Ухвалити рішення — значить просунутися вперед

Глава з книги: «Rework. Ця книжка змінить ваш погляд на бізнес»/Джейсон Фрайд і Девід Хайнемайер Хенссон. — «Клуб Сімейного Дозвілля», — Харків, 2017.

Невирішені проблеми, відкладені справи мають властивість накопичуватися. Зрештою, ви або ігноруєте ці «завали», або розгрібаєте їх у поспіху, або викидаєте. У результаті кожна окрема проблема із цього стосу залишається невирішеною.

Де тільки можна, замініть підхід «подумаю про це» на «знайду рішення з цього питання». Накладіть на себе зобов’язання ухвалювати рішення. Не чекайте, поки прийде досконале рішення. Вирішуйте зараз і рухайтеся далі.

Вам треба потрапити в чіткий ритм ухвалення рішень. Ухвалюючи рішення за рішенням, ви берете розгін, створюєте інерцію руху та зміцнюєте свій моральний дух. Рішення — це прогрес. Кожне ухвалене рішення — цеглина у вашому фундаменті. Не вийде нічого спорудити на фундаменті з відкладених рішень. Натомість, коли рішення є, ви справді можете будувати далі.

Відкладаючи ухвалення рішень у надії, що пізніше до вас прийде ідеальна відповідь, ви вчиняєте хибно. Не прийде. Сьогодні ви маєте анітрохи не менший шанс ухвалити чудове рішення, ніж завтра.

Ось приклад із нашого досвіду. Упродовж тривалого часу ми зволікали зі створенням партнерської програми для наших продуктів, оскільки «ідеальне» рішення здавалося занадто складним: треба було автоматизувати розрахунки, розсилати чеки, вивчити податкове законодавство інших країн для розрахунків з іноземними дилерами тощо. Але прорив стався в той момент, коли ми запитали себе: «А що ми можемо зробити от просто зараз, щоб створити прийнятну систему?» Відповідь знайшлася одразу ж: платити дилерам за безготівковим розрахунком.

Тож ми так і вчинили.

Якийсь час ми застосовували цей підхід, а згодом таки створили систему, яка дозволяє виплачувати готівку. Власне, мораль цієї історії така: вам не обов’язково жити до скону з ухваленим одного дня рішенням. Якщо ви зробите помилку, то завжди матимете змогу виправити її згодом.

Хоч як ретельно ви будете планувати, однак неминуче в чомусь напартачите. Не погіршуйте стану справ, надто багато аналізуючи й відкладаючи ухвалення рішень ще до того, як ви взялися до справи.

Тривалі проекти підривають моральний дух. Що довше ви готуєтесь розпочати справу, то менша ймовірність того, що ви її таки запустите. Дайте справі старт, рухайтесь уперед і покажіть якийсь результат — поки ви не втратили мотивацію та наступальний порив.

Ідіть шляхом менших зусиль

Поспостерігайте за шеф-кухарем — ведучим популярного телевізійного шоу Kitchen Nightmares  Гордоном Рамсі, і ви побачите чудовий взірець для наслідування. У тих ресторанах, де справи йдуть кепсько, у меню занадто багато пропозицій. Їхні власники вважають, що, якщо вони пропонуватимуть якомога більше страв, це привабить більшу кількість клієнтів. Натомість результат зовсім інший: несмачна їжа (та ще й головний біль щодо постійного поповнення широкого асортименту продуктів).

Тому майже завжди перше, що робить Рамсі в новому закладі, — скорочує меню, зазвичай із понад трьох десятків страв до приблизно десяти. Зверніть на це увагу. Удосконалення меню — не перша справа. Перша справа — це його урізування. А вже потім він відшліфовує те, що залишилося.

Коли якась справа пробуксовує, природно виникає бажання кинути на вирішення наявної проблеми більше ресурсів. Більше людей, часу та грошей. Та зрештою проблема лише розростається. Правильний підхід — цілком протилежний: скорочуйте зусилля.

Тому робіть менше. І не бійтеся, що ваша справа від такого підходу постраждає. Насправді є велика ймовірність того, що справа навіть виграє. Ви будете змушені ухвалювати складні рішення й робити вибір на користь того, що найбільше важить.

Узнать больше о книге: «Rework. Бизнес без предрассудков»; Джейсон Фрайд, Дэвид Хайнемайер Хенссон
Скачать книгу можно перейдя по ссылке Фрайд Джейсон. Rework

А от якщо ви почнете посувати терміни і збільшувати бюджет, то цьому не буде кінця-краю.

Зосередьтеся на незмінних речах

Багато хто зосереджується на тому, що начебто має потенціал стати «проривом» у майбутнє. Для них важливим є те, що модне й нове. Вони йдуть слідом за новітніми трендами й технологіями.

Це шлях для дурнів. Ви починаєте концентруватися на моді, а не на суті. Починаєте приділяти увагу тим речам, що постійно змінюються, замість тих, що залишаються незмінними.

Стрижень вашого бізнесу має спиратися на те, що ніколи не змінюється. На те, чого люди потребують сьогодні й потребуватимуть через десять років. Саме в такі речі ви маєте інвестувати.

Amazon.com  фокусується на швидкій (або безкоштовній) доставці, широкому виборі, дружній політиці повернення товару та доступних цінах. На ці речі завжди буде високий попит.

Японські автовиробники також зосереджують увагу на базових принципах, які не змінюються: надійності, доступності та практичності. Це було потрібно людям тридцять років тому, потрібно нині й буде потрібно ще через тридцять років.

У 37signals  ми зосереджені на таких речах, як швидкість, простота, зручність користування і наочність. Ці якості — поза часом. Через десять років ніхто з доброго дива не скаже: «Я б хотів, щоб ці програми були складнішими у використанні». Ніхто не скаже: «Добре було б, щоб цей застосунок працював повільніше». Пам’ятайте: мода минуща. Коли ви концентруєтеся на незмінних  речах, ви робите ставку на те, що завжди залишатиметься затребуваним.

Звучання — на кінчиках ваших пальців

Гітаристи-віртуози кажуть: «Звучання — на кінчиках ваших пальців». Ви можете купити таку ж гітару, педалі ефектів і підсилювач, як у Едді Ван Галена. Але щойно ви почнете грати, усім стане зрозуміло, що це граєте ви, а не він.

Так само й Едді може взяти в руки стареньку гітару з комісійного магазину — і ви все одно зможете зрозуміти, що це грає Едді Ван Гален. Якісні інструменти, звісно, допомагають, але правда полягає в тому, що їхнє звучання залежить від вас.

Людям властиво зациклюватися на інструментах замість того, аби думати про те, що вони будуть робити з їхньою допомогою. Ви знаєте цей тип людей: дизайнери, які використовують купу нестандартних шрифтів і модних фільтрів у Photoshop , але яким нема чого сказати; фотографи-аматори, які без упину обговорюють, що краще — плівка чи «цифра», замість того, аби зосередитися на тому, що справді робить фотографію видатною.

Багато початківців — гравців у гольф вважають, що їм потрібні дорогі ключки. Та насправді значення має удар, а не ключка. Дайте Тайґеру Вудсу набір дешевих ключок, і він усе одно вас переможе.

Для багатьох людей інструменти — наче допоміжні милиці. Вони не хочуть витрачати довгі години на тренування, натомість вони готові витрачати купу грошей на професійне обладнання. Вони шукають легший шлях. Але щоб працювати якісно, вам не обов’язково мати найкраще у світі обладнання. І воно вам точно не буде потрібним, коли ви тільки починаєте свою справу.

У сфері бізнесу занадто багато людей надмірно переймаються інструментами, намудрованими програмними продуктами, усілякими шкалами оцінки, шикарними офісними приміщеннями, стильними меблями та іншими пустопорожніми речами замість того, що справді має значення. А значення має те, як ви зумієте привабити споживачів і заробити гроші.

Це також стосується людей, які хочуть вести блог, подкасти або знімати відео для свого бізнесу, але занадто переймаються тим, які інструменти слід для цього використовувати. Зміст — от що має значення. Ви можете витратити купу грошей на дороге обладнання, але якщо вам нема чого сказати… далебі, вам нема чого сказати.Користуйтеся тим, що вже маєте, або тим, що вам по кишені. І — вперед. Значення має не ваш інструмент. Використовуйте те, що є під рукою, і показуйте все, на що здатні. Звучання — на кінчиках ваших пальців.

Глава з книги: «Rework. Ця книжка змінить ваш погляд на бізнес»/Джейсон Фрайд і Девід Хайнемайер Хенссон. — «Клуб Сімейного Дозвілля», — Харків, 2017.

 

Узнать больше о книге: «Rework. Бизнес без предрассудков»; Джейсон Фрайд, Дэвид Хайнемайер Хенссон
Скачать книгу можно перейдя по ссылке Фрайд Джейсон. Rework

 #

Другие публикации по теме:

#

Читайте также: Всё, что Вам нужно знать о влогах для развития бизнеса
Читайте также: 5 верных способов использовать Google+ в продвижении вашего бизнеса
#
Читайте также: 25 дел, которые нужно сделать, чтобы ваш бизнес процветал
Читайте также: Бизнес-уроки миллионера, который руководит своими 10 компаниями из кругосветного путешествия на яхте
#
Читайте также: Павел Бандура: Инструменты для малого бизнеса: Как разложить все по полочкам
Читайте также: Алексей Кулаков: Как будут меняться каналы коммуникации человека и бизнеса?  

 

Возможно вам также будет интересно:

#

Читайте также: Как знания о работе человеческого мозга могут помочь бизнесу
Читайте также: Как составить УТП для бизнеса: 8 успешных сценариев
#
Читайте также: 10 причин использовать маркетинг-кит в бизнесе
Читайте также: Инфографика: На что жалуется украинский бизнес
#
Читайте также: Ваш бренд помогает или мешает вам?
Читайте также: Правило взаимного обмена навязывает долги
#
Читайте также: Названы сервисы, которые стали must have для деловых людей
Читайте также: Психология влияния: Правило взаимного обмена является универсальным
 #
Читайте также: Система признательности: взаимный обмен «Дай» и «Бери»
Читайте также: Путь клиента: узнайте, что делают 81% В2В