Тю-Тю! — нішевий виробник одягу для справжньої ТЮТЮGIRL

Вже понад 4 роки Тю-Тю! створює особливі, незвичайні, трішки божевільні, концептуальні речі, які зрозуміє та відчує не кожна.
За чотири роки своєї історії бренд закохав у себе тисячі дівчат по всій Україні та далеко за її межами.
Тю-Тю! — автор таких бестселерів, як повітряна спідничка AIRSKIRT та сукня-конструктор AIRDRESS.
Forever ТЮТЮGIRL in heart, — саме ця ідея лежить в основі філософії бренду.
Назва бренду викликає різні емоції. У когось — позитивні, у когось — не дуже, але точно не лишає байдужим.
— Одного разу клієнтка навіть відмовилася від брендового пакету з написом «Тю-Тю!», тому що засоромилася з ним йти вулицями міста, — згадують засновники бренду.

Читайте также: XROOM.APP: Как личная потребность стала популярным сервисом
Читайте также: Uspix: Бренд, який сповідує натуральність
— Все почалося майже 5 років тому в часи, коли про маркети Всі. Свої мало хто знав, професії «таргетолог» в просторі соцмереж ще не існувало, а тренд на українські бренди лише зароджувався.
«Тю-Тю!» з’явився на ринку як монобренд спідниць-пачок.
— На створення бренду надихнули спідниці-пачки в Європі і Америці, які носять і в повсякденному житті. На українському ринку 5 років тому практично не було вибору повітряних спідниць (крім одиничних екземплярів в магазинах) і загугливши «спідниця-пачка» пошукач не знаходив нічого ..
Та все ж таки чому саме «Тю-Тю!»?
— В Європі та Америці короткі пишні пачки називають «TUTU SKIRT», а в нас фраза «Тю!» означає подив, дивакуватість («Тю на тебе, чоловіче! Чи ти не здурів?»»,- Панас Мирний, V, 1955, 225).
Отже, як ви вже зрозуміли, назва «Тю-Тю!» виникла внаслідок синтезу та гри слів «tutu» англійскою та «Тю!» українською.
Так, назва «Тю-Тю!» має навмисно епатажну, дещо божевільну і шалену конотацію. Ми цього не заперечуємо. В основі концепції бренду — ідея створювати не зовсім звичні речі, можливо, навіть дещо божевільні, такі, які споріднені духом із справжніми #ТЮТЮGIRL
ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ

Тю-тю! – вийшов на ринок як перший український монобренд повітряних спідниць. На початку формування місією бренду було зробити AIRSKIRT елементом базового гардероба та ввести в повсякденну розмовну мову слово AIRSKIRT як різновид спідничок.
Першочергово продукт створювався переважно для дівчат 16-20 років, але виявилося, що вік цільової аудиторії виявися дещо старшим – 25-45 років.
«Тю-Тю!» було створено 1 вересня 2015 року в Києві Іриною Кірошка та Олександрою Шпортак.
Першим «Виходом у світ» можна вважати маркет Всі.Свої в жовтні того ж року. Незабутні емоції і спогади — це спостерігати за реакцією відвідувачів на маркеті, коли вони вперше бачили спіднички від «Тю-Тю!». Здавалося, ніби в той момент людина ставала більш радісною.
На створення першої колекції та початкові маркетингові витрати знадобилося 1 тисяча доларів власних заощаджень.
Участь у маркетах, реклама в соцмережах (а на той час її мало хто запускав), інтерв’ю на ТБ та радіо, прихильність до нашого продукту певних блогерів та тв-зірок, розміщення речей бренду магазинах у ТЦ дали перший потік клієнтів та скромну популярність.
Перші два роки були насичені новим досвідом та факапами. Наприклад, чого тільки вартують історії про співробітництво з виробництвами на аутсорсі. Думаю, що такі історії знайомі багатьом українським брендам.
Якби ви попросили назвати три найбільш провальних кроки/рішення, які я би хотіла уникнути, маючи подібний досвід, то це були б: робота з виробництвами виключно на довірі, відсутність домовленостей щодо виходу/закриття проекту з бізнес-партнером, поспіх у рішеннях.
Перший топовий продукт бренду – спідниця-пачка AIRSKIRT
За основу була узята легендарна спідниця пачка. Ми адаптували її до нашого уявлення про ідеальну пачку – обрали найкращу тканину, підкладку, модель.
Клієнти мають можливість обрати свою ідеальну спідницю пачку будь-якого відтінку (палітра зі 150 відтінків), розміру і довжини.

Читайте также: Вадим Синегин: Это кажется невозможным, но лишь пока не будет сделан
Читайте также: Браслеты Morza — наша миссия указывать путь
Після AIRSKIRT виникла ідея створити авторську розробку бренду — AIRDRESS – унікальну сукню-конструктор зі знімними спідничками. Особливість і неповторність AIRDRESS в тому, що це сукня-конструктор, у створенні якої клієнт бере безпосередню участь – самостійно обирає колір, модель, матеріал, довжину верха і знімної спіднички.
AIRDRESS складається із двох частин — верха і знімної спіднички, які разом створюють унікальну сукню. Ця сукня має тисячі комбінацій і варіантів. Тобто клієнт долучається до процесу створення своєї сукні – експериментрує, комбінує, міксує різні поєднання, кастомізує.
«Тю-Тю» випустив багато інших моделей, проте саме AIRSKIRT та AIRDRESS є знаковими для бренду, його візитівкою.
ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ
2019 рік виявився переломним для бренду, адже сталися певні зміни в компаніі – одна зі співзасновниць бренду Олександра Шпортак залишила проект.
Власниці Ірині Кірошка потрібен був час аби переосмислити бренд, обміркувати майбутні вектори розвитку.
Протягом 2019 року Тю-Тю розпродавав залишки минулих колекцій, продовжував випускати свої топові продукти та запустив новий напрямок – «ТЮ-ТЮ!» Home (товари для закоханих у свій дім).
Великі плани на 2020-й рік через карантин довелося поставити на паузу та відкласти випуск запланованої нової колекції.
Будемо відвертими – у бренду продажі впали у період карантину. Проте не розслабляємося – продовжуємо працювати, планувати, мріяти).
Бренд «Тю-Тю!» представлений в київському шоурумі Showrooms на Шота Руставелі, 24. У період карантину шоурум було зачинено. Ми продовжуємо виконувати виключно індивідуальні замовлення та продавати речі, які є на складі. Звичайно, на період карантину запровадили безкоштовну доставку.

Читайте также: Як трансформується малий інтернет бізнес. Домовялємось про зустріч з підприємцями.
Читайте также: LookBook: Ukrainian brand GA.EVA
Після відкриття плануємо запускати рекламу в соцмережах з акцентом на наш шоурум. Ми думаємо, що після відміни карантину потрібен буде час, аби ситуація стабілізувалася. Ринок зміниться. Вплив онлайну посилиться. Вже зараз потрібно готуватися до цього.
В умовах карантину дещо переосмислили заплановані нові моделі та вирішили удосконалити присутність бренду он-лайн.
Зараз активно працюємо над створенням оновленого сайту, посилюємо онлайн-присутність бренду на міжнародному ринку, налагоджуємо реалізацію продукції на різних маркетплейсах, розвиваємо напрямок ТЮ-ТЮ!» Home. Окрім того, готуємо осінню та круїзну колекції, розширюємо асортимент спідниць-пачок та суконь-конструкторів.
Карантин дав можливість зупинится і обміркувати, куди і як рухається бренд. А рухатися є куди, адже присутнє велике бажання продовжувати створювати речі для #ТЮТЮGIRL.
До речі, дуже зворушливий момент під час карантину, це коли клієнти надсилають фото у речах бренду і пишуть, що вже не можуть дочекатися того особливого часу, коли нарешті «вигуляють» свої спідниці та сукні від «Тю-Тю!»
Джерело: brandstory.com.ua
#
По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com
#
Другие кейсы и советы на нашем сайте:
#
Читайте также: Как открыть свой бренд одежды: пошаговая инструкция
Читайте также: От идеи до реализации: как создавалась компания YouControl
#
Читайте также: Как создавался бренд ресторана здоровой кухни – Гайя
Читайте также: ТМ O’Kroshka: развлечения для маленьких и больших крошек
#
Читайте также: Восемь шагов раскрутки бренда с помощью PR. Советы от Эла Райса (Ries&Ries, США)
Читайте также: Непрерывное управление эффективностью: новые правила 2020
#
Интересные публикации:
#
Читайте также: Олег Михайлов и Ярослав Яковенко основатели Woolkrafts — создали «тепло, которое можно подарить»
Читайте также: Стучитесь и вам откроют. Наиболее эффективные способы продвижения – опыт украинских производителей
#
Читайте также: Шкварка — присмачує життя, засолоджує буденність. Відродження українських страв для святкового застілля
Читайте также: Картина маслом. Нужен ли крафтовым производителям бренд? Мнения фундаторов.
#
Читайте также: KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также: New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ
#
Читайте также: Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также: Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых
#
Читайте также: LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении
#