Vedstar: Як успішно працювати з українськими та іноземними партнерами по всьому світу

Історія Vedstar розпочалась у 2009 р., коли Павло та Світлана Овадчуки заснували компанію Імексброк.

Вона успішно працювала як з українськими, так і з іноземними партнерами по всьому світу. 

В 2018 році Імексброк виросла настільки, що засновники прийняли рішення провести реструктуризацію бізнесу і стати групою компаній в склад якої увійшов новий проект Vedstar, який очолила Світлана Овадчук.

Vedstar надає послуги по аналізу, розробці та впровадженню моделей поставки товарів, супроводу імпорто-експортних операцій, митному оформленню, тарифному регулюванню та багатьом іншим питанням, які виникають при веденні зовнішньоекономічної діяльності.

Чому ми почали цим займатись

Ідея створення Vedstar виникла аж після 9 років роботи в сфері митно-логістичних послуг. Ми неодноразово пройшли через усі труднощі, з якими зіштовхується бізнес при веденні зовнішньоекономічних операцій: починаючи від виписування правильних зовнішньоекономічних контрактів і закінчуючи перепонами, які виникали при митному оформленні вантажів.

Саме тому ми вирішили створити компанію, яка може закрити всі потреби на всіх етапах поставки імпортно-експортних операцій.

— Ми створюємо рішення, які дозволяють робити поставки товару з максимальною вигодою, безпекою та легальністю, що дозволяє нашим клієнтам бути конкурентними зі своїм продуктом на ринку та розвивати свій бізнес.

Наші підходи до роботи

Ми завжди вибудовуємо якісну особисту комунікацію з клієнтами.

Оскільки наша сфера передбачає доволі високий рівень відповідальності, тому рішення про початок роботи зазвичай приймає безпосередньо власник бізнесу, який хоче побачити конкретну людину, яка буде відповідати за злагодженість процесу поставок.

Ми вважаємо, що бізнес роблять люди, а не компанії, відповідно надаємо перевагу особистій комунікації, щоб наші клієнти бачили конкретних людей, які проводять імпортно-експортні операції для їх бізнесу.

Читайте также: Супермаркет репутації

Читайте также: БІОКОН для здоров’я жінки та дитини

Особливості діяльності

Я вважаю, що наша сфера побудована на експертності співробітників та власника і по суті основний капітал, що вкладається — це власний час і сили, тому залучення інвестицій в подібні проекти не має сенсу.

Одним із найголовніших в нашій сфері ми вважаємо дійсно якісний і детальний розгляд кожного проекту поставки та пропрацювання всіх можливих ризиків, які виникають в процесі, повна відкритість з клієнтом і відповідальність наших співробітників за ті рішення, які ми приймаємо під часу супроводу поставок.

Помилки

Ми пробували себе в якості дистрибутора і постачальника товарів і втратили на цьому 60 000 євро. Однак завдяки цьому досвіду ми зрозуміли, що краще займатися тим, що ти дійсно вмієш робити дуже якісно.

Також ми переконалися, що для того, щоб вибудувати правильну модель поставки того чи іншого товару, нам потрібно глибоко вникати в суть зовнішньоекономічних операцій клієнта, аж до того, як він реалізує свій товар всередині країни. У звичайної брокерської компанії великий потік оформлень, який повністю завантажує нас рутиною і дає підійти до процесу розробки детально і творчо.

Читайте также: Тимур Чмерук, підприємець: Глобальна економічна шахівниця та Україна

Читайте также: Рожденный в кризис — переживает кризис легче. Аксиому на себе проверяет бренд Logic Clothes

Дії під час карантину

Компанія разом з командою щодня росте. Під час карантину та кризи ми щодня зіштовхуємось з новими задачами та викликами.

На даний момент ми перебудовуємось таким чином, щоб бути цікавими клієнтам і поза межами України. В рамках Міжнародної Торгової Палати, яка регулює умови поставок товарів між країнами, ми допомагаємо в розробці торгової цифрової платформи. Зокрема, ми займаємось налагодженням співпраці між прямими профільними постачальниками медичних виробів у Китаї та прямими покупцями в Україні і допомагаємо їм заключати прозорі контракти. Враховуючи епідеміологічну та економічну ситуації, ми вважаємо це дуже актуальним проектом. 

На період карантину ми всі перейшли на віддалену роботу та почали працювати по-новому:

— максимально скоротили статті витрат;

— не працюємо з відстрочкою платежів;

— по можливості максимально підтримуємо своїх клієнтів;

— сервіс 24/7 працює безперебійно;

— намагаємось максимально бути присутніми в соціальних мережах;

— не зупиняємо рекламні кампанії.

Що будемо робити після карантину

Ми вважаємо, що по завершенню карантину бізнес максимально активізується, щоб надолужити весь час та ресурси, витрачені під час нього.

Підприємці шукатимуть нові продукти та підходи до вирішення задач, тому будуть доставляти їх з-за кордону та експортувати те, що добре працює в Україні. А ми будемо правильно налаштовувати ведення зовнішньоекономічних операцій в Україні та розвивати культуру якісної роботи з іноземними ринками.

Ми маємо кілька сценаріїв виходу із ситуації, переглядаємо свої послуги, розробляємо нові продукти та налаштовані максимально позитивно. Віримо в нашу команду та клієнтів і готові до будь-яких поворотів подій. Що б не сталось, ми будемо продовжувати рухатись вперед і робити те, що вміємо найкраще!

Джерело: brandstory.com.ua

#

Акция бесплатных размещений действует с 13 апреля по 13 мая. Для того чтобы легенда вашего бренда была опубликована на сайте, необходимо подготовить оригинальный текст, который состоит из трех блоков (как возникла идея бренда, как была реализована и какие планы компания строит на будущее с учетом ситуации) объемом от 3000 до 6000 знаков на русском или украинском языках. Материал нужно прислать на электронную почту редакции brandstory.n@gmail.com. В теме письма укажите «Не молчи на карантине» и название компании. Подробнее об условиях акции читайте на сайте .  

#

Другие публикации в рамках спецпроекта: #коронавирусVSбизнес

#

Читайте также: Крупный и малый бизнес объединила пандемия. Какие бренды «made in Ukraine» помогают в борьбе с коронавирусом

Читайте также: Закрытие заводов, отказ от рекламы, пожертвования: Как международные бренды реагируют на коронавирус

#

Читайте также: Олег Устенко, советник президента Украины. Коронавирус: экономика Украины в состоянии войны

Читайте также: Валентин Войтков: Как коммуницировать с клиентами, когда все вокруг летит кувырком

#

Читайте также: Максим Прохоров, основатель PmPartners: Удаленная работа как шанс раскрыть в себе менеджера проекта

Читайте также: Евгений Шевченко, Carlsberg Ukraine: Эпидемия — что делать бизнесу?

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

Другие кейсы и советы на нашем сайте: 

#

Читайте также: Как открыть свой бренд одежды: пошаговая инструкция

Читайте также: От идеи до реализации: как создавалась компания YouControl

#

Читайте также: Как создавался бренд ресторана здоровой кухни – Гайя

Читайте также: ТМ O’Kroshka: развлечения для маленьких и больших крошек

#

Читайте также: Восемь шагов раскрутки бренда с помощью PR. Советы от Эла Райса (Ries&Ries, США)

Читайте также: Непрерывное управление эффективностью: новые правила 2020

#