«Органік Мілк»: Перша українська сертифікована органіка

Пропонуємо познайомитись з першим українським виробником сертифікованої органічної молочної продукції Organic Milk (ТОВ «Органік Мілк»).

Культура здорового способу життя все більше охоплює українців. І дедалі частіше постає питання натуральних органічних продуктів харчування. Пропозиція такої продукції на ринку збільшується, але відомо про неї ще далеко не всім.

Органічне молоко – до кожної домівки

Organic Milk (ТОВ «Органік Мілк») — перший в Україні завод європейського зразка з виробництва сертифікованої органічної молочної продукції з власної сировини. Підприємство входить у структуру «Галекс Агро». Це вертикально інтегрована компанія, що складається з чотирьох взаємодоповнюючих підприємств, які функціонують у сфері виробництва органічної продукції.

«Свого часу засновник компанії Олександр Ющенко відвідав виставку органічних продуктів у Німеччині, захопився ідеєю і, розуміючи, що наша молоко-сировина є унікальною за показниками якості та чистоти, вирішив організувати подібне виробництво в Україні. Фактично ми стали піонерами в Україні в створенні молокопереробного заводу, який  спеціалізується тільки на органіці», — розповідають в компанії.

У серпні 2013 року розпочалося будівництво заводу  Органік Мілк з переробки власного органічного молока. І вже в  травні 2014 року була випущена перша продукція. На підприємстві почали виробництво з таких продуктів, як: Молоко 2,5% та 3,5% — 1л, кефір 1% та 2,5% — 1л, сметана 15% та 20%, йогурт нж, масло 82,6%, ряжанка, сир кисломолочний 0,2% та 9%, бринза, сир твердий. Обсяги виробленої продукції за 2014рік склали близько 635тис. базових одиниць.

«На ринку України ми представлені з 2014 року. Спочатку було важко сказати, що це вдалий проект, але вже через пару місяців зрозуміли, що наш споживач є і нами цікавляться. Ми — лідери виробництва органічної молочної продукції в Україні. Нашими основними споживачами є мешканці великих міст у віці 18-50 років з середнім і вище доходом. Це читаючі люди з активним способом життя, досвідом відпочинку за кордоном», — зазначають в компанії.

Найширший сегмент споживачів продукції Органік Мілк – це мами. Для них важлива роль створення затишку, всі сили направляють на будинок, кулінарію та виховання дітей. Самостійно приймають рішення стосовно покупок. Багато читають, особливо про те, що стосується корисності та особливості продукції. Ціна має значення, але готові витрачати більше, якщо будуть розуміти за що. Майбутні мами – вагітні жінки, які почали слідкувати за своїм здоров’ям і звертати увагу на харчування, ретельно обирають продукти, багато читають, слухають рекомендації лікарів.

Друга категорія – це папи, які виступають в ролі помічників для молодих мам, а також ті, хто просто полюбляє молочку. Органіка не так важлива, як важливий смак.

Наступна категорія споживачів – це менеджери та молоді підприємці у віці від 23 до 35 років, які усвідомлено підходять до свого здоров’я, образу життя та харчування, оскільки живуть у великих містах, живуть життям у швидкому ритмі та розуміють необхідність правильно підтримувати організм. Готові розбиратися самостійно в тому, що таке органіка, хоча треба, щоб хтось це «розказав», «вложив». Купують продукцію, тому що корисно, смачно і що не менш важливо — красиво. Ціна має значення, але не є істотним для прийняття рішення.

Також споживачами продукції Органік Мілк є дівчата (жінки) віком 18-30 років, які дуже переживають за свій зовнішній вигляд, намагаються не пропускати новинки в сфері б’юті, підписуються на ютуб-канали, блогерів та інста-канали, слідкують за каналами дієтологів, займаються спортом і правильно харчуються, серед них багато прихильниць дієт.

Ну і насамкінець – це спортсмени та ті, хто за ЗСЖ. Слідкують за раціоном харчування, є лідерами думок для багатьох початківців.

«Але є й низка проблем, з якими ми стикаємося в рамках нашої діяльності. Це низький рівень платоспроможності населення, що робить органічний продукт малодоступним для споживання. Економічна нестабільність та той факт, що велика кількість населення не довіряє напису «органік»  через необізнаність і недостатню регульованість державою», — відзначають в компанії.

Екологічність виробництва – запорука якості

Органік Мілк є виробником органічної сертифікованої продукції із власної сировини. Продукція компанії на 100% органічна. Це означає, що всі етапи виробництва проходять перевірку. На фермах корови (швейцарська порода симентал — 2,5тис.дійного стада, яка славиться спокійним і доброзичливим характером та високою якістю молока) споживають лише органічні корми та близько 230 днів на рік випасаються на органічних пасовищах. Уся продукція виготовляється відповідно до міжнародних норм. Усі процеси вирощування кормів та переробки молока контролює «Органік Стандарт» − компанія, яку зараховано до переліку офіційних сертифікаційних органів, визнаних у Європейському Союзі та Швейцарії.

«Відповідно до цих стандартів, ми не  використовуємо на полях пестициди, гербіциди та будь-які інші штучні речовини та ГМО, добавки для стимулювання росту та кількості продукції. Не використовуємо у тваринництві гормони росту, лактації, генно-модифіковані корми та домішки у корма. Наші телята протягом 4 місяців п’ють материнське молоко, а не замінники з генно-модифікованої сої. При переробці продукції ми не використовуємо жодних штучних консервантів, стабілізаторів, барвників, ароматизаторів, покращувачів смаку», — додають в компанії.

Крім того, на виробництві наголошують, що Органік Мілк працює над тим, щоб зберегти нашу планету та виступає за бережне та органічне виробництво.

«Ми працюємо для того, щоб забезпечити споживачам України та світу органічну продукцію, в якості, корисності та смаку, якої можна не сумніватися. Наша мета — підвищити якість життя споживачів, запропонувавши їм здорову та безпечну органічну молочну продукцію. Ми мріємо популяризувати культуру споживання органічної продукції та формувати екологічний дружній життєвий простір для майбутнього покоління», — розповідають в компанії.

Як би Органік Мілк була людиною, то можливо ззовні вона елегантна та в деякій мірі педантична (як кажуть «з голочки»), але внутрішньо все ж таки зберігає духовність, так як завод європейського зразка, з сучасними обладнанням та високими вимогами до чистоти та безпеки, але зберігає традиції поколінь у виробництві продукції та дбаємо про гармонію та взаєморозуміння серед колективу. Органік Мілк це, перш за все, така людина, яка дбає про сьогодення та думає про майбутнє, не лякаючись ламати певні стереотипи. Це людина, для якої важливі високі цінності, яка думає про інших та намагається зробити все, щоб оточуючі були щасливі.

Нещодавно певні зміни торкнулися зовнішнього вигляду упаковок.

«Це не кардинальні зміни, нам хотілося, щоб все було естетично, гарно, лаконічно і, звичайно, з урахуванням усіх вимог маркування органічного продукту. В планах не було за рахунок ребрендінгу підняти обсяги продажів. Ми впевнені, що дані цифри це лише прояв довіри споживачів, задоволення їх смаків та результат важкої праці кожного працівника нашого заводу», — відзначають в компанії.

Виробники молочної органіки нагадують, що Органік Мілк — перший в Україні завод з виробництва органічної молочної продукції з власної сировини замкнутого циклу. Місія компанії полягає в тому, щоб виробляти, перш за все, якісну та безпечну продукцію. Кожна людина в праві сама обирати той чи інший продукт.

«Але ми впевнені, що скуштувавши продукцію від Органік Мілк, ви більше не захочете повертатися до іншого виробника. Адже, поряд з високою якістю, продукт має ще й неймовірний смак», — впевнені виробники.

Компанія має повний завершений цикл виробництва – від вирощування кормів, утримання поголів’я м’ясо-молочного стада до переробки молочної сировини та виробництва кінцевого продукту споживання. Сучасний фермерський комплекс європейського зразка та новітній високотехнологічний молокопереробний завод дають змогу досягати показників найвищої якості продукції.

Також на заводі «Organic Milk» працює команда, яка перейнялася філософією компанії дати людям корисний продукт. Команду постійно навчають, тому що вимоги до виробництва органічної продукції досить високі. На заводі працює більше 130 чоловік – і кожен співробітник має високі професiйнi навички та повністю відповідає найвищим кваліфікаційним вимогам. Тільки завдяки високій кваліфікації та захоплення ідеєю споживачі отримують справжній та органічний продукт.

«Наша стратегія на майбутнє мати широку лінійку, яка б охоплювала всі популярні сегменти. Звичайно хочеться щоб про нас знали не тільки в Україні, а й залюбки смакували в інших країнах світу. Але перш за все, ми плануємо залишатися улюбленим молочним брендом для більшості українців.  І надалі носити горде звання – Справжнє. Українське. Органічне», — поділилися в компанії.

На сьогоднішній день асортимент компанії складає:

Молоко органічне пастеризоване жирн.2,5% 1000г.
Молоко органічне пастеризоване жирн.2,5% 470г.
Молоко органічне пастеризоване жирн. 0,5% 1000г.
Молоко органічне пастеризоване жирн. 3,5% 1000 г.
Молоко органічне пастеризоване жирн. 3,5% 470 г.
Кефір органічний термостатний жирн.1,0% 1000 г.
Кефір органічний термостатний жирн.1,0% 470 г.
Кефір органічний термостатний жирн. 2,5% 1000 г.
Кефір органічний термостатний жирн. 2,5% 470 г.
Ряжанка органічна термостатна жирн. 4,0% 270 г.
Сметана органічна термостатна жирн. 10,0% 270 г.
Сметана органічна термостатна жирн. 15,0% 270 г.
Сметана органічна термостатна жирн. 20,0% 270 г.
Сир  органічний кисломолочний жирн.9,0 % 300 г.
Сир  органічний кисломолочний жирн.5,0 % 300 г.
Сир  органічний кисломолочний жирн.0,2 % 300 г.
Бринза  органічна 45,0 % жиру (за 1 кг.)
Масло солодковершкове органічне жирн.82,6 % 200 г.
Масло солодковершкове «селянське» органічне жирн.74,5 % 200 г.
Масло вершкове органічне з какао жирн.62 % 200 г.
Йогурт органічний н/ж 470 г
Йогурт органічний питний з наповнювачем «чорниця» жирн.2,5% 470 г.
Йогурт органічний питний з наповнювачем «чорниця» жирн.2,5% 190 г.
Йогурт органічний питний з наповнювачем «полуниця» жирн.2,5% 470 г.
Йогурт органічний питний з наповнювачем «полуниця» жирн.2,5% 190 г.
Йогурт органічний питний з наповнювачем «малина» жирн.2,5% 470 г.
Сир «Адигейский» органічний жирн. 45%
Сир органічний твердий «Український» жирн. 50%
Сир органічний твердий «Український» жирн. 50% фасований
Маса сиркова органічна солодка з ваніліном жирн.4,5% стакан
Вершки органічні пастеризовані жирн. 10%, 180 г.
Напій кисломолочний органічний «Айран» жирн. 1,0 %, 470 г.

 

#

Хочешь поделится кейсом на BrandStory ?

Присылайте ваш кейс  на  brandstory.n@gmail.com  В теме письма укажите: мнение: «кейс _ название статьи».  Если ваш текст окажется интересным и полезным – мы его опубликуем! Ждем ваших экспертных мнений и кейсов!

#

Примеры успешных кейсов на сайте:

#
Читайте также: Нейминг и брендинг от Creative Agency Press для event агентства в Майями
Читайте также: Мы работаем со звездами! Скрытый смысл логотипа билетного оператора Showmart… Как создавали образ  
Читайте также: Подключайся и слушай! Новый стиль для «Наше Радіо» от Logofactory

#

Читайте также: Коровка Эку-у-уня или плетеная корзинка – кто победил? Сеть Эко-Лавка провела ребрендинг
Читайте также: Игровой персонаж в сегменте фермерских продуктов. Как добрый жизнерадостный образ повысил потребительский интерес

#

Читайте также: О чем говорят мужчины: Man to Man talk. Логотип для пивного магазина от LogoFactory
Читайте также: Як би виглядав #10yearschallange «Нової пошти», «Розетки», «Ощадбанку» та інших українських брендів
#
Читайте также:  Крылатая аптека. Кейс очаровательного фирменного стиля аптеки Rumeli70 (Стамбул)
Читайте также: Чем берут потребителя великие компании. 17 лучших реклам на все времена
#
Читайте также: Best Absolut Vodka: Печатная реклама всех времен
Читайте также: «Just Do It» от Nike – слоган №1 в мире!
#
Читайте также: Брендинг — зачем компании создавать бренд? Этапы создания бренда на примере Uber
Читайте также: 10 великих бизнес-империй. Истории величайших компаний современности
#
Читайте также: Экскурс до цікавих кейсів: бренд Eurovision 2017 от  banda.agency +republique. Згадаємо як це було 
Читайте также:  Инновация плюс провокация: «Новые Продукты» выпустил алко-энергетический напиток Diablo™
#

Возможно вам также будет интересно:

#

Читайте также: Как знания о работе человеческого мозга могут помочь бизнесу
Читайте также: Как составить УТП для бизнеса: 8 успешных сценариев
#
Читайте также: 10 причин использовать маркетинг-кит в бизнесе
Читайте также: Инфографика: На что жалуется украинский бизнес
#
Читайте также: Ваш бренд помогает или мешает вам?
Читайте также: Правило взаимного обмена навязывает долги
#
Читайте также: Названы сервисы, которые стали must have для деловых людей
Читайте также: Психология влияния: Правило взаимного обмена является универсальным
 #
Читайте также: Система признательности: взаимный обмен «Дай» и «Бери»
Читайте также: Путь клиента: узнайте, что делают 81% В2В

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#
Читайте также: Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия
Читайте также: Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
#
Читайте также: Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства
Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
#
Читайте также: Владислав Троїцький: «Якщо завжди казатимеш правду, не будеш ідіотом»
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»
#
Читайте также: Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю
#

Популярное на сайте:

#
Читайте также: Креативная реклама автомобилей
Читайте также: Заглотить наживку: 5 шагов, которые позволят стартапу привлечь инвестиции от глобальной корпорации
#
Читайте также: Проект «Вони годують Україну» — помогает решать задачи, которые стоят каждый день перед фермерами
Читайте также: Почему инвесторы не вложатся в ваш стартап? Три стоп-сигнала
#
Читайте также: 5 признаков стартапа, в который захотят вложиться инвесторы
Читайте также: Стартує IIІ Всеукраїнський конкурс Неймовірні села України 2018 
#
Читайте также: Подборка креативной рекламы  (ч 2)
Читайте также: Александр Ланецкий: Развитие региональных аэропортов