Вирощуванням риби «Kind fish»займається ще з 2002 року, однак вийшла на українсткий ринок з власною продукціє аж у 2017 році. Заснували компанію та керують нею сім’я — Юрій та Світлана Заболотні.
За словами Світлани, співзасновниці «Kind Fish», історія виникнення бренду почалася з авантюри. Її чоловік, Юрій, засновник, разом зі своїм батьком вирішили займатися цим бізнесом адже вважали його фінансово вигідним. Незважаючи на те, що осетр зріє від 8 років і за ним постійно потрібно піклуватися, вони вирішили спробувати і придбали декілька партій мальків.
— Наша компанія – це наша родина, ми разом вже 10 років. Найскладнішим, найвідповідальнішим був момент, коли ми прийняли рішення познайомити широкий загал українців з нашою продукцією. Це було в 2017 році, коли ми зрозуміли, що якість виготовленої ікри, пакування, зберігання, відповідність законодавству України – все готове, — згадують Юрій та Світлана.
До 2014 року ферма, на якій вирощували осетра, знаходилась у Криму, та згодом «Kind fish» переїхали у Київ, де купили декілька басейнів. Тут же було отримано перший нерест. З 2016 року ферма розміщується у смт. Іванків, Київська область. Тепер ТМ «Kind fish» знана на всю Україну, а її продукцію можна знайти у профільних магазинах. Ікру отримують тільки прижиттєвим методом, а отже риба залишається живою та здоровою і може нереститися кожні 2-3 роки.
Читайте также: Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи
Читайте также: Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
— Назва нашої торгової марки «Кайнд Фіш» перекладається з англійської мови як «добра риба». Ми хотіли втілити в назві наше добре ставлення до кожної рибки (через збереження їхнього життя під час отримання ікри), їхній добрий норов щодо співпраці. Логотип у вигляді доброзичливого осетра в колі з ікринок я намалювала олівцями, веб-дизайнери його відцифрували, — розповідає Світлана.
— Як будували бізнес-стратегію просування товару на ринок?
— В 2017 році після отримання великої кількості ікри і за наявності досконалої технології виготовлення ми почали працювати над збутом. Я зверталася до торгових мереж, надавала зразки для дегустації до категорійних відділів, далі ми узгоджували умови роботи і починали з’являтися в мережах.
Якоїсь певної стратегії не було. Було інтуїтивне розуміння що за чим робити, як зацікавити споживача звернути увагу на наш продукт, як поділитися з читачами в соцмережах. Та найголовніше, що нас підбадьорює – це схвальні відгуки від всіх, хто смакував ікрою «Кайнд Фіш».
Для заохочення покупців ми проводимо дегустації і презентації прямо в місцях продажу. Для мене важливо проводити їх самій, щоб окрім смаку познайомити людей з нашою історією та філософією. Такі заходи є цікавими і для нас і для людей, ми прислухаємось до їхніх думок і вражень, а вони відкривають для себе українського виробника осетрової ікри. Що не працює – сказати важко. Мабуть, коли продавець в магазині не куштував і не знає, що і сказати про товар, то продажі в цьому місці будуть вкрай низькими.
— У чому відмінна особливість вашої продукції від існуючих виробників?
— В кожного виробника ікра має свій смак, свою м’якість і соковитість. Навіть ікру з одної риби кожен виробник виготовить по-різному, адже у всіх є фірмовий стиль і секрет приготування.
Читайте также: ГК «UKRAVIT» – аграрные первопроходцы. Как Виталий Ильченко изменил восприятие украинских компаний на мировом рынке
Читайте также: 20-летие Saturn: Александр Громыко о том, как создать производство европейского масштаба
Щодо нашої відмінності, то ми пропонуємо, окрім традиційної, осетрову ікру без жодних консервантів. Тільки ікра і сіль. Читач одразу спитає: а який тоді термін придатності і умови зберігання? За температури -2…-4оС така ікра зберігається протягом 8 місяців завдяки пастеризації. Всі «корисності» залишаються в ікрі. До того ж, всі баночки вакуумуються, в них не відбувається окислення жирів.
— Які плани на найближче майбутнє ?
— В найближчі 5 років ми маємо перспективу виробляти до 500 кг осетрової ікри щорічно. Це великий об’єм, нам можуть знадобитися додаткові місця, умови і методи продажу. Та вже сьогодні ми чітко бачимо, що попит в Україні поки що більший за пропозицію, ринок розвивається, легальний виробник витісняє контрабанду.
Джерело: brandstory.com.ua
#
По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com
#
Другие публикации в разделе Зроблено в Україні:
#
Читайте также: KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также: New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ
#
Читайте также: Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также: Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых
#
Читайте также: LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении
#
Читайте также: Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
Читайте также: Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи
#
Публикации в рубрике Игроки рынка:
#
Читайте также: ГК «UKRAVIT» – аграрные первопроходцы. Как Виталий Ильченко изменил восприятие украинских компаний на мировом рынке
Читайте также: 20-летие Saturn: Александр Громыко о том, как создать производство европейского масштаба
#
Читайте также: Разделяй и управляй: история одного производства и двух брендов
Читайте также: Алекс Лисситса. Как за пять лет построить бизнес
#
Читайте также: Стефан Деренонкурт: для создания Великих Вин Украины у «Шабо» есть всё
Читайте также: Олексій Луговий, директор «УкрАгроЦентру»: Ми поруч з фермером в режимі 24/7
#
Читайте также: Николай Толмачев: Слово «кризис» для меня ничего не значит, в любой проблеме я ищу ресурс для развития
Читайте также: Гендиректор DCH Real Estate: Мы закономерно заинтересовались ТРЦ Respublica
#
Читайте также: Евгений Шевченко, гендиректор Carlsberg Ukraine: В первую очередь, мы – пивовары, занимающие лидирующую позицию на рынке
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
#
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
#
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#