Uspix: Бренд, який сповідує натуральність

Uspix — український бренд для прихильників натуральних засобів догляду за шкірою.

Завдяки своїм простим і натуральним складникам косметика Uspix ефективно допомагає у боротьбі з акне, демодекозом, підлітковим висипанням, а вікова шкіра без ін’єкцій переживає другу молодість.

Косметика дбайливо укріплює природні сили організму й повертає шкірі її ж власну красу. Ефект дивовижний: краса зовнішня починає наповнювати людину впевненістю всередині.

У більшості засобів Uspix 100-річна історія, адже виготовляються вони за давніми аптекарськими рецептами.

Ці ідеальні формули поєднання простих продуктів у виготовленні косметики використовувала у своїй роботі протягом двох десятиліть провідна косметологиня Uspix Наталя Петрусь. Вона вела приватну косметологічну практику, в якій успішно застосовувала і призначала для домашнього догляду косметику, яку виготовляла власноруч за старою аптекарською рецептурою.

Довгорічна практика показала, наскільки натуральна косметика може бути дбайливою, без побічних ефектів для здоров’я і дієвою водночас. Це те, завдяки чому вона закохалася у свою справу, і те, що сформувало її професійні принципи: можна і треба мати красиву, доглянуту шкіру, користуючись живою косметикою — без хімічних консервантів, лише з природних продуктів.

Ефективність засобів, які робила Наталя, перевірили на собі та друзях і її сини: натуральна косметика допомогла  хлопцям справитися з проблемами шкіри у перехідному віці.

Читайте также: Браслеты Morza — наша миссия указывать путь

Читайте также: БІОКОН для здоров’я жінки та дитини

2014 року під час подій на Майдані багато наших громадян ставили собі внутрішнє запитання: а чим я можу бути корисним своїй державі, роблячи при цьому те, що вмію найкраще? Крім того, в суспільстві з’явився потужний запит на товари власного виробництва.

Тоді у синів косметологині зародилася ідея показати мамину справу життя великому колу людей. Проте Наталя вагалася. Вона знала, що її продукт якісний, ефективний, але специфічний: засоби переважно мають запах аптечних мазей. І деяким клієнтам це доставляє дискомфорт, часом відлякує. На цю перешкоду косметологиня не раз натрапляла під час роботи у своєму кабінеті. 

Згодом крім попиту на українські товари, в країні почалася фінансова криза, виріс долар, потягнувши за собою вгору ціни на все, на косметику і косметологічні послуги в тому числі.

Тоді сини Наталі все ж наважилися показати, що у нас існує якісна вітчизняна косметика з натуральних продуктів за невеликі гроші, аби люди з будь-яким розміром гаманця мали здоров’я і не псували б собі шкіру засобами, які обіцяють швидкий результат, і вирішили організувати бренд Uspix.

Хлопці на особисті кошти створили і запустили сайт, завзято писали блогерам і редакторам видань, безупинно розказуючи про український бренд успішного догляду за шкірою в натуральний спосіб.

Читайте также: Космическая одиссея Y Agency: ребрендинг ITernal Group и котики как вечный двигатель

Читайте также: Тимур Чмерук, підприємець: Глобальна економічна шахівниця та Україна

Принципи бренду незмінні: косметика не містить ефірних олій та хімічних консервантів, тому й запах у неї схожий на фармацевтичні мазі, і термін придатності невеликий — 2-6 місяці.

А кожен засіб готується власноруч біотехнологом у день замовлення.

У лінійці косметичних засобів Uspix – лосьйон, муси, креми та маски: їх більше 30 видів.  Маска стоїть на чолі ідеї бренду про домашній догляд за шкірою, а саме – слід поставитися до нанесення засобу як до гігієнічної процедури, як то чищення зубів чи душ. Якщо робити маску щодня зранку та ввечері, то вже за три місяці отримаєте результат вашої мрії. Головне правильно підібрати засіб, якого потребує саме ваша шкіра.

Сьогодні Uspix — це простір, в якому поєднується лабораторія з виготовлення продукції, інтернет-магазин, та косметологічний кабінет.

Час показує, що нині активно зростає попит на натуральні продукти, адже змінюються цінності: на перший план виходить не швидкий результат, а безпечний спосіб його отримання, без шкоди для здоров’я. Тому після карантину керівництво бренду планує більшити кількість торговельних майданчиків, де буде присутня на поличках косметика Uspix.

— Взагалі є величезне бажання відкрити власний магазин, та за нинішніх умов поки це є справою доволі ризикованою, — зізнаєтся засновниця бренду.

Незмінним пріоритетом бренду залишиться розвиток інтернет-магазину та онлайн продажів.

Джерело: brandstory.com.ua

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

Другие кейсы и советы на нашем сайте: 

#

Читайте также: Как открыть свой бренд одежды: пошаговая инструкция

Читайте также: От идеи до реализации: как создавалась компания YouControl

#

Читайте также: Как создавался бренд ресторана здоровой кухни – Гайя

Читайте также: ТМ O’Kroshka: развлечения для маленьких и больших крошек

#

Читайте также: Восемь шагов раскрутки бренда с помощью PR. Советы от Эла Райса (Ries&Ries, США)

Читайте также: Непрерывное управление эффективностью: новые правила 2020

#

Интересные публикации:

#

Читайте также:  Олег Михайлов и Ярослав Яковенко основатели Woolkrafts — создали «тепло, которое можно подарить»
Читайте также:  Стучитесь и вам откроют. Наиболее эффективные способы продвижения – опыт украинских производителей

#

Читайте также:  Шкварка — присмачує життя, засолоджує буденність. Відродження українських страв для святкового застілля
Читайте также:  Картина маслом. Нужен ли крафтовым производителям бренд? Мнения фундаторов.   

#

Читайте также:  KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также:  New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ

#

Читайте также:  Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также:  Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых

#

Читайте также:  LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении

#

Читайте также:  Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
Читайте также:  Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи