Сімейній бізнес, що об’єднав двох митців. Maistrenko Ceramics: витончений порцеляновий посуд з характером

«Наш бренд починався як сімейний бізнес, тому це злиття двох характерів», —  Олексій Майстренко.

 

Бренд Maistrenko Ceramics подружжя Майстренко Олексій та Олеся заснувало у 2012 році, кілька років працювали у Хмільнику, в Вінницькій області, але зараз майстерня переїхала до столиці. Вся кераміка Maistrenko Olesya Oleksa робиться власноруч, вона існує в одиничному екземплярі або дуже обмеженим тиражем.

Ще навчаючись в інституті молоде подружжя Майстренко робили керамічні витвори та продавали їх на ярмарках, про створення бізнесу тоді вони не замислювалися, робили для душі:

— Про бізнес не думали, спочатку ми заробляли в інституті,  робили кераміку і ходили на ярмарки, фестивалі різні виставки де могли продати. Все йшло доволі вдало, знаходили перших постійних клієнтів, брали приватні замовлення. Робили все якісно і красиво тому відразу знайшли свого покупця.

Коли закінчили інститут у нас вже була доволі велика база клієнтів і знайомств, тоді ми почали розробляти стратегію, реалізувати кераміку через певні галереї, багатьом відмовляли оскільки виробляли небагато і підбирали місця реалізації які нам подобаються.

Дуже важливо підбирати точки реалізацій, місце та команду які вам підходять.

— Звісно, на початку найскладнішим було зрозуміти хто ми і чим ми хочемо займатись, що саме ми робимо унікальне. Ми не зовсім компанія, скоріше майстерня, тому складності у нас особливі.

Були пропозиції створити достатньо велику компанію із залученням серйозних інвестицій, але ми зрозуміли, що це не зовсім те, що нам потрібно.

На щастя, ми доволі рано зрозуміли, що робити треба те що подобається.

Якщо брати великі компанії, то ми значно швидше і гнучкіше зможемо запропонувати замовнику, якісний і унікальний продукт. Ми розробляємо для ресторанів, кафе, приватних замовників новий дизайн, індивідуально і швидко. Освіта художник-кераміст і великий досвід роботи з фарфором нам тільки допомагають.

Майстерня Maistrenko Ceramics працює  не просто з керамікою, а з найбільш витонченим її різновидом — порцеляною  (фарфором). Як кажуть майстри, матеріал  визначає стиль і напрям роботи – їхні вироби ніжні та витончені.

Але керамічні речі повинні бути не тільки красивими, а й функціональними, тому виготовляють чайні та кавові сервізи, столовий посуд (тарілки, горнятка, сільнички,чашки, кухлі). Можуть зробити сервіз під замовлення і, до речі, відтворюють старі зразки кераміки. Для виробництва використовують українську, французьку, іспанську глину, а також німецькі, італійські та іспанські глазурі й пігменти.

— Починали ми зі звичайної глини, потім перейшли на фарфор. Звісно продукція дуже змінилась тому, що матеріал диктує свої умови. Ми багато вивчали традиційну українську кераміку, італійську майоліку, середньовічне гончарство, там багато складних прийомів які повторити вже дуже важко, а іноді не можливо.

Коли працюєш з фарфором багато речей які контролювати дуже важко, висока температура 1300с дуже впливає на кінцевий результат. Кераміка виходять дійсно неповторна.

Читайте также: Авторская одежда в стиле Family look покорившая Америку. DASTI: наша цель выделить из толпы семейную пару
Читайте также: Олег Михайлов и Ярослав Яковенко основатели Woolkrafts — создали «тепло, которое можно подарить»

— Чи пам’ятаєте Ви свою першу продаж?

— Це було на другому курсі інституту, ми виставлялися на ярмарку. Точно не пам’ятаю хто купив, але це була маленька розписна тарілочка за 20 грн. Відчуття теж не пам’ятаю, але коли в кінці дня ми повернулись з легшим рюкзаком — це було досить приємно.

— Я так розумію, що Ви вважаєте ярмарки найбільш ефективними для просування власної продукції?

— Так, ефективно просувати продукт на маркетах, відразу видно товар і майстра. Рекламою ми зовсім не займаємось. Знаю, що сайт нам не потрібний, вся реалізація через інстаграм і фейсбук.

Найбільш ефективно це коли в тебе купили продукт відомі люди, лідери думок, художники чи дизайнери і просувають тебе. Але таку схему навмисно зробити неможли, тому треба робити весь продукт на 100% якісний і стильний — і вас побачать.

— Чи залучали ви інвестиції для розширення та створення власного бізнесу?

— Перші гроші позичали. На перше обладнання просто давали батьки. Зараз ми відкладаємо власні гроші на побудову великої майстерні. Ми розростались  доволі повільно тому встигали заробляти і вкладати. Були пропозиції вкласти в наш бренд, магазин і майстерню приватні гроші, але ми відмовлялись.

Звісно ми хочемо запустити нову серію посуду,  вийти на більші об’єми, побудувати велику майстерню – але для нас найцінніше родина та творча свобода.

Джерело: brandstory.com.ua

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

 

Другие публикации:

#

Читайте также:  KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также:  New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ

#

Читайте также:  Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также:  Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых

#

Читайте также:  LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении

#

Читайте также:  Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
Читайте также:  Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#

Читайте также:  ГК «UKRAVIT» – аграрные первопроходцы. Как Виталий Ильченко изменил восприятие украинских компаний на мировом рынке
Читайте также:  20-летие Saturn: Александр Громыко о том, как создать производство европейского масштаба

#

Читайте также:  Разделяй и управляй: история одного производства и двух брендов
Читайте также:  Алекс Лисситса. Как за пять лет построить бизнес

#

Читайте также:  Стефан Деренонкурт: для создания Великих Вин Украины у «Шабо» есть всё
Читайте также:  Олексій Луговий, директор «УкрАгроЦентру»: Ми поруч з фермером в режимі 24/7

#

Читайте также:  Николай Толмачев: Слово «кризис» для меня ничего не значит, в любой проблеме я ищу ресурс для развития
Читайте также:  Гендиректор DCH Real Estate: Мы закономерно заинтересовались ТРЦ Respublica

#

Читайте также:  Евгений Шевченко, гендиректор Carlsberg Ukraine: В первую очередь, мы – пивовары, занимающие лидирующую позицию на рынке
Читайте также:  Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия

#

Читайте также:  Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
Читайте также:  Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства

#

Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»

#

 

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов