Роман Тугашев. Трохи більше, ніж треба

Роман Тугашев, засновник фестивалю UlichnayaEda, про те, як не загубитися в інформаційному галасі

Щоб стати крутим виробником в Україні, потрібно зрозуміти, яка ваша цільова аудиторія. Після цього слід усвідомити, який «біль» покупця ви гамуєте або ж які емоції ви йому даруєте. Також варто чітко визначити стратегічну мету: ви хочете заробляти гроші, стати виробником №1 чи змінювати суспільство? Немає значення, який варіант ви оберете, важливо діяти відповідно до поставленого завдання.

Сучасний споживач, який може не відрізняти суттєво продукт за зовнішніми параметрами, орієнтується на добру славу виробника.

Тому репутація є  значущою складовою товару, яку можна побачити та почути. Навіть якщо сам продукт відмінний, але репутація кульгає — рано чи пізно це зіграє не на вашу користь.

Варто уникати ситуацій, які могли б завдати шкоди репутації. Звісно, інколи складаються негативні обставини, яких не оминути,  особливо це часто трапляється з новачками. Але в такому випадку потрібно об’єктивно їх оцінити та виконати роботу над помилками.

Вам також необхідно підтримувати зворотний зв’язок із клієнтами та партнерами. Навіть якщо ви в чомусь «зрізалися» — це ще не провал: ситуацію можна обернути собі на користь. Приміром, запевнити, що ви змінили продукт чи організацію так, аби подібне ніколи не повторилося. Такі дії сприйматимуться позитивно, оскільки ви продемонструєте, що вболіваєте за справу.

Потрібно бути готовим до того, що спочатку багато хто відраджуватиме вас від задуманого. На цьому етапі варто оточувати себе людьми, які поділяють ваші цінності та бачення. Ще вам потрібна команда — ваш найцінніший бізнес-актив.

І, звісно, ви як керівник маєте викладатися на всі сто, бо інакше й результат буде посередній. Не обов’язково працювати 24 години на добу, але потрібно постійно бути в русі, на хвилі.

Тисячі брендів створюють суцільний інформаційний галас. Здається, що чимось вирізнитися уже неможливо. Хоча насправді новому бренду для залучення лояльних клієнтів потрібно зовсім небагато. Достатньо робити трохи більше, ніж від нього очікують.

Припустімо, у вас є зрозумілий та потрібний для цільової аудиторії продукт. Якщо ви робите більше, ніж від вас очікують, — вас помічають навіть у конкурентному середовищі. Вашу продукцію починають радити. Репутація набувається без додаткових зусиль. Такий підхід вирішує одразу кілька завдань: компанія вигідно вирізняється з-поміж інших, а клієнт перетворюється на лояльного гостя та адвоката бренда.

Джерело: focus.ua

#

 

 

 

Хочешь стать автор BrandStory ? —  Предложи колонку

Присылайте текст/мнение на  brandstory.n@gmail.com Не забудьте прислать фото автора, указать имя, фамилию и статус, который вы считаете важным указать при подписании автора колонки. В теме письма укажите: мнение: «автор _ название статьи».  Если ваш текст окажется интересным и полезным – мы его опубликуем! Ждем ваших экспертных мнений и кейсов!

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов