Якщо сидр – то APPS: старт рекламної кампанії нового формату, де цільова аудиторія говорить сама за себе

Бренд легких актуальних сидрів APPSтм запускає в мережі інтернет серію відеороликів, що мають на меті представити споживачеві оновлений дизайн улюбленого напою, а також новинку в асортименті – освіжний літній APPS «Грейпфрут». Рекламна кампанія із просування ребрендованої лінійки розпочинається 4 липня і триватиме до осені.

В основу нових відео ліг формат документального бліц-інтерв’ю, героями якого виступили представники цільової аудиторії APPSтм – харизматична міська молодь, що вміє відчути «самий сидр» життя. Цей формат – популярний у світі для репрезентації біографій селебрітіз, але є новим для українського рекламного простору в контексті живого опитування звичайних людей. Ідею розробила маркетинг-команда Групи Компаній «Нові Продукти», а партнери з #ODDEE Agency допомогли творчо її реалізувати.

«Ми переконані: що ближчою є реклама до реального життя, фактичних інтересів цільової аудиторії, то більш зрозумілою вона буде для кінцевого споживача. Саме тому ми хотіли запропонувати легкий і приємний для сприйняття формат, який би давав ту саму емоцію, яку вони переживають за особистого знайомства з новими людьми: цікавість, захоплення, драйв. У світі розвинених інформаційних технологій глядач – менш наївний та більш прискіпливий, тому сучасна реклама не повинна обтяжувати його настирливим спонуканням до дії. Наші нові відеоролики виглядають як якісна короткометражка, що розважає та викликає емпатію, а заразом нативно та асоціативно несе необхідний меседж», – зазначила Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» та співавтор ідеї.

APPSтм презентує характерні обличчя своєї цільової аудиторії – людей, для яких пляшечка легкого модного напою є органічною складовою такого ж легкого та позитивного стилю життя. Вони є відкритими до нового, природними у самовираженні та контактними, а отже – щомиті готовими на несподівану зустріч, яка може принести цікавий досвід. На прогулянці в парку, за грою в пінг-понг, по дорозі до барбера або на шопінг APPSтм завжди сприяє легкій розмові про життя, вподобання та пріоритети.

«У будь-якій компанії друзів завжди є свій «лідер». Він слухає найсвіжішу, трендову музику, рекомендує фільми, бари, книги, задає тон у стилі одягу та піднімає настрій дотепними жартами. Саме він приносить на вечірку оновлений APPS та із задоволенням запалює з ним вечір. Погодьтеся, кожен хоче почуватися таким персонажем, а не послідовником. Через те в комунікації ми відводимо головну роль звичайному споживачеві. Такому, яким він є! Сучасним. Хайповим. Актуальним. Адже нам важливо дізнатися, які ще культурні хвилі формує бурхливе та бунтівне море наших фоловерів у своїх Instagram-профілях, і як ми можемо створити правильний ритм для їхньої яскравої та шаленої молодості», – прокоментував задум Іван Базар, засновник агентства Oddee.

Всього планується випуск 6-ти рекламних роликів. Серед їхніх героїв – співак Самвел Туманян, модель Артур Малімов, трешер Борис Гранкін, затяті мандрівниці Лоліта Лайзан та Марина Батуринець, яскрава блогерка Любов Обущак.

«Наш напій п’ють абсолютно різні люди, з різними інтересами та ціннісними орієнтирами, але їх об’єднує одна важлива риса – вони завжди у пошуках найактуальнішого: як у музиці, так і в брендах одягу, їжі, нових місцях. Вони не тримаються за віджите, завжди ловлять свіжу хвилю і готові поділитися своїми відкриттями з навколишніми», – додала Олена Селютіна.

Нещодавно відбувся рефрешинг асортиментної лінійки APPSтм та вихід нового смаку APPS «Грейпфрут». Сидр має трендовий дизайн у стилі еко – із етикеткою на крафтовому папері, що підкреслює натуральність методики виробництва та статус напою. Оновлений вигляд та смак фігурує в останніх маркетингових активностях бренда. Наприклад, місяць тому завершився грандіозний музичний проект APPS Music & SZIGET: Awards 2019, де «перевдягнений» продукт в оновленому вигляді, а також свіжа новинка з’явилися на екранах вперше – в заставках до студійних лайвів усіх номінантів премії.

 Довідка

Сидр APPSTM – свіжий слабоалкогольний напій, отриманий шляхом натурального бродіння яблучного соку під впливом чистих культур французьких винних дріжджів; не містить барвників та ароматизаторів, є 100-відсотково живим напоєм. Сьогодні бренд представлений на ринку двома основними продуктами: класичний яблучний сидр і сидр зі смаком вишні, – та рядом смакових сидрів й авторських коктейлів на сидровій основі, які випускаються сезонно або доступні у крафтовій версії в кегах. Для їх виготовлення використовуються виключно натуральні екстракти фруктів і ягід.

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже більше 15 років і входить до Реєстру великих платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає більше 1500 чоловік. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок по всьому світу.

Група Компаній виробляє 42 найменування продуктів під 13 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Сайт: http://www.newproducts.ua/

Хочешь поделится кейсом на BrandStory ?

Присылайте ваш кейс  на  brandstory.n@gmail.com  В теме письма укажите: мнение: «кейс _ название статьи».  Если ваш текст окажется интересным и полезным – мы его опубликуем! Ждем ваших экспертных мнений и кейсов!

#

Примеры успешных кейсов на сайте:

#
Читайте также: Нейминг и брендинг от Creative Agency Press для event агентства в Майями
Читайте также: Мы работаем со звездами! Скрытый смысл логотипа билетного оператора Showmart… Как создавали образ  
Читайте также: Подключайся и слушай! Новый стиль для «Наше Радіо» от Logofactory

#

Читайте также: Коровка Эку-у-уня или плетеная корзинка – кто победил? Сеть Эко-Лавка провела ребрендинг
Читайте также: Игровой персонаж в сегменте фермерских продуктов. Как добрый жизнерадостный образ повысил потребительский интерес

#

Читайте также: О чем говорят мужчины: Man to Man talk. Логотип для пивного магазина от LogoFactory
Читайте также: Як би виглядав #10yearschallange «Нової пошти», «Розетки», «Ощадбанку» та інших українських брендів
#
Читайте также:  Крылатая аптека. Кейс очаровательного фирменного стиля аптеки Rumeli70 (Стамбул)
Читайте также: Чем берут потребителя великие компании. 17 лучших реклам на все времена
#
Читайте также: Best Absolut Vodka: Печатная реклама всех времен
Читайте также: «Just Do It» от Nike – слоган №1 в мире!
#
Читайте также: Брендинг — зачем компании создавать бренд? Этапы создания бренда на примере Uber
Читайте также: 10 великих бизнес-империй. Истории величайших компаний современности
#
Читайте также: Экскурс до цікавих кейсів: бренд Eurovision 2017 от  banda.agency +republique. Згадаємо як це було 
Читайте также:  Инновация плюс провокация: «Новые Продукты» выпустил алко-энергетический напиток Diablo™
#

Возможно вам также будет интересно:

#

Читайте также: Как знания о работе человеческого мозга могут помочь бизнесу
Читайте также: Как составить УТП для бизнеса: 8 успешных сценариев
#
Читайте также: 10 причин использовать маркетинг-кит в бизнесе
Читайте также: Инфографика: На что жалуется украинский бизнес
#
Читайте также: Ваш бренд помогает или мешает вам?
Читайте также: Правило взаимного обмена навязывает долги
#
Читайте также: Названы сервисы, которые стали must have для деловых людей
Читайте также: Психология влияния: Правило взаимного обмена является универсальным
 #
Читайте также: Система признательности: взаимный обмен «Дай» и «Бери»
Читайте также: Путь клиента: узнайте, что делают 81% В2В

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов