Олена Хотенко, Голова Ради Інституту податкових реформ: Український бізнес сьогодні: ризики і виклики

Олена Хотенко, Голова Ради Інституту податкових реформ, Віце-президент Асоціації платників податків України

фото: http://khotenko.pro

Бізнес-спільнота України при плануванні бізнесу на нинішній рік, має враховувати світові тенденції, насамперед у межах європейського вектору інтеграції вітчизняних економічних процесів.

І в той же час зважати на наступні особливості економічного, політичного й соціального розвитку власної країни.

— Російсько-українська війна так чи інакше вносить корективи до бізнес-планів українських підприємців. Так само, як і політика президентів України й Росії. Залежно від посилення чи послаблення впливу з боку лідерів відчуваються зміни на економічному просторі.

— Вибори президента США та його потенційний вплив на українську політику. Справжнє розуміння Сполучених Штатів, їхніх внутрішніх реалій і зовнішньополітичних мотивацій є на сьогодні більш, ніж актуальним.

— Можливий світовий економічний спад. Аналітики у цьому плані не надто категоричні, але не відкидають ймовірності сповільнення економічного росту до кінця 2020 року. На ведення вітчизняного бізнесу впродовж поточного року він навряд чи вплине, але до цього треба бути готовими.

— Великі виплати за державним боргом України перед міжнародними фінансовими інституціями. Якщо раптом МВФ відмовиться підтримувати нашу державу, це позначиться на діловій активності бізнес-середовища.

— Розпад правлячої еліти на окремі групи, темп «турборежиму» нової команди, яка породжує перманентні політичні конфлікти та непорозуміння.

— Напруга, що зростає, між активним громадянським суспільством України та правлячим політичним режимом. У найближчому майбутньому нас може очікувати загострення суспільно-політичної напруги, аж до масових протестів, насамперед навколо ситуації з ринком землі.

Читайте также: Максим Прохоров, основатель PmPartners: IT, стартап и своя компания

Читайте также: 10 проблем, которые изменят мир. Что нас ждет в 2050 году

Чи можна протистояти викликам і без втрат обійти ризики? Можна з урахуванням поправок на чинники, які обмежують можливість цього протистояння. Виклики, які, ймовірно, залишаться впродовж нинішнього року незмінними – це інституційна слабкість України, відсутність стратегічного бачення з усіх ключових питань та системного плану проведення реформ, слабка економіка, повільне зростання, недостатнє інвестування, значна кількість державних підприємств, неефективний перерозподіл коштів через бюджет, а також протистояння українських державних установ та олігархів.

Представники ділових кіл України готові до таких ризиків. Вони визначили пріоритети, які мають призвести до економічного зростання країни у найближчі п’ять років.

Головний з них – це протидія тіньовій економіці, яка, залежно від сектору, коливається від 25% до 60%, що створює нерівні правила гри на ринку та заважає прозорому бізнесу рухатись уперед.

Другий – зниження податкового навантаження на фонд оплати праці та тиску на легальний бізнес. Далі — продовження гармонізації законодавства України з нормами ЄС, аби українська продукція відповідала європейським вимогам та бізнес не мав труднощів з постачання продукції з та до ЄС.

Ще – прийняття сучасного трудового законодавства. Про зміни назустріч європейським умовам трудового законодавства бізнес говорить кілька років поспіль. Чи з’явиться можливість відкрити ринок праці України для якісних міжнародних спеціалістів, покаже час.

Серед пріоритетів представники українського бізнесу бачать також доступ до дешевих фінансових ресурсів у вигляді кредитних коштів, сприяння інноваціям, впровадження нових технологій у бізнесі та державному управлінні, інвестиції в розвиток людського капіталу, розбудова інноваційної економіки, що неодмінно має стати підґрунтям для подальшого економічного та соціального зростання країни.

Джерело: blog.liga.net

#

По поводу публикации ваших историй на сайте BrandStory.com.ua пишите на brandstory.n@gmail.com

#

Другие кейсы и советы на нашем сайте: 

#

Читайте также: Как открыть свой бренд одежды: пошаговая инструкция

Читайте также: От идеи до реализации: как создавалась компания YouControl

#

Читайте также: Как создавался бренд ресторана здоровой кухни – Гайя

Читайте также: ТМ O’Kroshka: развлечения для маленьких и больших крошек

#

Читайте также: Восемь шагов раскрутки бренда с помощью PR. Советы от Эла Райса (Ries&Ries, США)

Читайте также: Непрерывное управление эффективностью: новые правила 2020

#

Интересные публикации:

#

Читайте также:  Олег Михайлов и Ярослав Яковенко основатели Woolkrafts — создали «тепло, которое можно подарить»
Читайте также:  Стучитесь и вам откроют. Наиболее эффективные способы продвижения – опыт украинских производителей

#

Читайте также:  Шкварка — присмачує життя, засолоджує буденність. Відродження українських страв для святкового застілля
Читайте также:  Картина маслом. Нужен ли крафтовым производителям бренд? Мнения фундаторов.   

#

Читайте также:  KarambaKids: Бренд растет как ребенок — быстро и стремительно
Читайте также:  New look! PAPA ATELIER — новый взгляд на школьный образ

#

Читайте также:  Sigi: Мы не гонимся за трендами и не пытаемся одевать детей, как взрослых
Читайте также:  Bombat Game: радость от добычи долгожданного трофея для детей и взрослых

#

Читайте также:  LITA Jewelry украинские украшения из материалов, собранных по всему миру
Читайте также: Sergey Makhno Architects – украинские гончарные традиции в современном исполнении

#

Читайте также:  Born in Ukraine: народитися в Україні, щоб покорити світ. Аутентичні прикраси від KOVAL
Читайте также:  Lena Yastreb: Украшения вне времени, как маркер эпохи

#

Публикации в рубрике Игроки рынка:

#

Читайте также:  ГК «UKRAVIT» – аграрные первопроходцы. Как Виталий Ильченко изменил восприятие украинских компаний на мировом рынке
Читайте также:  20-летие Saturn: Александр Громыко о том, как создать производство европейского масштаба

#

Читайте также:  Разделяй и управляй: история одного производства и двух брендов
Читайте также:  Алекс Лисситса. Как за пять лет построить бизнес

#

Читайте также:  Стефан Деренонкурт: для создания Великих Вин Украины у «Шабо» есть всё
Читайте также:  Олексій Луговий, директор «УкрАгроЦентру»: Ми поруч з фермером в режимі 24/7

#

Читайте также:  Николай Толмачев: Слово «кризис» для меня ничего не значит, в любой проблеме я ищу ресурс для развития
Читайте также:  Гендиректор DCH Real Estate: Мы закономерно заинтересовались ТРЦ Respublica

#

Читайте также:  Евгений Шевченко, гендиректор Carlsberg Ukraine: В первую очередь, мы – пивовары, занимающие лидирующую позицию на рынке
Читайте также:  Валерий Дема, вице-президент SIGMABLEYZER: Неопытный владелец идет методом вскрытия

#

Читайте также:  Анна Колесова: «Мы меняем парадигму почтового оператора Укрпошты»
Читайте также:  Небо и земля: AGROPORT превращает аэропорты в идеальную площадку для развития фермерства

#

Читайте также: Ирина Наконечная: И в агробизнесе компания-бренд ценится дороже
Читайте также: Вячеслав Семеняк: «Мобильное приложение AgroUA- аграрный рынок в кармане!»