягом 2019 року Тю-Тю розпродавав залишки минулих колекцій, продовжував випускати свої топові продукти та запустив новий напрямок – «ТЮ-ТЮ!» Home (товари для закоханих у свій дім).

Великі плани на 2020-й рік через карантин довелося поставити на паузу та відкласти випуск запланованої нової колекції.
Будемо відвертими – у бренду продажі впали у період карантину. Проте не розслабляємося – продовжуємо працювати, планувати, мріяти).

Бренд «Тю-Тю!» представлений в київському шоурумі Showrooms на Шота Руставелі, 24. У період карантину шоурум було зачинено. Ми продовжуємо виконувати виключно індивідуальні замовлення та продавати речі, які є на складі. Звичайно, на період карантину запровадили безкоштовну доставку. 

 

Власниці Ірині Кірошка потрібен був час аби переосмислити бренд, обміркувати майбутні вектори розвитку.
Бренд «Тю-Тю!»

Связанные теги:

Читайте также: