ТОП 10 українських виробників прикрас за версією журналу Фокус

Глобальні риси українського ювелірного мистецтва

Якщо придивитися до європейського ювелірного «ландшафту», виявиться, що його здебільшого створюють компанії з родинною філософією та манерою ведення справ. «Родинність» починається буквально з вивіски, адже європейці називають свій бренд родинним ім’ям. Cartier, Chopard, Damiani — це не тільки фірмові назви, а й прізвища засновників компаній, майстрів, що особисто відповідають за якість роботи. І так працюють не лише гранди ювелірного мистецтва, а й невеликі майстерні, що їх можна побачити у ювелірних кварталах будь-якого європейського міста. Нині до цієї великої родини доєдналися й українські ювеліри. Хоча так само робили і старі майстри України. До прикладу, у Києві ювелірним районом був Поділ, де працювали цехові золотарі, сніцери та медальєри (як колись називали різні спеціалізації ювелірів). У багатьох із них були особисті клейма з ініціалами, які ставилися на вироби, і так можна було дізнатися, хто зробив каблучку чи дукач.

Нова генерація українських ювелірів працює за європейськими стандартами. Це родинні компанії з відповідальним підходом до якості та глобальним мисленням. Це майстерні, у ДНК яких закладено увагу до кожної деталі та вишуканість оздоблення. Найбільш приємним є те, що нині формується нове «обличчя» українських прикрас — сучасний міський стиль, геометризований, лаконічний, естетично вивірений. Такий, що буде доречним у будь-якому мегаполісі — від Нью-Йорка до Гонконгу.

Guzema Fine Jewelry. Універсальні ювелірні прикраси

Майстерня працює в Києві

Засновниця Валерія Гузема

guzema_jewelry

Два роки тому бренд Guzema Fine Jewelry народився зі стартапу: засновниця вклала власні кошти і створила невелику лінійку ювелірних прикрас. Виготовлення колекції Валерія Гузема  доручила своєму другові ювеліру, а згодом відкрила власну майстерню у Києві.

Лаконічність, універсальність, якість — неодмінні складові дизайну Guzema Fine Jewelry. Усі вироби виконані з жовтого і білого золота (14k). Нині бренд налічує дев’ять різноманітних колекцій. Прикраси вже завоювали місце на українському ринку, а компанія активно рухається до виходу на міжнародну арену. Зокрема, нещодавно бренд презентували у Лос-Анджелесі.

Kochut. Майстерня авторських ювелірних виробів

Засновники Юрій, Роман та Ігор Кочути

Майстерня працює в Ужгороді

kochutjewelrykochut_jewelry

На початку заснування майстерні у 2011 році в ній працювали лише троє братів, а сьогодні компанія налічує понад тридцять співробітників. До речі, придумав назву бренда і намалював логотип Юрій Кочут, коли лежав у лікарні після отриманих опіків на репетиції до фаєр-шоу. Бо перш ніж взятися за ювелірний бізнес, Кочути займалися постановкою вогняних шоу.

Kochut створює handmade-обручки, браслети, кулони, сережки, чоловічі та жіночі каблучки, запонки, тіари, столові прибори. Використовують різні техніки. Одна з найскладніших — мокуме ґане, яка полягає у поєднанні металів: сплетені в одне кільце кілька шарів срібла і золота створюють візерунки, що нагадують хвилі або структуру дерева.

Вироби братів не мають певного стилю, усі прикраси різні — від брутальних перснів із черепами до ніжних, витончених гілочок із камінням. Компанія також виготовляє авторські вироби з дерева.

Торік восени в історичному центрі Відня відкрився перший закордонний магазин Kochut. В Україні брати мають шоурум. Виготовлені ними прикраси українських майстрів носять світові знаменитості.

Dari Jewelry. Ювелірні прикраси з лаконічним дизайном

Засновниця Дарі Чернікова

Майстерня працює в Києві

dari.jewellerydarijewelry

Бренд ювелірних прикрас із лаконічним дизайном Dari Jewelry був створений чотири роки тому. Його засновниця Дарі Чернікова розповідає, що завжди хотіла пов’язати життя з творчістю. З юності вона любила працювати руками: пошити сумку, зробити вазу, відреставрувати старе крісло — усе це не становило для неї проблеми. Спочатку майстриня навчалася на менеджера, однак невдовзі зрозуміла, що це не те, чим вона насправді хоче займатися у житті. Відтак вирішила вступити до Академії образотворчого мистецтва в Києві. Тоді ж Чернікова дійшла висновку, що подальша сфера самореалізації — ювелірна справа.

Згодом дівчина пішла навчатися до Міжрегіонального центру ювелірного мистецтва. Вже за два з половиною роки Дарі почала виготовляти прикраси на замовлення вдома, ще за рік орендувала окреме приміщення для бізнесу і покликала в помічниці свою однокурсницю.

Lena Yastreb. Прикраси як маркер епохи

Засновниця Олена Ястреб

Майстерня працює в Києві

yastreb.jewelry

Бренд існує близько п’яти років. Якось, ще до заснування компанії, Олена Ястреб шукала для себе прикраси, проте нічого з того, що траплялося, не задовольняло її смаків. Врешті-решт вирішила зробити оздобу власноруч. Майстриня вважає, що прикраси повинні бути насамперед певним маркером епохи. Ці речі здатні не лише вбирати в себе світобачення автора, а й зберігати і передавати дух часу.

Олена працює зі сріблом і золотом, коштовним і напівкоштовним камінням, а також застосовує нетипові поєднання срібла з нейлоном і деревом. У розробці прикрас засновниця бренду Lena Yastreb послуговується таким правилом: усе, що вона створює, повинна сама хотіти купити та носити.  Попри простоту і лаконічність, прикраси мають інтригувати та приваблювати.

За словами Олени, персональний брендинг — потужний чинник просування, тому вона вирішила назвати компанію своїм ім’ям. У планах на майбутнє — випуск лімітованих колекцій і колаборація з одним із авангардних українських дизайнерів, а також вихід на європейський та світовий ринки.

Koval. Майстерня з виготовлення авторських прикрас

Засновниця Наталія Коваль

Майстерня та шоурум розташовані в Києві

koval.jewellery

Звільнитися з посади арт-директора в рекламній агенції, аби створювати авторські прикраси, — саме такою є життєва історія засновниці, дизайнера та ювеліра бренда Koval Наталії Коваль. Її бізнес почався з бажання виготовляти автентичний продукт і сприяти розвиткові українського вітчизняного виробництва. Восени 2016 року світ побачила дебютна колекція ювелірних виробів з елементами української вишивки.

Наталія розповідає, що почала вигадувати перші прикраси ще на посаді арт-директора і замовляла їх у сторонніх виробників. Проте якість її не задовольняла. Тож вона пішла навчатися на ювеліра, щоб дізнатися, як працювати з металом. Це заняття так припало Наталії до душі, що вона  звільнилася з роботи та вирішила присвятити весь свій час улюбленій справі, заснувавши власний бренд.

Lita Jewelry. Прикраси у стилі етно

Засновниця Олена Литвинова

Майстерня працює в Києві

litajewelry

Lita Jewelry — український бренд прикрас із натурального каміння, заснований 2014 року. Все почалося з бажання майстрині носити гарні та «справжні» прикраси. Якісних і доступних за ціною аксесуарів на ринку України вона не знайшла, тож вирішила підібрати матеріали і спробувати зробити власноруч. Згодом опанувала спеціальність дизайнера ювелірних виробів і почала фахово займатися справою.

Олена Литвинова багато часу витрачає на пошук якісного каміння. Її браслет чи кольє може бути виготовлений із матеріалу, зібраного буквально по всьому світу. Використовує майстриня переважно напівкоштовності, іноді чеський кришталь, шкіру, дерево, кераміку.

Для фурнітури їй служить срібло, сталь, позолочена чи посріблена латунь. Концепція бренда і основний стиль — сучасне етно. Дизайнер любить лаконічні та елегантні прикраси. В асортименті бренда Lita Jewelry: браслети (на ювелірному тросі або еластичному шнурі), сережки, кольє. Кожна прикраса зібрана вручну, вироби практично ніколи не повторюються.

WooDoo. Прикраси для поціновувачів деревини та геометричних форм

Засновники Анна Самочорна та Сергій Воєводін

Майстерня працює в Одесі

woodoobrandWooDoo_art

Бренд створений двома одеськими дизайнерами для поціновувачів натуральних матеріалів і простих геометричних форм. Працюють лише з деревиною цінних порід. Є вироби з африканського чорного дерева, південноамериканського амаранту тощо. Часом додатково використовують такі матеріали, як ріг і кістка.

Бренд заснований влітку 2014 року. Почалося все з того, що якось Сергій Воєводін спорудив журнальний столик, а його дружина із залишків матеріалу змайструвала собі перстень. Вийшло цікаво. Після цього подружжя почало вивчати цінні породи деревини, їхні властивості. Поступово сформувався бізнес-план, засновники справи знайшли постачальника в Німеччині.

Прикраси WooDoo створюються вручну, з мінімальним використанням інструментів. Дизайнери намагаються довести, що дерев’яні прикраси — це не лише етно- та народні промисли. Коштовна деревина може конкурувати із золотом, сріблом та дорогоцінним камінням. Це чудовий матеріал для ювелірних виробів. Крім того, екзотична сировина несе в собі дух тих місць, звідки походить. У колекціях бренду WooDoo є деревина, якій понад тисячу років.

Срібні історії. Ювелірні вироби для сучасної дівчини

silver_stories

«Срібні історії» — бренд срібних прикрас із класичним елегантним дизайном, а також виробництво сучасних лаконічних моделей. В асортименті не лише каблучки, сережки та браслети, а й такі незвичні прикраси, як подвійне кольє, ланцюжки для тіла, браслети на ногу, срібні або перлові чокери (коротке намисто, що щільно прилягає до шиї та оснащено регуляторами розміру) й багато іншого.

SOVA. Незаангажовані прикраси

Засновник Олександр Сова

Компанія працює в Києві

sovajewels

Компанія SOVA займається ювелірними прикрасами з 2002 року. Спочатку це був магазин у Києві, але Олександр Сова відразу зрозумів, що хоче створювати власні прикраси. Причому вони мають бути цікавими, нетиповими. Стара ювелірна школа його не влаштовувала, і він почав запрошувати художників, яких навчав ювелірної справи. Це дозволило створювати нові, незаангажовані речі. Компанія швидко стала ювелірним трендсетером. Тут люблять використовувати незвичні поєднання матеріалів: дорогоцінні метали та коштовне каміння з емаллю, керамікою. Наприклад, вироби з керамікою та золотом (і навіть з діамантами) стали хітом продажів. SOVA тісно співпрацює з дизайнерами одягу та взуття і вже випустила кілька спільних колекцій.

Прикраси продаються у 23 фірмових бутиках, розташованих у шести містах України. Великого значення компанія надає електроннним каналам продажів — Facebook та Instagram. Зараз на них припадає значна частка продажів.

AGANA jewelry. Ювелірні вироби, що передаються із покоління в покоління

Засновниці Олена та Шейна Мірецькі

Майстерня працює в Одесі

aganajewelrycom

Торговельна марка заснована 2015 року Мірецькими — ювелірним дизайнером Оленою та арт-директором Шейною — як концепт поза індустрією мас-маркету. AGANA jewelry — це нішевий сімейний бренд, що втілює власне уявлення майстринь про створення ювелірних виробів. Усі прикраси виготовляються вручну і не мають стовідсотково ідентичної копії.

Особливістю бренда є незвичні поєднання срібла, коштовного каміння та авангардних абстрактних текстур, авторського дизайну й класичної ювелірної техніки. Засновниці прагнуть відновити традицію, коли кожна прикраса була єдиною та неповторною і дбайливо передавалася із покоління в покоління. AGANA jewelry працює у двох напрямах: щорічні колекції та індивідуальні замовлення.

Джерело: focus.ua.  Спецпроект Красива Країна. 100 українських брендів, якими ми можемо пишатися. 

#

 

 

По поводу публикации пресс-релизов на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

 

Другие публикации в разделе Зроблено в Україні:

#

Читайте также: Визначена найкраща поштова марка України-2017
Читайте также: «Укрзалізниця» та WOG CAFE — два роки шаленого попиту

#

Читайте также: Смак Українських Карпат: вместо кооперативов — маркетинг на доверии
Читайте также: UDEN-S — 11 років енергозберігаючих технологій від українського бренду

#

Читайте также: Сооснователь «Новой почты» Владимир Поперешнюк: Нам нужен свой авиапарк
Читайте также: Украинский «Колонист» — желанное вино

#

Читайте также: Моршинская… об истоках …
Читайте также: Корпорация «Фактор»: как все создавалось…

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов