Віталій Мельник, Віце-президент UDP: Декілька невідомих фактів, як з занедбаної труби мотоциклетного заводу створили мистецький об’єкт

Віталій Мельник, віце-президент з розвитку інноваційних парків UDP

Маяк Інновацій днями знову став центром перформансу – цього разу за допомогою світлотехнічного шоу UNIT.City привітав киян з Днем міста (якщо пропустили, обов’язково подивіться відео на сторінці Юніту). 

Хочу розповісти декілька невідомих вам фактів про те, як ми з занедбаної труби мотоциклетного заводу створили мистецький об’єкт:

– на втілення реновації, з моменту народження ідеї – до відкриття проєкту, команді UDP девелоперська компанія знадобилося трохи більше року. 

– в ході реалізації нам довелось дещо змінювати технічну концепцію. Запланованих надпотужних трьох прожекторів для проміня Маяка виявилось недостатньо, візуальний ефект був не той, якого ми прагнули досягти – зараз їх шість. Збільшили бюджет.

Керувались лише одним принципом – зробити достойно, щоб гордість, і жодних компромісів. 


– бачили міст між трубою та бізнес-кампусами? Колеги з проєктного відділу й зараз знають на пам’ять розмір склопакетів які використані для його створення – 3м х 4,5м. Такий формат є дуже нетиповим. Раділи, коли знайшли ту єдину компанію в Україні, яка здатна їх виробити для нашого UNIT.City. 

Потім було відкриття, перемога у міжнародному конкурсі LIT Lighting Design Awards, локальні перформанси та всеукраїнські акції підтримки…

До речі, Маяк можна состерігати з будь-якого куточку Києва щодня впродовж години після заходу сонця.

Джерело особиста сторінка автора: www.facebook.com

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

Другие кейсы и советы на нашем сайте: 

#

Читайте также: Как открыть свой бренд одежды: пошаговая инструкция

Читайте также: От идеи до реализации: как создавалась компания YouControl

#

Читайте также: Как создавался бренд ресторана здоровой кухни – Гайя

Читайте также: ТМ O’Kroshka: развлечения для маленьких и больших крошек

#

Читайте также: Восемь шагов раскрутки бренда с помощью PR. Советы от Эла Райса (Ries&Ries, США)

Читайте также: Непрерывное управление эффективностью: новые правила 2020

#

Интересные публикации:

#

Читайте также:  Олег Михайлов и Ярослав Яковенко основатели Woolkrafts — создали «тепло, которое можно подарить»
Читайте также:  Стучитесь и вам откроют. Наиболее эффективные способы продвижения – опыт украинских производителей

#

Читайте также:  Шкварка — присмачує життя, засолоджує буденність. Відродження українських страв для святкового застілля
Читайте также:  Картина маслом. Нужен ли крафтовым производителям бренд? Мнения фундаторов.   

#

Читайте также:  KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также:  New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ

#

Читайте также:  Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также:  Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых

#

Читайте также:  LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении

#

Читайте также:  Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
Читайте также:  Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи