Шедеври ювелірного живопису від вітчизняного бренду прикрас «Орінго»

Історія ювелірного дому «Орінго» почалася в 2010 році. Саме тоді студент Антон Маслов вирішив, що хоче створити свою власну справу.

Його мати Олена на той момент керувала підприємством «Арізона», що виготовляло срібні прикраси на гуртові замовлення. Але специфіка гуртових продажів така, що фірма не отримує фідбек від покупців, лише від замовників. А замовники, що обирають, яку партію прикрас поставити собі на вітрини, мислять дещо іншими категоріями, аніж ті, хто хоче носити гарні якісні прикраси…

— Для мене «Орінго» почався не з любові до прикрас, — говорить Антон. — Просто хотілося створити своє місце, де люди будуть радіти. Прикраси я полюбив уже в процесі, особисто для мене в пріорітеті було і є обслуговування, точніше — служіння.

Тож Антон обрав шлях інтернет-магазину, що продавав срібні прикраси на роздріб. Роздрібна торгівля моментально дає зворотній зв’язок, і досі, майже через 10 років від початку, клієнти «Орінго» і їхня думка вкрай важливі для бренду.

На той момент це був ледь не перший український інтернет-магазин прикрас, що був наповнений повністю вітчизняним товаром та справжніми фото.

Олена Маслова, зараз — головна дизайнерка «Орінго», на той момент вже свідомо прийшла до створення власних ескізів прикрас. На це її спрямувало бажання зрозуміти сутність ювелірного мистецтва: спочатку скуповувала й вивчала каталоги, журнали, ілюстровані видання, далі — вчилася замальовувати ідеї, опановувала технологію литва й інші технічні тонкощі…  Звісно, серйозною основою для того, щоб творити красу, стали безліч прочитаних книжок і увібраних шедеврів живопису, години осмислень і роздумів.

Культурне підгрунтя, на яке Олена спирається, живить колекції «Орінго», що з часом ставали все більш індивідуальними і несхожими на асортимент інших виробників.

Читайте также: Avivi: украинский IT-бизнес планетарного масштаба

Читайте также: Василь Хмельницький, український підприємець: А ваш стартап коштує мільярд доларів?

Олена розповідає про це так:

— До світу Орінго почали приходити й лишатися люди, що не бажали вдовольнятися просто дорогоцінними металами, що натомість мріяли про різні прикраси, про дивовижне каміння. Вони гідно оцінювали наші ювелірні якість, дизайн і сутність. Завдяки індивідуальності кожної створеної прикраси, мені стало ще цікавіше планувати колекції, шукати каміння й нові образи.

Звісно, на цьому шляху було немало складнощів. Наприклад, було задумано перший в світі конструктор прикрас «Майстер Орінго». Це був карколомний проект, який вдалося втілити лише завдяки незламній вірі у власну ідею. Антон Маслов говорить, що це були півтора року прорахунків, помилок, винаходів, нестачі ресурсів та постійних змін. Врешті-решт конструктор запрацював, але сил і можливостей на його просування у команди вже не лишалося.

«Адже потрібно не лише вигадати і зробити, потрібно ще й пояснити всім, навіщо їм це і як це працює», — говорить він.

Читайте также:  «Альянс красоты»: история успешного долголетия косметической компании

Читайте также: Павел Якименко: Какой наш главный козырь, при возрождении экономики после коронавируса?

Прагнення довести все до ідеалу теж іноді чинить перешкоди: деякі моделі прикрас Олена переробляла по три рази з нуля, щоб нарешті лишитися задоволеною. Зараз ці моделі копіюють, і дизайнерка жартує, що це лише свідчить про їх якість. Але більше в «Орінго» історій, що доводять: якщо людина мріє і вірить в добро, їй усе підвладне. З часом вибудувалися дружні міцні стосунки з клієнтами, що стали вірними друзями.

Окреме досягнення — партнерство з австрійцями зі Swarovski Gemstones, що високо цінують творчий поклик харківського бренду. 

Саме в «Орінго» ще в 2013 році спробували провести експериментальний конкурс ескізів від аматорів.

Суть конкурсу проста: брати участь можуть усі, головна вимога — оригінальний ескіз прикраси мрії, що намальований у будь-який зручний спосіб. Переможці конкурсу отримують прикраси за мотивами власних ескізів у подарунок, а всі бажаючі можуть замовляти ці прикраси на сайті. Також переможці отримують спецальний диплом-відзнаку. Ім’я автора ескізу назавжди лишається в каталозі на сторінці прикраси.

Конкурс 2013 року поклав початок щорічній традиції, яку в «Орінго» не порушили жодного разу, навіть у найскладніші періоди життя. За сім сезонів конкурсу «Срібна мрія» було розглянуто 1459 ескізів, а 168 прикрас втілили й подарували.

Зараз якраз триває восьмий сезон «Срібна Мрія-2020», і до нього все ще можна долучитися!

Читайте также: Катерина Одарченко, засновник SIC Group Ukrainе: Бідність та вірус

Читайте также: Красота в эпоху турбулентности: успешный опыт перехода в онлайн украинского бьюти-бренда

Іншим проектом, яким в «Орінго» направду пишаються, є клуб ювелірно-літературної творчості «Екслібрис». Тут орінгівці читають улюблені книжки та також можуть запропонувати ескіз прикраси, що передаватиме власні емоції від книги. Колекція «Екслібрис» налічує закарбовані у сріблі враження від творчості Марка Твена, Михайла Булгакова, Льюїса Керролла, Френсіса Фіцджеральда, Стівена Кінга, Рея Бредбері… А наприкінці минулого року уперше за весь час існування клубу орінгівці надихалися творчістю сучасної письменниці, українки Дари Корній та її «Чарівними істотами українського міфу». Магічні, чарівливі Мавки посідають окреме місце в українському фольклорі, і саме вони дали поштовх до появи неймовірно гарних прикрас, зокрема талісману «Часник-чарівник».

Читайте также: Алексей Петриченко, CEO Shop-Express: Индивидуальная разработка сайтов отходит в прошлое

Читайте также: «Классная Оценка»: История одного украинского образовательного проекта

Коментуючи стосунки між співзасновниками, Антон пояснює:

«Мама відповідає за цукерки, а я за те, щоб вони були у гарній обгортці. І разом, кожен своїми інструментами, відповідаємо за те, щоб вони потрапляли до рук людей. Ми обидва — космонавти, що часто втрачають зв’язок із базою, але не один з одним. А ще нам абсолютно немає чого доводити один одному, все і так давно відоме. Треба лише щодня робити свою справу і підтримувати навзаєм». 

А Олена додає:

«Справжній успіх справи не приходить без постійної праці, без заглиблення й пошуків з вибраної теми, без розуміння, для кого і для чого потрібно працювати. Але часто буває багато правильної і важкої праці, що не приводить до успіху, та трапляється й успіх без міцного підгрунтя. Лишається просто працювати, шукати нове, розвиватися і вдосконалюватися».

Джерело: brandstory.com.ua

#

Акция бесплатных размещений действует с 13 апреля по 13 мая. Для того чтобы легенда вашего бренда была опубликована на сайте, необходимо подготовить оригинальный текст, который состоит из трех блоков (как возникла идея бренда, как была реализована и какие планы компания строит на будущее с учетом ситуации) объемом от 3000 до 6000 знаков на русском или украинском языках. Материал нужно прислать на электронную почту редакции brandstory.n@gmail.com. В теме письма укажите «Не молчи на карантине» и название компании. Подробнее об условиях акции читайте на сайте .  

#

Другие публикации в рамках спецпроекта: #коронавирусVSбизнес

#

Читайте также: Крупный и малый бизнес объединила пандемия. Какие бренды «made in Ukraine» помогают в борьбе с коронавирусом

Читайте также: Закрытие заводов, отказ от рекламы, пожертвования: Как международные бренды реагируют на коронавирус

#

Читайте также: Олег Устенко, советник президента Украины. Коронавирус: экономика Украины в состоянии войны

Читайте также: Валентин Войтков: Как коммуницировать с клиентами, когда все вокруг летит кувырком

#

Читайте также: Максим Прохоров, основатель PmPartners: Удаленная работа как шанс раскрыть в себе менеджера проекта

Читайте также: Евгений Шевченко, Carlsberg Ukraine: Эпидемия — что делать бизнесу?

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

Другие кейсы и советы на нашем сайте: 

#

Читайте также: Как открыть свой бренд одежды: пошаговая инструкция

Читайте также: От идеи до реализации: как создавалась компания YouControl

#

Читайте также: Как создавался бренд ресторана здоровой кухни – Гайя

Читайте также: ТМ O’Kroshka: развлечения для маленьких и больших крошек

#

Читайте также: Восемь шагов раскрутки бренда с помощью PR. Советы от Эла Райса (Ries&Ries, США)

Читайте также: Непрерывное управление эффективностью: новые правила 2020

#

Интересные публикации:

#

Читайте также:  Олег Михайлов и Ярослав Яковенко основатели Woolkrafts — создали «тепло, которое можно подарить»
Читайте также:  Стучитесь и вам откроют. Наиболее эффективные способы продвижения – опыт украинских производителей

#

Читайте также:  Шкварка — присмачує життя, засолоджує буденність. Відродження українських страв для святкового застілля
Читайте также:  Картина маслом. Нужен ли крафтовым производителям бренд? Мнения фундаторов.   

#

Читайте также:  KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также:  New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ

#

Читайте также:  Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также:  Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых

#

Читайте также:  LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении

#

Читайте также:  Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
Читайте также:  Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи