Як народжується ікра від KIND FISH. Або історія успіху родинного бізнесу сім’ї Заболотних

Вирощуванням риби «Kind fish»займається ще з 2002 року,  однак вийшла на українсткий ринок з власною продукціє аж у 2017 році. Заснували компанію та керують нею сім’я  — Юрій та Світлана Заболотні.

За словами Світлани, співзасновниці «Kind Fish»,  історія виникнення бренду почалася з авантюри. Її чоловік, Юрій, засновник, разом зі своїм батьком вирішили займатися цим бізнесом адже вважали його фінансово вигідним. Незважаючи на те, що осетр зріє від 8 років і за ним постійно потрібно піклуватися, вони вирішили спробувати і придбали декілька партій мальків.

— Наша компанія – це наша родина, ми разом вже 10 років. Найскладнішим, найвідповідальнішим був момент, коли ми прийняли рішення познайомити широкий загал українців з нашою продукцією. Це було в 2017 році, коли ми зрозуміли, що якість виготовленої ікри, пакування, зберігання, відповідність законодавству України – все готове, — згадують Юрій та Світлана.

До 2014 року ферма, на якій вирощували осетра, знаходилась у Криму, та згодом «Kind fish» переїхали у Київ, де купили декілька басейнів. Тут же було отримано перший нерест. З 2016 року ферма розміщується у смт. Іванків, Київська область. Тепер ТМ «Kind fish» знана на всю Україну, а її продукцію можна знайти у профільних магазинах. Ікру отримують тільки прижиттєвим методом, а отже риба залишається живою та здоровою і може нереститися кожні 2-3 роки.

Читайте также: Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи
Читайте также:  Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL

— Назва нашої торгової марки «Кайнд Фіш» перекладається з англійської мови як «добра риба». Ми хотіли втілити в назві наше добре ставлення до кожної рибки (через збереження їхнього життя під час отримання ікри), їхній добрий норов щодо співпраці. Логотип у вигляді доброзичливого осетра в колі з ікринок я намалювала олівцями, веб-дизайнери його відцифрували,  — розповідає Світлана.

— Як будували бізнес-стратегію просування товару на ринок?

— В 2017 році після отримання великої кількості ікри і за наявності досконалої технології виготовлення ми почали працювати над збутом. Я зверталася до торгових мереж, надавала зразки для дегустації до категорійних відділів, далі ми узгоджували умови роботи і починали з’являтися в мережах.

Якоїсь певної стратегії не було. Було інтуїтивне розуміння що за чим робити, як зацікавити споживача звернути увагу на наш продукт, як поділитися з читачами в соцмережах. Та найголовніше, що нас підбадьорює – це схвальні відгуки від всіх, хто смакував ікрою «Кайнд Фіш».

Для заохочення покупців ми проводимо дегустації і презентації прямо в місцях продажу. Для мене важливо проводити їх самій, щоб окрім смаку познайомити людей з нашою історією та філософією. Такі заходи є цікавими і для нас і для людей, ми прислухаємось до їхніх думок і вражень, а вони відкривають для себе українського виробника осетрової ікри. Що не працює – сказати важко. Мабуть, коли продавець в магазині не куштував і не знає, що і сказати про товар, то продажі в цьому місці будуть вкрай низькими.

— У чому відмінна особливість вашої продукції  від існуючих виробників?

— В кожного виробника ікра має свій смак, свою м’якість і соковитість. Навіть ікру з одної риби кожен виробник виготовить по-різному, адже у всіх є фірмовий стиль і секрет приготування.

Читайте также:  ГК «UKRAVIT» – аграрные первопроходцы. Как Виталий Ильченко изменил восприятие украинских компаний на мировом рынке
Читайте также:  20-летие Saturn: Александр Громыко о том, как создать производство европейского масштаба

Щодо нашої відмінності, то ми пропонуємо, окрім традиційної, осетрову ікру без жодних консервантів. Тільки ікра і сіль. Читач одразу спитає: а який тоді термін придатності і умови зберігання? За температури -2…-4оС така ікра зберігається протягом 8 місяців завдяки пастеризації. Всі «корисності» залишаються в ікрі. До того ж, всі баночки вакуумуються, в них не відбувається окислення жирів.

— Які плани на найближче майбутнє ?

— В найближчі 5 років ми маємо перспективу виробляти до 500 кг осетрової ікри щорічно. Це великий об’єм, нам можуть знадобитися додаткові місця, умови і методи продажу. Та вже сьогодні ми чітко бачимо, що попит в Україні поки що більший за пропозицію, ринок розвивається, легальний виробник витісняє контрабанду.

Джерело: brandstory.com.ua

 

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

 

Другие публикации в разделе Зроблено в Україні:

#

Читайте также:  KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также:  New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ

#

Читайте также:  Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также:  Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых

#

Читайте также:  LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении

#

Читайте также:  Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
Читайте также:  Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#

Читайте также:  ГК «UKRAVIT» – аграрные первопроходцы. Как Виталий Ильченко изменил восприятие украинских компаний на мировом рынке
Читайте также:  20-летие Saturn: Александр Громыко о том, как создать производство европейского масштаба

#

Читайте также:  Разделяй и управляй: история одного производства и двух брендов
Читайте также:  Алекс Лисситса. Как за пять лет построить бизнес

#

Читайте также:  Стефан Деренонкурт: для создания Великих Вин Украины у «Шабо» есть всё
Читайте также:  Олексій Луговий, директор «УкрАгроЦентру»: Ми поруч з фермером в режимі 24/7

#

Читайте также:  Николай Толмачев: Слово «кризис» для меня ничего не значит, в любой проблеме я ищу ресурс для развития
Читайте также:  Гендиректор DCH Real Estate: Мы закономерно заинтересовались ТРЦ Respublica

#

Читайте также:  Евгений Шевченко, гендиректор Carlsberg Ukraine: В первую очередь, мы – пивовары, занимающие лидирующую позицию на рынке
Читайте также:  Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия

#

Читайте также:  Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
Читайте также:  Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства

#

Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»

#

 

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов