Українські бренди долучилися до хайпового #BottleCapChallenge

Це літо безсумнівно залишиться в пам’яті епічним галасом довкола нового соцмережевого флешмобу під хештегом #BottleCapChallenge. Весь світ з’їхав з глузду, згвинчуючи кришки з пляшок! Бренди ГК «Нові Продукти», які будують комунікацію зі своєю аудиторією на зрозумілій їй живій мові актуальних мемів, опинилися в центрі деяких роликів, знятих їхніми прихильниками та друзями.

Днями в Іnstagram-акаунтах Mamarika та Павла Зіброва з’явилися відео, в яких українські артисти вирішили випробувати власні сили в #BottleCapChallenge в тандемі з пляшкою мінеральної води «Природне Джерело»ТМ. MamaRika в своєму ролику збиває з ніг разом із тарою свого візаві, щоб дістатися до жаданого ковточка. «Мама дала Ван Дама» – коментує співачка ефектний «нокаут».

Павло Зібров у своєму незрівнянному репертуарі згвинчує ковпачок із родинної упаковки одним потужним помахом легендарних вусів. «Дивився, дивився я на ваш челендж та більше не можу залишатися осторонь! Відкривати пляшку треба ось як, хлопці!» – гордо підсумував гранд естради свій трюк.

 

Пальму першості із соціального тролінга серед усієї лінійки «Нових Продуктів» безумовно тримають іміджеві персонажі бренду REVO – колоритний Космонавт і Банка. У другому сезоні своїх енергетично заряджених пригод вони ставлять собі мету стати популярними блогерами, тому підхоплювати хвилю свіжих віянь тепер – їх святий обов’язок. Відео для #BottleCapChallenge вийшло в їх фірмовому незворушному стилі: Космонавт збиває невидиму кришку з бляшанки, на якій крупний план уловлює нетлінний слоган: «One shot – one hit!».

Флешмоб тематично перегукнувся ще з одним видовищним проектом, який недавно був проанонсовано брендом PIT BULL – бійцівським шоу PIT BULL Fight, де спортсмени змішаних видів бойових мистецтв змагаються між собою на андеграундному онлайн-октагоні. #BottleCapChallenge підхопила учасниця Влада Кухаренко, яка легко «перемогла» пляшку PIT BULLТМ «однією лівою». Це дуже символічно, адже спочатку всесвітньо відомий нині челендж був запущений саме бійцями ММА для того, щоб позмагатися в спритності та майстерності. Задум полягав у тому, щоб відгвинтити кришку ударом ступні з розвороту, не зачепивши саму пляшку. Після того, як до віртуальної гри залучився відомий боєць UFC Макс Холуей, музикант Джон Майер, кіноактор Джейсон Стетхем та інші зірки, Instagram масово заполонили відео, де відомі люди та звичайні користувачі дотепно пародіюють цей концепт.

«Наші бренди завжди чуйно реагують на те, чим захоплена цільова аудиторія і що знаходиться в тренді. #BottleCapChallenge не став виключенням. Нам пощастило, що серед наших споживачів і друзів є лідери думок, здатні сформувати лояльність широкої громадськості без яких-небудь спеціальних зусиль із нашого боку. Але це – не просто «везіння», а результат довгої копіткої роботи: по-перше, над якістю продукції, по-друге, над образом, способом та каналами комунікації, які допомагають встановити емоційний конект та підтримувати спільні інтереси з публікою. Багато проектів, які допомогли нам побудувати настільки привабливі образи наших продуктів, було придумано й реалізовано в тісній співдружності з давнім партнером – компанією #ODDEE», – відзначила Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже більше 15 років і входить до Реєстру великих платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає більше 1500 чоловік. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок по всьому світу.

Група Компаній виробляє 42 найменування продуктів під 13 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Сайт: http://www.newproducts.ua/

Хочешь поделится кейсом на BrandStory ?

Присылайте ваш кейс  на  brandstory.n@gmail.com  В теме письма укажите: мнение: «кейс _ название статьи».  Если ваш текст окажется интересным и полезным – мы его опубликуем! Ждем ваших экспертных мнений и кейсов!

#

Примеры успешных кейсов на сайте:

#
Читайте также: Нейминг и брендинг от Creative Agency Press для event агентства в Майями
Читайте также: Мы работаем со звездами! Скрытый смысл логотипа билетного оператора Showmart… Как создавали образ  
Читайте также: Подключайся и слушай! Новый стиль для «Наше Радіо» от Logofactory

#

Читайте также: Коровка Эку-у-уня или плетеная корзинка – кто победил? Сеть Эко-Лавка провела ребрендинг
Читайте также: Игровой персонаж в сегменте фермерских продуктов. Как добрый жизнерадостный образ повысил потребительский интерес

#

Читайте также: О чем говорят мужчины: Man to Man talk. Логотип для пивного магазина от LogoFactory
Читайте также: Як би виглядав #10yearschallange «Нової пошти», «Розетки», «Ощадбанку» та інших українських брендів
#
Читайте также:  Крылатая аптека. Кейс очаровательного фирменного стиля аптеки Rumeli70 (Стамбул)
Читайте также: Чем берут потребителя великие компании. 17 лучших реклам на все времена
#
Читайте также: Best Absolut Vodka: Печатная реклама всех времен
Читайте также: «Just Do It» от Nike – слоган №1 в мире!
#
Читайте также: Брендинг — зачем компании создавать бренд? Этапы создания бренда на примере Uber
Читайте также: 10 великих бизнес-империй. Истории величайших компаний современности
#
Читайте также: Экскурс до цікавих кейсів: бренд Eurovision 2017 от  banda.agency +republique. Згадаємо як це було 
Читайте также:  Инновация плюс провокация: «Новые Продукты» выпустил алко-энергетический напиток Diablo™
#

Возможно вам также будет интересно:

#

Читайте также: Как знания о работе человеческого мозга могут помочь бизнесу
Читайте также: Как составить УТП для бизнеса: 8 успешных сценариев
#
Читайте также: 10 причин использовать маркетинг-кит в бизнесе
Читайте также: Инфографика: На что жалуется украинский бизнес
#
Читайте также: Ваш бренд помогает или мешает вам?
Читайте также: Правило взаимного обмена навязывает долги
#
Читайте также: Названы сервисы, которые стали must have для деловых людей
Читайте также: Психология влияния: Правило взаимного обмена является универсальным
 #
Читайте также: Система признательности: взаимный обмен «Дай» и «Бери»
Читайте также: Путь клиента: узнайте, что делают 81% В2В

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов