Ребрендінг «УКРОЛІЯ»:  баланс між сталістю і розвитком

Коли айдентика набуває сучасного вигляду, оновленого звучання, це бадьорить не тільки клієнтів, але і співробітників.

Працюючи на олійно–жировому ринку 18 років компанія «УКРОЛІЯ»  накопичила значний досвід у виробництві традиційної соняшникової олії.

В Україні виробничі потужності з переробки соняшнику за останні три  роки перевищують обсяг вирощеного врожаю, а фасована олія перетворилась на соціальний продукт. Ці чинники змушують нас переглянути бізнес стратегію в Україні та сфокусуватися на важливих пріоритетах.

Пріоритетними напрямками діяльності компанії з 2019 року стануть:

— Високоолеїнова олія

— Органічна олія

— ТМ Диканька

Відкриття заводу «УКРОЛІЯ ОРГАНІК» та виробництво професійної кулінарної олії EFFO стали початком нового етапу розвитку компанії.

Наступним кроком стала зміна стилістики та дизайну логотипу компанії.

Ребрендинг — це проект, до якого ми давно йшли, він пронизує всю компанію, а не тільки відділ маркетингу, — зазначають в компанії.

— У січні 2019 роки ми представили оновлену систему візуальної ідентифікації компанії, яка дозволила нам правильно «упакувати» цінності «УКРОЛІЇ» в графічне вираження. Сучасний фірмовий стиль також став внутрішнім драйвером для поліпшень в роботі і відмінним засобом для внутрішніх комунікацій, так як працювати в прогресивній компанії приємніше. Ми намагаємося відчувати течії трендів на ринку. Зараз в дизайні як ніколи затребуваними стають прозорість, простота і мінімалізм.

В основу зміни стилю і тону зовнішніх комунікацій був покладений принцип об’єднання бізнес-одиниць, в результаті чого, раніше розрізнені комунікації від імені 2-х виробничих підприємств «УКРОЛІІПРОДУКТ», «УКРОЛІЯ ОРГАНІК» і центрального офісу, об’єдналися під єдиним корпоративним каналом комунікацій — «УКРОЛІЯ».

В процесі редизайну в образі Компанії стався ряд ключових змін

1. Змінився логотип «УКРОЛІЇ». Новий логотип з одного боку, буде пізнаваний усіма цільовими аудиторіями компанії, з іншого, буде однаково легко сприйматися як українськими, так і зарубіжними партнерами, що використовують латинський алфавіт.

Основні кольори для використання логотипу: блакитний, помаранчевий та зелений,- символізують собою інновації, традиції та органічність.

Форма та градієнт кольорів логотипу відображають:

— Динамічний стиль розвитку компанії.

— Створення інноваційних продуктів.

— Органічність як філософію бізнесу компанії.

2.Всі бізнес-одиниці в складі компанії приведені до єдиної візуальної ідентифікації при збереженні оригінальних назв: UKROLIYA, UKROLIYAPRODUKT, UKROLIYA ORGANIC.

Ключовим моментом ревіталізації стало збереження впізнаваності з попереднім фірмовим стилем.

Завжди важливо розуміти, що ребрендинг — це не тільки візуальні зміни. Змінити логотип – це найменше, що потрібно зробити. Головна мета — упорядкувати фірмовий стиль, виробити єдину комунікаційну платформу.

Які  основні очікування від зміни нового стилю?

Наш новий фірмовий стиль  має відображати амбівалентність компанії. З одного боку, стійкість позицій на олійно-жировому ринку, сталість у відносинах з партнерами, стабільність виробництва, якість і екологічність продукції. З іншого — безперервний рух і розвиток. Таким чином наш оновлений фірмовий стиль демонструє баланс між сталістю і розвитком.

Джерело: brandstory.com.ua

 

#

Хочешь поделится кейсом на BrandStory ?

Присылайте ваш кейс  на  brandstory.n@gmail.com  В теме письма укажите: мнение: «кейс _ название статьи».  Если ваш текст окажется интересным и полезным – мы его опубликуем! Ждем ваших экспертных мнений и кейсов!

#

Примеры успешных кейсов на сайте:

#
Читайте также: О чем говорят мужчины: Man to Man talk. Логотип для пивного магазина от LogoFactory
Читайте также: Як би виглядав #10yearschallange «Нової пошти», «Розетки», «Ощадбанку» та інших українських брендів
#
Читайте также:  Крылатая аптека. Кейс очаровательного фирменного стиля аптеки Rumeli70 (Стамбул)
Читайте также: Чем берут потребителя великие компании. 17 лучших реклам на все времена
#
Читайте также: Best Absolut Vodka: Печатная реклама всех времен
Читайте также: «Just Do It» от Nike – слоган №1 в мире!
#
Читайте также: Брендинг — зачем компании создавать бренд? Этапы создания бренда на примере Uber
Читайте также: 10 великих бизнес-империй. Истории величайших компаний современности
#
Читайте также: Экскурс до цікавих кейсів: бренд Eurovision 2017 от  banda.agency +republique. Згадаємо як це було 
Читайте также:  Инновация плюс провокация: «Новые Продукты» выпустил алко-энергетический напиток Diablo™
#

 

 

Возможно вам также будет интересно:

#

Читайте также: Как знания о работе человеческого мозга могут помочь бизнесу
Читайте также: Как составить УТП для бизнеса: 8 успешных сценариев
#
Читайте также: 10 причин использовать маркетинг-кит в бизнесе
Читайте также: Инфографика: На что жалуется украинский бизнес
#
Читайте также: Ваш бренд помогает или мешает вам?
Читайте также: Правило взаимного обмена навязывает долги
#
Читайте также: Названы сервисы, которые стали must have для деловых людей
Читайте также: Психология влияния: Правило взаимного обмена является универсальным
 #
Читайте также: Система признательности: взаимный обмен «Дай» и «Бери»
Читайте также: Путь клиента: узнайте, что делают 81% В2В

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов