«ОККО» виходить на ринок мінеральних добрив

OKKO Group оголосив про вихід на новий ринок – тепер агровиробники можуть законтрактувати в компанії не тільки пальне, а й азотні та комплексні добрива.

Вже сьогодні в рамках проекту їх можна придбати як вагонними партіями, так і дрібнішими – із власних складів, котрі відкрито у Хмельницькій (Ярмолинці) та Рівненській областях (Нова Любомирка). Незабаром ще один запрацює й у Вапнярці Вінницької області.

«Наш холдинг продовжує активний розвиток агротрейдингового напрямку, стратегічна мета якого – закривати 100% потреб аграріїв у товарних ресурсах для їхніх виробничих процесів, – вважає  віце-президент OKKO Group Юрій Кучабський. – Ми вже забезпечуємо їх паливно-мастильними матеріалами, мінеральними добривами, плануємо постачати засоби захисту рослин та іншу необхідну продукцію. За ціновим критерієм наші послуги є цілковито конкурентними на ринку, а висока репутація бренду «ОККО» гарантує, що кожен замовник отримає товар належної якості, своєчасно і в необхідній кількості».

На кожному з уже відкритих складів може зберігатися до 4 тисяч тонн міндобрив одночасно. В Ярмолинцях та Новій Любомирці облаштовано ємності під сухі добрива, а у Вапнярці – в тому числі й для зберігання рідких.

Важливою перевагою для аграріїв є те, що закупівля добрив можлива і через форвардну програму компанії «ОККО Агротрейд». Згідно з її умовами, за придбані зараз міндобрива, пальне тощо покупець може розрахуватися зерном чи іншою продукцією майбутнього врожаю. Ще один варіант – це оформлення угоди в рамках програми гарантованих платежів, яку «ОККО Агротрейд» започаткував спільно з «ПриватБанком».

В останні роки ємність українського ринку мінеральних добрив становить 4 мільйони тонн на рік. Цей ринок має чіткий сезонний характер з піками споживання навесні, коли переважає попит на азотну групу, і восени, коли активніше закуповуються комплексні міндобрива. У собівартості продукції АПК на мінеральні добрива припадає в середньому 15-20% усіх витрат, при цьому основне фінансове навантаження припадає на періоди жнив і посівної. Співпраця з OKKO Group дає змогу аграріям збалансувати свої видатки, отримавши при цьому не тільки надійного постачальника добрив та паливно-мастильних матеріалів, а й потенційного покупця своєї продукції.

Джерело: agronom.com.ua

 

Другие публикации в разделе AGRObrand:

 #
Читайте также:  Владислава Рутицкая: Действия определяют результаты
Читайте также: В Украине построят три биогазовые завода за 17 млн евро
 #
Читайте также: Міжнародний форум AGROPORT East Kharkiv 2017 об’єднав аграріїв всієї України   
Читайте также:  Syngenta : история единения людей…
 #
Читайте также:  Разноцветная кукуруза: каждый початок – уникален
Читайте также: Аграрная страна без аграрных ученых
 #
Читайте также: Агромаркетинг, или как сделать свой бизнес успешным
Читайте также: Аграрный туризм в Украине: проблемы и перспективы развития
#
 #Возможно вам также будет интересно:
 #
Читайте также: Трудоголізм безглуздий: трудоголіки створюють більше проблем, ніж вирішують.
Читайте также: Навіщо зростати? Та чи варто оцінювати бізнеси за їхнім розміром?
 #
Читайте также: Профессия «Secret Shopper»
Читайте также: Работа рядом с дилетантами деморализует профессионалов 
 #
Читайте также: Змусь співати «під твою дудку» за рахунок прихильності, похвал та фактору схожості
Читайте также: Авторитет та його вплив на наше сприйняття
 #
Читайте также: Дефіцитні ресурси як мотивуючий фактор та важиль психологічного впливу
Читайте также: Bosch: гений инженерной мысли
 #
Читайте также: Довгострокове бізнес-планування — не більше ніж фантазування
Читайте также:  Навчання на помилках — не така вже й цінна річ

#

#Другие публикации в рубрике Игроки рынка:

#

Екатерина  Одарченко: Технолог понимает каким образом первичный месседж доходит к избирателю

Политтехнолог. Вокруг этой профессии существует много мифов и легенд. Кто же они, те, кто…

#

Гебхард Рогенхофер: «Украинский агробизнес – это история колоссального успеха»

Австриец Гебхард Рогенхофер, гендиректор украинского подразделения компании Syngenta, считается…

#

Лилия Зубарева: кризис – самое продуктивное время для профессионалов

Лилия Зубарева работает в маркетинге почти 17 лет, 13 из которых отдала банковскому сектору….

#

Вадим Галайчук, партнер Hillmont Partners: «Репутация компании — это сумма репутаций каждого сотрудника»

Характер подобен дереву, а репутация — его тени. Мы заботимся о тени, но на самом деле надо…