Гігант українського виробництва. Як в УкрАВТО будують позитивний імідж компанії та країни в цілому

Репутація виробника – імідж країни

Існує міф, що українські компанії, навіть великі, не приділяють значної уваги будуванню постійних комунікаційних відносин з громадськістю та ЗМІ.

BrandStory вирішило розвіяти ці упередження та на прикладі лідера українського автомобільного ринку – Корпорації УкрАВТО  показати, що вітчизняні виробники приділяють значну увагу не тільки «продукту» який вони випускають, а й репутації компанії, адже розуміють, що їх імідж – це обличчя нашої держави.

Як створюють позитивний імідж найвідоміші на українському ринку корпорації та наскільки пріоритетним є для УкрАВТО пабліситі в ексклюзивному інтерв’ю для BrandStory розповіла керівник департаменту маркетингових комунікацій та інформаційного забезпечення Корпорації УкрАВТО – Вікторія Блінова.

— В діяльності Корпорації УкрАВТО зовнішні комунікації займають важливе місце, оскільки вони формують її репутацію. Зрозуміло, що репутація має вибудовуватись на основі, яка дає чітке розуміння потенційному клієнту про те, що діяльність компанії відповідає тим цінностям, які вона декларує. Український бізнес має багато прикладів й, на жаль, негативних також, коли те, що транслює компанія, та її діяльність, м’яко кажучи, трошки розходяться. Однак Корпорація за весь час своєї діяльності завжди дотримувалась правил чистоти ведення бізнесу.

Слід враховувати, що репутація й те, як реально поводить себе компанія в бізнесовому середовищі, з клієнтами та партнерами, зараз сприймаються зовсім по-іншому.

Якщо раніше представники різних галузей бізнесу не надавали такого важливого значення комунікації та формуванню іміджу, то сьогодні в процесі прийняття рішення клієнт завжди звертає увагу на репутацію компанії.

Тому, за інших рівних умов чи під час вибору між двома подібними продуктами, клієнти віддають перевагу компанії, яка має «чисте та доброзичливе обличчя».

Читайте также: Алина Матковская, руководитель по корпоративным коммуникациям PepsiCo Ukraine: Проплаченный PR терпит фиаско
Читайте также: В гармонии с природой. УКРОЛИЯ ОРГАНИК: экологическое производство, органический продукт

Саме тому в Корпорації УкрАВТО бізнес ведеться чесно, прозоро та з оглядом на соціальну відповідальність. Ну й, відповідно, комунікації, як на зовні, так й всередині компанії, будуються з урахуванням цих принципів, які мають дійсно велике значення.

— Однак в українських реаліях найчастіше до ЗМІ та громадськості компанія звертається при потребі та не будує відносин й діалогу постійно…

— Можна сказати, що в українських реаліях, не дивлячись на те, що зв’язки з громадськістю прийшли разом до нас разом з появою приватного бізнесу, ведення комунікації й, тим більше, наявність відповідної стратегії, залишаються, скоріше, винятками. Це справедливо не лише для дрібного чи середнього бізнесу, але й для крупних компаній.

На відміну від Європи та Америки, де такі поняття, як комунікація та піар в їх звичайному розумінні, з’явились на початку минулого століття й еволюціонували разом з бізнесом, для України ці напрямки діяльності часто залишаються без належної уваги з боку компаній. Й недавні приклади інформаційних криз серед крупних українських компаній та медіа підтверджують це.

З іншого боку, в інформаційному просторі достатньо і позитивних прикладів, коли «кризу» вдається знівелювати з мінімальними втратами для іміджу та репутації бізнесу.

В Корпорації УкрАВТО, в залежності від задач, ми використовуємо як проактивну, так й реактивну стратегії в комунікації. Зрозуміло, що інформаційна «подушка» або «щит» не з’являться за тиждень чи місяць. У нашому випадку —  це результат щоденної кропіткої роботи департаменту маркетингових комунікацій та інформаційного забезпечення. Завдяки тісній співпраці з іншими структурними підрозділами всередині Корпорації відбувається оперативне забезпечення інформацією з подальшим аналізом та оцінкою ризиків, а, отже, й з розумінням того, в якому напрямку та з якими акцентами вести комунікацію.

Зрозуміло, що це було б не можливо за відсутності налагоджених алгоритмів забезпечення вихідними даними фахівців департаменту маркетингових комунікацій для побудови комунікації.

 -Як Ви вважаєте,  які комунікаційні інструменті наразі втрачають сенс, а які навпаки будуть найбільш затребувані?

— Навряд чи варто говорити про те, що найближчим часом бізнес зможе відмовитись від тих комунікаційних інструментів, які використовуються зараз. Реклама, стимулювання збуту, піар, персональні продажі та дірект-маркетинг — кожен з цих інструментів буде використовуватись й в майбутньому. Єдине що можливий перерозподіл пріоритетів у використанні того чи іншого інструменту.

Корпорація УкрАВТО в своїх комунікаціях цінує та використовує всі доступні інструменти, але зрозуміло, що ми створюємо мікс в залежності від аудиторії, з якою ми ведемо комунікацію, та задач, які вирішуємо.

Читайте также:  Ольга Кулакова: Новые заводы в Украине — между амбициями и реальностью 
Читайте также: Елена Маркова: Ключ к успеху обеспечат прямые коммуникации

Наразі відбувається значний перерозподіл в бік діджитал-інструментів, але це не означає, що друковані носії та ТВ зникнуть найближчим часом. Навпаки, чим більше інструментів, тим краще як для нас, так й для клієнтів.

Останнім часом ознак повноцінних медіа набувають соціальні мережі. Хочемо ми цього чи ні, все більшої «ваги», а отже, відповідно, й впливу на прийняття рішень про купівлю того чи іншого товару або послуги, набирають лідери громадської думки.

Люди менше довіряють прямій рекламі, а більше дослухаються до думки особи, яка користується популярністю та авторитетом користувачів й може поділитись власним враженнями про продукт. При цьому це справедливо як для товарів широкого вжитку, так й для таких покупок, як, наприклад, автомобіль.

З високою долею вірогідності така тенденція зберігатиметься найближчим часом і це змусить бізнес адаптуватись до нових реалій, приділяючи більше уваги саме соціальним мережам. Але, знову ж таки, не варто передчасно ховати решту інструментів, оскільки, так чи інакше, саме комплексне застосування міксу комунікаційних інструментів дає в підсумку позитивний результат. Саме завдяки тому, що маркетингові комунікації УкрАВТО та її структурні підрозділи змогли створити ефективний механізм взаємодії всередині Корпорації, компанія залишаться одним з найсильніших гравців ринку нових автомобілів та надання сервісних послуг.

— На Вашу думку, який «компонент» є головним для налагодження ефективної комунікації?

— В першу чергу ефективність комунікації залежить від команди та її професійних якостей. В Корпорації УкрАВТО сформована дійсно сильна команда досвідчених фахівців, які кожен день стикаються з непростими викликами. Саме їх здатність вирішувати задачі та досягати максимального результату визначає, наскільки ефективною буде та чи інша комунікація.

Джерело: brandstory.com.ua

 

 

Другие интервью на сайте:

#

Читайте также: Алина Матковская, руководитель по корпоративным коммуникациям PepsiCo Ukraine: Проплаченный PR терпит фиаско
Читайте также: Олег Михайлов и Ярослав Яковенко основатели Woolkrafts — создали «тепло, которое можно подарить»

#

Читайте также: Бюро Переводов «Idioma»: Языковые барьеры не должны стать преградой  успешного развития бизнеса
Читайте также: Шкварка — присмачує життя, засолоджує буденність. Відродження українських страв для святкового застілля

#

Читайте также: Як народжується ікра від KIND FISH. Або історія успіху родинного бізнесу сім’ї Заболотних
Читайте также: ГК «UKRAVIT» – аграрные первопроходцы. Как Виталий Ильченко изменил восприятие украинских компаний на мировом рынке

#

Читайте также:  KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также:  New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ

#

Читайте также:  Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также:  Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых

#

Читайте также:  LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении

#

Читайте также:  Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
Читайте также:  Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#

Читайте также:  ГК «UKRAVIT» – аграрные первопроходцы. Как Виталий Ильченко изменил восприятие украинских компаний на мировом рынке
Читайте также:  20-летие Saturn: Александр Громыко о том, как создать производство европейского масштаба

#

Читайте также:  Разделяй и управляй: история одного производства и двух брендов
Читайте также:  Алекс Лисситса. Как за пять лет построить бизнес

#

Читайте также:  Стефан Деренонкурт: для создания Великих Вин Украины у «Шабо» есть всё
Читайте также:  Олексій Луговий, директор «УкрАгроЦентру»: Ми поруч з фермером в режимі 24/7

#

Читайте также:  Николай Толмачев: Слово «кризис» для меня ничего не значит, в любой проблеме я ищу ресурс для развития
Читайте также:  Гендиректор DCH Real Estate: Мы закономерно заинтересовались ТРЦ Respublica

#

Читайте также:  Евгений Шевченко, гендиректор Carlsberg Ukraine: В первую очередь, мы – пивовары, занимающие лидирующую позицию на рынке
Читайте также:  Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия

#

Читайте также:  Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
Читайте также:  Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства

#

Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»

#

 

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов